هپی چیر شنی بزرگ

کد 32176

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شنی بزرگ محصولی باکیفیت و زیبا با ظاهری متفاوت بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از رنگ بدنه ابی تولید شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده منتقل کند. البته برای رفاه حال مصرف کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده فراهم شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای با نشیمنگاه مستطیلی و تکیه گاهی سرخود و مثلثی داشته که این تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. روکش بدنه این محصول را از پارچه چرم مصنوعی انتخاب کرده اند. زیرا ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیتی خرد شده هستند. زیرا این مواد وزن بسیار کم و ساختاری منعطف داشته که می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. این محصول وزن بدنه کمی داشته تا شما بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل هپی چیر شنی بزرگ

مبل هپی چیر شنی بزرگ بهترین محصول جهت استفاده در هر موقعیتی می باشد و به منظور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد بیش تر این هپی چیر دلخواه این است که بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد و راحتی را نیز به دست آورد. داشتن بدنه راحتی و جادار جزو مهم ترین شرایط برای خرید محصول می باشد که می توان با تکیه بر این خصوصیات محصول را خریداری کرده و در محلی مناسب آن را مورد استفاده قرار داد. مبل شنی مد نظر نشیمنگاهی بزرگ دارد تا بتوان بر روی ان به راحتی قرار گرفت و برخی فعالیت های روزانه را انجام داد. وجود تکیه گاه نیز دلیل مهمی برای خرید این محصول می باشد. چرا که با این وجود افراد می توانند ستون فقرات خود را در حالت آرامش بخشی قرار دهند و از داشتن محصول نهایت لذت را نیز ببرند. این نمونه از وسایل طبی پر فروش می باشد. چرا که هم دارای قابلیت های مختلف است و هم از مزیت ارزان قیمت بودن برخوردار می باشد. با وجود چنین شرایط است که افراد می توانند آن را جایگزین محصولات دیگر کنند و به دلیل ارزان بودن تعداد بیش تری از مبل شنی را خریداری نمایند. هپی چیر مد نظر رنگبندی نیز دارد که در زمان خرید ابتدا رنگبندی  انتخاب می شود و سپس محصول با همان رنگ  دلخواه در اختیار عزیزان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


مجهز کردن ویلا به اسباب راحتی

برخی از افراد که دارای فضاهای تفریحی برای استراحت می باشند که به صورت شخصی است تمایل دارند که اسباب راحتی را نیز در آن مهیا سازند تا با مراجعه تمامی امکانات برای اقامت اماده باشد. محیط هایی مانند ویلا ساختمان هایی خارج از شهر هستند و یا در شهر های خوش آب و هوا می باشند که افراد برای استراحت و دوری از شلوغی شهر به آن مراجعه می کنند و ممکن است روز های طولانی را در آن اقامت داشته باشند. به جهت راحت بودن افراد و مجهز بودن محیط به اسباب طبی و راحتی که جهت استراحت های روزانه به کار می رود هپی چیر ها می توانند محصولات منحصر به فردی باشند که مورد استفاده افراد قرار می گیرند و قادر هستند که با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار گیرند. با خرید این گونه محصولات محیط مد نظر از وسایل طبی پر می شود و می تواند بهترین شرایط را برای اقامت طولانی مدت نیز مهیا سازد. به همین خاطر است که افراد سعی دارند که یک محصول منحصر به فرد با قیمت مناسب را برای مجهز کردن ویلای خود خریداری کنند و از آن استفاده های لازم را به عمل آورند. با چنین محصولاتی در خرید وسایل طبی صرفه جویی می شود و به راحتی تعدادی از محصولات خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.


فرورفتگی بر روی نشیمن

بخش اصلی که افراد بر روی ان قرار می گیرند و می تواند برای آرامش آن ها در زمان استراحت مفید واقع شود قسمت فرورفته بر روی نشیمن است که به راحتی افراد کمک می کند. این بخش به دلیل وجود مواد منعطف که در داخل محصول وجود دارد فرورفتگی ایجاد کرده است تا افراد محل دقیق محصول را بشناسند و بدانند که می توانند بر روی این قسمت ساعات زیادی را به آرامش بپردازند. این محصول با چنین طراحی سازگاری های لازم را جهت فراهم کردن موقعیت استاندارد برای افراد ایجادکرده است و دارای شکل خاصی از محصولات طبی می باشد که به مبل های دیگر شباهت بسیار زیادی دارد.


امکان مطالعه کتاب بر روی محصول

به دلیل داشتن ساختار استاندارد و ایمنی که در این محصول ایجاد شده است و دارا بودن تکیه گاه محکم که شامل حال این هپی چیر شده است افراد می توانند محصول را برای زمانی که مشغول مطالعه می باشند مورد استفاده قرار دهند. چرا که در زمان مطالعه نیاز به شرایط راحتی است و این هپی چیر نیز با داشتن تکیه گاه مد نظر این موقعیت را ایجاد می کند.


خرید

کسانی که تمایل به خرید مبل هپی چیر شنی بزرگ دارند می توانند در هر زمان از شبانه روز از طریق سایت مبل شنی آرامش خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...