مبل هپی چیر زیرپایی دار چرم

کد 33016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,419,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر زیرپایی دار چرم یک محصول زیبا و متفاوت از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که با طول عمر بالا و قیمت مناسب روانه بازار شده است. بدنه این مبل هپی چیر قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. به همین دلیل برای خرید محصول محدودیت سنی وجود ندارد. طراحی بدنه این هپی چیر مانند یک مبل راحتی کلاسیک با نشمینگاهی گرد و بزرگ و تکیه گاهی مرتفع و مستطیلی است. پس می توانید برای دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود این مبل را انتخاب کنید. این محصول 7 کیلوگرم وزن داشته تا مصرف کننده حمل اسان و راحتی داشته باشد. این محصول یک زیرپایی شنی استاندارد نیز داشته تا با استفاده از ان خواب راحتی را تجربه کنید. این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. روکش بدنه هپی چیر را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده در اثر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شود. این نوع پارچه را می توانید با خیالی اسوده با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش بدنه کاملا ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی وزنی کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و منعطف بوده و ارامش شما را در زمان استفاده مهیا می کنند. این محصول را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای خرید این هپی چیر با قیمت و کیفیت مناسب توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا

مبل هپی چیر زیرپایی دار چرم

مبل هپی چیر زیرپایی دار چرم یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی ویژه و اسپرت بوده و ظاهری خاص و جذاب دارد. این محصول به همراه زیرپایی عرضه شده است که به راحتی و سهولت استفاده از آن کمک زیادی می کند. طراحی این هپی چیر بسیار جذاب می باشد و پشتی بلند تعبیه شده بر روی آن، امکان استراحت را به شما می دهد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


شکل ظاهری خاص 

این محصول دارای ساختمانی جالب است. نشیمنگاه این هپی چیر به صورت استوانه ای و با ارتفاعی کم طراحی شده است و بر روی آن، یک تکیه گاه با ارتفاعی بلند و به صورت مستطیلی قرار دارد. این تکیه گاه کمی باریک بوده و به همین دلیل تمایز زیادی با دیگر محصولات از نظر ظاهری را دارا است. بدنه این هپی چیر به صورت یک تکه طراحی شده است و سطح خارجی آن کاملا صاف و یک دست بوده و فاقد چین خوردگی می باشد. تکیه گاه این محصول نیز دارای دوخت هایی زیبا و جالب است و فرمی خاص دارد. در دور تا دور نشیمنگاه و تکیه گاه این هپی چیر، از نوارهای سفید رنگی استفاده شده است که زیبایی ظاهری محصول را دوچندان می کند. این محصول دارای طراحی کاملا خاص و اسپرت می باشد که با وجود ظاهری زیبا و شیک، امکان استفاده در اغلب دکوراسیون ها را به شما می دهد و شما به سادگی می توانید این محصول را با هر فضایی هماهنگ کنید. 


دارا بودن زیرپایی

زیرپایی این محصول کمی کوچک بوده و ارتفاع آن متناسب با نشیمنگاه محصول است و به همین دلیل شما در زمان نشستن به راحتی می توانید پاهای خود را دراز کرده و بر روی این زیرپایی قرار دهید. فرم کلی این زیرپایی به صورت استوانه ای می باشد و ظاهری شبیه به بدنه اصلی هپی چیر دارد. به همین دلیل ظاهر هپی چیر و زیرپایی کاملا هماهنگ است. در ساخت این زیرپایی از مواد مورد استفاده در تولید هپی چیر استفاده شده است و به همین جهت شاهد محصولی با کیفیت و دوام بالا می باشیم که بسیار راحت بوده و انعطاف خوبی دارد. 


نوع جنس بدنه

برای پوشش رویه این هپی چیر از نوعی پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که استحکام بالایی دارد و به سادگی پوسته پوسته نمی شود. این نوع رویه با دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار و ضربه، به شما امکان استفاده های طولانی مدت را می دهد بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود. با وارد شدن فشار زیاد، این نوع رویه دچار تغییر شکل نشده و آسیب نخواهد دید. رویه این محصول به سادگی پاره نمی شود و دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهد شد. این رویه را به راحتی می توانید توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. 


ابعاد مناسب و کاربردی

این محصول بسیار جادار بوده و دارای ابعادی بزرگ است و با دارا بودن فضایی مناسب، شما خواهید توانست به راحتی از آن استفاده نمایید و بر روی آن استراحت کنید. این محصول دارای طول 110 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر است. ارتفاع آن نیز برابر با 95 سانتی متر می باشد. ارتفاع ذکر شده در مورد این هپی چیر، مربوط به فاصله زمین تا نشیمنگاه بوده و مابقی ارتفاع به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. با این وجود، تکیه گاه محصول ارتفاع زیادی دارد که به خوبی قسمت های گردن و شانه ها را در بر می گیرد. شما می توانید به خوبی بر روی این هپی چیر به استراحت بپردازید. فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه این هپی چیر، کوتاه می باشد و به شما امکان نشستن و برخاستن آسان را می دهد. با نشستن و برخاستن مکرر بر روی این هپی چیر، به زانوها و کمر شما فشاری وارد نمی شود و شما می توانید به راحتی از این محصول بدون اذیت شدن و آسیب دیدن بدن استفاده نمایید. وزن بدنه این هپی چیر نیز برابر با 7 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا کنید. 


خرید

مبل هپی چیر زیرپایی دار چرم با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از نمایندگی فروش مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...