هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ

کد 32133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,081,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه فانتزی و متفاوت بوده که به تازگی طراحی و با طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این مبل هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و طراحی ظاهری ان برگرفته از توپ فوتبال زیبا می باشد. به همین دلیل محصول در میان جوانان توانسته به طرفداران بالایی دست یابد. این مبل هپی چیر دارای یک زیرپایی نیز بوده که قابل استفاده به عنوان میز نیز می باشد. روکش بدنه هپی چیر را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و کاملا ضدتعریق و قابل شستشو می باشد. مواد تشکیل دهنده داخل مبل هپی چیر نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا این مواد نرم و سبک بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. برای تعویض مواد داخلی و یا شارژ ان ها یک زیپ بر روی بدنه مبل هپی چیر تعبیه شده است. شما می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. اگر قصد خرید محصول را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده

مبل هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ

یکی از طراحی های اسپرت مورد علاقه جوانان و نوجوانان، طراحی های گرد با سبک توپ هستند. این نوع از هپی چیرها محبوبیت بالایی در میان نوجوانان و جوانان دارند و دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند. مبل هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ یکی از زیباترین انواع هپی چیرهای گرد می باشد که با دارا بودن زیرپایی گرد، مجموعه کاملی برای استراحت و فعالیت های نشسته می باشد. این محصول برای استفاده در باشگاه ها، کافی شاپ، منزل و ... مناسب است و کاربردهای بسیاری دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ خواهیم پرداخت. 


طراحی زیبا

این محصول به صورت گرد ساخته شده است و رویه آن به صورت پنج ضلعی هایی هم اندازه می باشد که به همدیگر توسط نخ هایی مقاوم دوخته شده است. دوخت این رویه بسیار ظریف بوده و بسیار محکم می باشد. به طوری که تحت فشار زیاد، در قسمت درزها دچار مشکل نشده و پارگی ایجاد نخواهد شد. زمینه این محصول به رنگ نارنجی ملایمی طراحی شده است و تکه هایی به رنگ مشکی بر روی بدنه هپی چیر قرار دارند. زیرپایی این هپی چیر نیز به صورت استوانه ای طراحی شده است که به رنگ نارنجی بوده و جنس آن مشابه با هپی چیر می باشد. هپی چیر و زیر پایی فوق مجموعه زیبا و کاملی می باشند که برای استفاده های گوناگون مناسب هستند. 


مشخصات رویه هپی چیر

انتخاب رویه مناسب برای پوشش هپی چیر از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا رویه هپی چیر در تماس با پوست بدن می باشد و باید به گونه ای انتخاب شود که استفاده از آن لذت بخش باشد و برای پوست مشکلی ایجاد نکند. هم چنین رویه هپی چیر در تماس با عوامل خارجی است و باید از کیفیت بالایی بهره ببرد. برای رویه این محصول از نوعی چرم مصنوعی استفاده شده است که دارای کیفیتی بی نظیر بوده و قابل استفاده در محیط های مختلف است. این رویه نرم لطیف می باشد و ضد حساسیت است به همین دلیل برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نمی کند. رویه هپی چیر از استحکام بالایی بهره می برد به طوری که با نشستن و وارد شدن فشار زیاد رویه تغییر حالت نداده و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد و در صورت وارد شدن ضربه به سادگی دچار آسیب نمی شود. در صورت نیاز می توانید این رویه را به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز کنید. در قسمت زیرین هپی چیر یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید.


تنظیم انعطاف هپی چیر

مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید و توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. با کم و زیاد کردن مواد داخلی می توانید انعطاف محصول را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. مواد داخلی مورد استفاده در داخل هپی چیر انعطاف بالایی دارند و به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین جهت در زمان نشستن شما بر روی محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به خوبی انحنای بدن و ستون فقرات را پوشش می دهند. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است از ریختن مایعات بر روی هپی چیر و برخورد آن با مواد داخلی جلوگیری کنید. زیرا با برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و سفت می شوند. بنابراین دیگر انعطاف سابق را نداشته و حجم خود را از دست خواهند داد. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی مبل شنی را تعویض کنید تا محصول به کیفیت سابق بازگردد. 


ثبت سفارش و خرید

در سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات شرکت مبل شنی آرامش، شاهد تنوع بی نظیری از محصولات راحتی و شنی هستیم. با مراجعه به این سایت می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، درب منزل دریافت کنید. مبل هپی چیر زیرپایی دار طرح توپ را نیز می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...