مبل هپی چیر زرد آبی

13026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,964,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر زرد آبی دارای سبک اسپرت یکی از زیبا ترین مبل های هپی چیر در فروشگاه ارامش می باشد که دارای بدنه دو رنگ است که قابلیت شستشو دارد و با زیپی که در انتهای بدنه وجود دارد و با خالی نمودن محتویات درونش که از یونولیت های خورد شده ساخته شده به اسانی شستشو می شود. هم چنین این محصول شکیل دارای قابلیت تعویض پوسته بدنه است و در رنگ زرد و ابی مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد. وزن این محصول کم می باشد بنابراین برای حمل ان نیاز به زحمت زیادی نیست. هم چنین با توجه به جنس بدنه که از جنس چرم مصنوعی است و دارای کیفیت زیادی می باشد ضد حساسیت بوده و ضد هر گونه ساییدگی و پوست پوست شدن می باشد. این محصول زیبا مناسب جهت استفاده در اتاق خواب ها و فضاهایی که به سبک اسپرت چیده شده اند است و ظاهرتوپ مانند ان باعث شده تا بیشتر مورد پسند پسران جوان قرار بگیرد. طراحی بدنه ان به گونه ایست که راحتی قابل توجهی را ایجاد نموده و می توان این مبل زیبا را با اطمینان از کیفیت و دوام بالا خریداری کرد.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن محصول 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
  • قابل شستشو
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • ضمانت 2 ساله
  • جنس بدنه از چرم مصنوعی

مبل هپی چیر زرد آبی

یکی از زیباترین طرح های ارائه شده توسط شرکت مبل شنی آرامش، برای هپی چیرهای تولید شده به سبک اسپرت، مبل هپی چیر زرد آبی است. این هپی چیر کیفیت بالایی داشته و به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا و با کیفیت، توانسته مورد رضایت خریداران واقع شود. این هپی چیر دارای ظاهری فانتزی و اسپرت است و برای استفاده در فضاهای متفاوتی مانند کافی شاپ، باشگاه های ورزشی، اتاق خواب و ... مناسب است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل هپی چیر زرد آبی خواهیم پرداخت. 


طراحی خاص بدنه

این محصول دارای ساختمانی جذاب و فانتزی است و ظاهری متفاوت دارد. این هپی چیر همانند استوانه ای بزرگ بوده که رویه ای زیبا دارد. دوخت های موجود بر روی این محصول نیز به صورت عمودی می باشد. در رویه این هپی چیر مابین هر دو دوخت از یک رنگ استفاده شده است و این رنگ ها یکی در میان تغییر می کند. استفاده از دو رنگ زرد و آبی با وجود تضاد رنگی که دارند، زیبایی بی نظیری را به هپی چیر داده است. هم چنین این دوخت ها در بالای هپی چیر به هم متصل می شوند. این هپی چیر دارای ارتفاعی کوتاه و مناسب می باشد که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار ساده بوده و زانوها و کمر در اثر استفاده از این محصول اذیت نمی شود. بر روی بدنه هپی چیر یک زیپ مخفی قرار دارد که توسط آن می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید و یا بشویید. هم چنین توسط این زیپ می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


ابعادی مناسب

ابعاد یک محصول از ویژگی هایی است که در زمان خرید، حتما و الزاما باید به آن توجه داشته باشید. زیرا لازم است تا قبل از خرید فضایی لازم برای قرار دادن هپی چیر را در نظر بگیرید و با توجه به محیطی که در اختیار دارید اقدام به خرید محصول مناسب نمایید. این محصول دارای ابعادی به مشخصات طول: 100 سانتی متر و عرض: 100 سانتی متر است. بنابراین جزو محصولاتی با ابعاد استاندارد محسوب می شود که در اغلب فضاها قابل استفاده می باشد و نیازی به فضای زیادی جهت استفاده ندارد. شما می توانید در محیط های کوچک آپارتمانی نیز با استفاده از این هپی چیر، فضایی راحت و شاداب را ایجاد نمایید و از استراحت و یا انجام فعالیت های خود بر روی این محصول لذت ببرید. به دلیل طراحی خاص این هپی چیر از نشستن بر روی آن خسته نشده و خواهید توانست به راحتی از این محصول به مدت طولانی استفاده کنید. این هپی چیر برای استفاده در فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل می باشد. زیرا فرسودگی بدن را در اثر نشستن طولانی مدت به حداقل کاهش داده و می توان از آن به راحتی استفاده نمود. 


روش جابه جایی

اگر جابه جایی این محصول به صورت صحیح انجام نشود، ممکن است به بدنه هپی چیر آسیب وارد شده و یا رویه به تعمیر احتیاج پیدا کند. برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن هپی چیر بر روی زمین با برخورد محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز، ممکن است رویه دچار خراش و ساییدگی شود و یا پاره شود. بنابراین لازم است در زمان جابه جایی، محصول را از روی زمین به طور کامل بلند کرده و حمل نمایید. به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب، هپی چیر دارای وزن بسیار کمی می باشد. این محصول وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است و در صورت نیاز می توانید به سادگی این محصول را انتقال دهید. 


کیفیتی بالا 

این محصول از کیفیتی بسیار بالا برخوردار است که طول عمر زیادی دارد. هپی چیر زرد آبی تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد و استفاده طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، بر کیفیت آن اثر سوء نخواهد داشت. تولید کننده نیز به جهت آسودگی خاطر شما عزیزان بابت کیفیت این محصول، در زمان خرید ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای این هپی چیر می باشد.


راهنمای خرید

مبل هپی چیر زرد آبی با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...