مبل هپی چیر راحتی یک نفره

کد 31030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
2,395,000
2,295,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر راحتی یک نفره محصولی زیبا با ساختاری منحصر به فرد و طول عمری بالا بوده که برای استفاده بزرگسالان به تازگی توسط نمایندگی مبل شنی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه سرخود ان تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت افراد مناسب است. طراحی بدنه محصول برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلورگم بوده به همین دلیل می توانید به راحتی ان را حمل کنید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله دریافت خواهید کرد که تضمینی بر طول عمر محصول به شمار می رود. روکش بدنه محصول از نوع ضدتعریق و قابل شستشو پارچه بوده که دوام بالایی دارد. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده تا بتوانید به راحتی ان ها را تعویض کنید. رنگ بدنه محصول قابلیت انتخاب توسط مشتریان محترم را دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • وزن بدنه: پارچه
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

مبل هپی چیر راحتی یک نفره

مبل هپی چیر راحتی یک نفره از سری محصولات جدید شرکت مبل شنی آرامش است که با ساختاری طبی و راحتی در اختیار تمامی گروه های سنی قرار گرفته است. این محصول زیبا دارای طراحی دلنشینی می باشد که می تواند در نظر افراد جذاب به حساب بیاید و در نتیجه آن ها را مشتاق به خریداری کند. مبل هپی چیر محصولی به عنوان نشیمن افراد می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. در نتیجه قادر می باشد که در طول عمر بالا بهترین نوع مصرف را داشته باشد و سعی دارد رضایت افراد را به خوئد جلب کند. با این وجود کسانی که به دنبال وسیله طبی برای محل های مختلف در داخل منزل خود می باشند قادر هستند که از این هپی چیر بهره مند شوند. اکسسوری مد نظر دارای طراحی شیکی بوده است که می تواند برای قرار گیری در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گیرد و سعی دارد تا سبب استراحت راحت افراد شود. از این رو پر فروش و پر مخاطب است و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. استفاده از مبل شنی مد نظر می تواند سبب به آرامش رسیدن افراد شود و در نتیجه قادر است که در طولانی مدت آن ها را بر روی خود حفظ کند. ساختار محصول به گونه ای طراحی شده است که برای طول عمر بالا در نظر گرفته شده است. با هم به بررسی برخی ویژگی های این محصول می پردازیم.


دوخت محکم و تضمینی

یکی از خصوصیات منحصر به فرد و بارز این محصول دوخت محکمی است که در نقاط مختلف آن به وضوح دیده می شود. این دوخت ها سبب طراحی ویژه مبل شنی شده است و به این صورت قادر به داشتن ویژگی های راحتی و آسایش می شود. دوخت ها علاوه بر این که بدنه را با دوام تر و مقاوم تر کرده است سبب ایجاد رویه مواج شده است. که در نهایت راحتی و آسایش را به میان می آورد. استحکام در دوخت های ایجاد شده در این محصول سبب شده است تا بدن حس خوبی را به خود بگیرد و در شرایط استاندارد بالاترین میزان رضایت را داشته باشند. استاندارد بودن بدنه به خاطر وجود همین دوخت ها است که رویه را احاطه کرده است و می تواند بهترین و خاص ترین محصول طبی و راحتی را ایجاد کند. مبل شنی که از نوع هپی چیر می باشد دارای دوام بالا نسبت به فشار است و وزن افرادی که از آن استفاده می کنند را به خوبی تحمل می کند. این خصوصیات به خاطر وجود دوخت های محکمی است که سطح آن را فرا گرفته و در طراحی آن به کار رفته است. 


جایگزین محصولات راحتی 

به دلیل وجود بدنه ای با طراحی خاص و زیبا افراد می توانند از رنگبندی متنوع آن در منزل استفاده کنند و این محصول را به راحتی در دکوراسیون استفاده نمایند. علاوه بر این موارد به دلیل وجود راحتی زیاد اغلب افراد تمایل دارند آن را جایگزین محصولاتی قبیل مبل های راحتی کنند و از آن استفاده زیادی را به عمل آورند. هپی چیر را می توان در مقابل تی وی قرار داد و در زمان تماشای فیلم مورد علاقه به استراحت بر روی آن پرداخت. همچنین می توان در اتاق نشیمن از تعدادی از آن استفاده کرد و محیط را آرامش بخش و دوستانه ایجاد نمود. در این محیط ها همواره از کاناپه های مختلف استفاده می شود که می توان به راحتی مبل شنی را جایگزین آن کرد و از راحتی بسیار زیاد ایجاد شده در آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. این محصول زیبا دارای رنگبندی می باشد که با توجه به دکوراسیون و یا سلیقه افراد انتخاب خواهد شد.


دارای تکیه گاهی مطلوب

این هپی چیر زیبا و خاص علاوه بر این که دارای نشمینگاه بسیار منحصربه فرد و راحتی می باشد یک تکیه گاه ایمن نیز دارد که شرایط را راحت تر می کند. افراد با قرار گیری بر روی این محصول می توانند ستون فقرات خود را در شرایط مناسبی قرار دهند و از ساعات استراحت خود لذت ببرند. در نتیجه در طراحی این محصول گزینه ای بسیار حائز اهمیت می باشد.


خرید مبل هپی چیر راحتی یک نفره

ظرفیت یک نفره این محصول سبب پر فروش بودن آن شده است که افراد برای قرار دادن در محیط های شخصی خود از آن استفاده می کنند. این مبل هپی چیر راحتی یک نفره را می توان از فروشگاه مبل شنی آرامش سفارش داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...