مبل هپی چیر راحتی چرمی

کد 42018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,655,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر راحتی چرمی یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد تولید شده از طرف نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که ساختاری استاندارد و استحکام بدنه بالایی دارد. این مبل هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی جا به جا می شود. البته بدنه محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. پس تمامی افراد با هر سن و وزنی می توانند این مبل هپی چیر را خریداری نمایند. برای تولید روکش بدنه مبل هپی چیر از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این پارچه ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از محصول مشکلی ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید این نوع روکش بدنه را به سادگی با اب و مواد شوینده شستشو دهید. از جمله ویژگی های عالی این نوع روکش می توان به تحمل وزن بالا ، ضداب بودن ، نرم بودن ، بادوام بودن و.. اشاره کرد. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و راحتی را برای شما به همراه می اورند. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا هستند. شما می توانید از طریق زیپ تعبیه شده در انتخای محصول مواد یونولیتی را کم و یا زیاد کنید. این مبل هپی چیر از 2 سال گارنتی معتبر نمایندگی رسمی برخودار است. برای خرید مبل هپی چیر با قیمت ارزان و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل هپی چیر راحتی چرمی

یکی از جذاب ترین نمونه های موجود در سایت مبل شنی آرامش، مبل هپی چیر راحتی چرمی می باشد که با دارا بودن ساختمانی خاص و جذاب، به شما امکان استفاده در حالت های گوناگون را می دهد. این محصول از طراحی ویژه ای بهره می برد و به رنگ زیبایی ساخته شده است که می توانید از آن استفاده نمایید. برای داشتن رضایت از خرید خود، لازم است تا در زمان خرید به تمام ویژگی های محصول مورد نظر دقت نمایید و تمام این مشخصات را مد نظر داشته باشید. به دلیل آشنایی شما با این محصول و کسب اطلاعاتی دقیق از ویژگی های آن، در ادامه این مطلب قصد داریم تا مبل هپی چیر راحتی چرمی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


رویه مورد استفاده در هپی چیر

این محصول از رویه ای چرمی برخوردار است که نوعی چرم مصنوعی بسیار با کیفیت می باشد. این نوع رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. به دلیل کیفیت بالای این نوع چرم مصنوعی پوسته نشده و طی استفاده های طولانی مدت در قسمت گوشه های هپی چیر پوسیده نخواهد شد. با برخورد اشیا نیز این محصول دچار پارگی نمی شود و به سادگی آسیب نمی بیند. این نوع رویه مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و با نشستن و استفاده افرادی با وزن زیاد، آسیب نخواهد دید. در صورت کثیف شدن این رویه نیز می توانید به راحتی توسط یک دستمال نم دار بدنه را تمیز کنید. 


نحوه نگه داری از بدنه

برای داشتن محصولی با طول عمر بالا، بالطبع وضعیت نگه داری شما از محصول تعیین کننده خواهد بود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه لازم است تا محصول را بر روی زمین نکشید. زیرا در صورت کشیدن این هپی چیر بر روی زمین، ممکن است بدنه محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و آسیب ببیند. به همین دلیل در زمان جابه جایی، لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. بدنه این محصول قابلیت اشتعال دارد و برای حفظ کیفیت آن لازم است تا اشیای داغ و پرحرارت را بر روی هپی چیر قرار ندهید. از پریدن کودکان بر روی بدنه جلوگیری کنید تا در قسمت های مختلف این محصول آسیب ایجاد نشود. 


طراحی بدنه خاص 

این محصول دارای ساختمانی بسیار جالب می باشد. بدنه این هپی چیر به صورت مکعبی طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی به صورت مکعبی است و با ارتفاع مناسبی که دارد به شما امکان استفاده آسان را می دهد. تکیه گاه این هپی چیر نیز به صورت یک تکه با بدنه بوده و به صورت مکعبی طراحی شده است. این تکیه گاه ارتفاعی بلند دارد و تمامی بخش کمر و کتف و سر و گردن را پوشش می دهد. رنگ بدنه این محصول زرد است که درخشش خاصی داشته و فانتزی می باشد. به همین دلیل در نگاه اول توجه شما را جلب کرده و شما را به استفاده ترغیب می کند. 


مواد داخلی مورد استفاده 

برای داخل این محصول از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی دارای استحکام بی نظیری هستند که تحت فشار زیاد و استفاده های طولانی مدت، دچار تغییر شکل نشده و حجم خود را از دست نداده و انعطاف خود را حفظ می کنند. این نوع از مواد داخلی دارای حجم بالایی می باشند و سبک هستند. به همین علت هپی چیر دارای وزن بسیار کمی می باشد که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. مواد داخلی مورد استفاده در داخل هپی چیر، به شکل گلوله های بسیار ریز و سبکی می باشند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین دلیل محصول انعطاف بالایی داشته و با نشستن هر فردی، به خوبی تغییر شکل می دهد و حالتی همانند بدن فرد را به خود می گیرد. با نشستن هر فردی، محصول فرمی ایده آل برای نشستن آن فرد را به خود می گیرد و به همین دلیل می توان به مدت طولانی بر روی آن نشست بدون اینکه بدن خسته شده و یا اذیت شود. 


راهنمای خرید

برای خرید مبل هپی چیر راحتی چرمی وارد سایت مبل شنی آرامش شده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا با قیمتی ارزان و در زمانی کوتاه، محصول را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...