هپی چیر راحتی دو نفره

کد 63033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,313,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر راحتی دو نفره جزو محصولات با کیفیت و جدید در فروشگاه اینترنتی ارامش است که دارای دوام زیادی با توجه به جنس بدنه می باشد. این محصول زیبا در عین این که وزن سبکی دارد مناسب برای دو نفر است. ارتفاع این محصول زیاد بوده و نشستن روی ان بسیار راحت می شود.جنس این محصول از  چرم مصنوعی می باشد و رنگ های متنوعی دارد اما عمده ترین رنگ ان ابی است.شما می توانید با سلیقه خود و با توجه به ترکیب منزل خود می توانید رنگ مناسبی از هپی چیر را انتخاب کنید.این محصول زیبا دارای بدنه ای قابل شستشو بوده و با استفاده از زیپی که در انتهای ان تعبیه شده می توان مواد داخل آن را خالی کرد و برای شستشو اماده کرد.هم چنین به وسیله این زیپ می توان مواد داخل هپی چیر را کم یا زیاد نمود.این محصول می تواند به عنوان یک مبل بسیار راحت برای گذراندن خستگی شما باشد به این علت می توان ان را در محل کار نیز مورد استفاده قرار داد و هم چنین می توان به عنوان یک تخت برای استراحت های عصرگاهی از این محصول زیبا استفاده کرد.

  • طول:160سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90سانتی متر
  • جنس بدنه:چرم مصنوعی
  • ضمانت دو ساله
  • قابلیت شستشو
  • قابلیت تحمل وزن:380 کیلوگرم
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • وزن محصول:10 کیلوگرم

مبل هپی چیر راحتی دو نفره

مبل هپی چیر راحتی دو نفره جزو جادار ترین محصولات راحتی است که با کیفیت بالا در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد. این محصول بی نظیر بدنه ای نرم و منعطف دارد تا افراد در زمان استراحت قادر به کسب آرامش بسیار زیاد در خصوص داشتن نشیمنگاه راحت و نرم باشند. مبل هپی چیر را می توان به عنوان پر فروش ترین محصول در سال های اخیر نام برد و از آن به عنوان یک محصول محبوب برای تمامی سنین یاد کرد. چرا که محصول مورد نظر دارای بدنه ای با قابلیت های مختلف است که از نظر تمامی استفاده کنندگان شرایط دلخواهی را مهیا می سازد. این محصول منحصر به فرد دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد که خریداران را علاوه بر کیفیت به خود جذب می کند. داشتن محصول مورد نظر افراد را از داشتن وسایل طبی دیگر بی نیاز می سازد و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را شامل شود. کسانی که به دنبال ارزان ترین وسیله طبی برای منزل خود می باشند می توانند این مبل هپی چیر را خریداری کنند تا در نهایت با آرامش کافی به برخی فعالیت های نشستنی بپردازند. وسیله ای که تحت عنوان هپی چیر از آن یاد می شود خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که اغلب افراد به آن تمایل دارند و سعی دارند که با قیمت ارزان آن را خریداری کنند. برخی از این خصوصیات به شرح زیر می باشد.


ظرفیت دو نفره و جادار

این مبل هپی چیر دارای بدنه ای به شکل استوانه است که به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و نشیمنگاه درستی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است. این محصول منحصر به فرد و شیک قادر است دو فرد و یا بیش تر را بر روی خود به طور همزمان قرار دهد تا در نهایت آرامش و راحتی نصیب این افراد شود. مبل هپی چیر رویه ای منعطف دارد تا به این صورت زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند می تواند ایجاد فرورفتگی کند تا در نهایت بدنه برای قرار گیری افراد بر روی خود شرایط را مهیا سازد. این مبل هپی چیر را با قیمت ارزان خریداری کنید. داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه که شرایط یکسانی با این محصول برای استفاده کنندگان ایجاد می کنند سبب شده است که مبل هپی چیر جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل طبی باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود و محصول را با قیمت ارزان خریداری کرد. در نتیجه خرید این محصول جزو خرید های به صرفه محسوب می شود که در نهایت می تواند به راحتی و آرامش افراد رسیدگی کند و شرایط لازم را برای رفع نیاز به استراحت در طول روز فراهم سازد.


کاربرد محصول

برای ایجاد راحتی در زمان انجام گیم های دو نفره می توان این مبل هپی چیر را در مقابل تی وی قرار داد و به بازی و سرگرمی رسیدگی کرد. افراد در زمانی که از نشیمن راحت برخوردار می باشند می توانند به راحتی تایم بازی خود را افزایش دهند و به آرامش کافی برسند. در نتیجه با مهیا بودن شرایط دلخواه رضایت در زمان بازی ایجاد می شود و همواره موقعیت به وجود آمده مطابق با سلیقه افراد خواهد بود. علاوه بر این موارد محصول را می توان به صورت دائمی در تی وی روم قرار داد تا در زمان تماشای فیلم مورد علاقه خود نیز بتوان از داشتن نشیمن راحتی برخوردار بود و شرایط ویژه ای را به دست آورد. این محصول کاربردی جزو وسایل بی نظیری است که می تواند کاربرد های بیش تری داشته باشد اما اغلب افراد برای این کاربرد محصول را خریداری می کنند.


مقاومت در برابر جا به جایی

بدنه به دلیل داشتن مقاومت بالا و استحکام ایجاد شده به خاطر داشتن دوخت محکم می تواند در برابر جا به جایی های مداوم نیز سازگاری داشته باشد و در صورت برخورد با مواردی دچار خرابی نشود. از این رو جزو مقاوم ترین بدنه ها خواهد بود که به راحت تر بودن افراد کمک می کند.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل هپی چیر راحتی دو نفره را دارند واردسایت مبل شنی آرامش شوند و محصول را به راحتی خریداری نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...