هپی چیر راحتی دو رنگ چرم

کد 13025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,818,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی دو رنگ چرم یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای رده سنی بزرگسال بوده که طراحی بدنه استاندارد و طبی با طول عمری بالا دارد. رنگ بدنه مبل هپی چیر ترکیبی از سفید و ابی بوده که طرفداران بالایی دارد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه مبل هپی چیر از پارچه مرغوب چرم مصنوعی استفاده شده است. زیرا این نوع روکش نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. بخش داخلی محصول نیز متشکل از مواد یونولیت خرد شده است. زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری نرم و منعطف داشته که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارند. یک زیپ بر روی بدنه تعبیه شده تا افراد در صورت نیاز به راحتی بتوانند مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنند. این مبل هپی چیر وزن بدنه بسیار کمی داشته به همین دلیل حمل اسانی دارد. البته توجه داشته باشید بدنه محصول می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی حمل کند. برای خرید این مبل هپی چیر با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه

مبل هپی چیر راحتی دو رنگ چرم

هپی چیرهای راحتی مورد علاقه اغلب خریداران واقع شده و بیشتر افراد به خرید این گونه از محصولات تمایل نشان می دهند. زیرا هر فردی با یکبار استفاده، نرمی و راحتی فوق العاده این محصولات را حس کرده و به استفاده دائمی از این هپی چیرها تمایل نشان می دهد. مبل هپی چیر راحتی دو رنگ چرم یکی از زیباترین این محصولات است که دارای ساختمانی جذاب بوده و طراحی فوق العاده ای دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل هپی چیر راحتی دو رنگ چرم خواهیم پرداخت. 


ترکیب رنگ فوق العاده 

طراحی این محصول به صورت گرد است و دارای دوخت هایی به صورت عمودی می باشد. ساختمان این هپی چیر به گونه ای طراحی شده است که در پایین ترین قسمت آن، مساحت بیشتری داشته و هر چه به سمت بخش های بالاتر هپی چیر می رویم، از مساحت آن کاسته می شو د. رنگ زمینه این هپی چیر آبی است و زیبایی خاصی به بدنه می دهد. بین دوخت های عمودی بدنه نیز از رنگ سفید استفاده شده است. این محصول ترکیب رنگی آرامش بخش دارد و به خوبی می توان از آن در فضاهای متفاوت استفاده نمود. نشیمنگاه این محصول بزرگ می باشد و فاقد دسته است. هم چنین تکیه گاه این محصول نیز به خوبی ستون فقرات را پوشش می دهد و دارای ارتفاع بلندی می باشد. 


ساختمان طبی

در تولید این محصول از تمامی ابعاد و اندازه های استاندارد استفاده شده است به طوری که شاهد محصولی بسیار راحت و طبی هستیم. علاوه بر استفاده از اندازه هایی استاندارد، در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که به راحتی بیش تر بدنه کمک می کند. ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین کاملا استاندارد می باشد به طوری که به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر شما فشاری وارد شود. هم چنین می توانید به مدت طولانی بر روی این مبل شنی بنشینید. زیرا پاهای شما آویزان نشده و کف پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد. به همین جهت پاها دچار درد نمی شود و از وارد شدن آسیب به زانو ها جلوگیری خواهد شد. از دیگر ویژگی های این هپی چیر داشتن پشتی بلند می باشد. با تکیه دادن به این پشتی بلند شما می توانید به مدت طولانی به استراحت و یا فعالیت بپردازید بدون اینکه به گردن و ستون فقرات فشاری وارد شود. این پشتی دارای انعطاف زیادی است که با تکیه دادن به آن، انحنای ستون فقرات پر می شود و در بخش های مختلف ستون فقرات دچار درد و اذیت نخواهید شد. 


نوع مواد مورد استفاده 

در داخل این هپی چیر از مواد داخلی از جنس فیبر استفاده شده است که مناسب ترین مواد داخلی برای پر کردن هپی چیر هستند. این مواد داخلی حالتی همانند شن های ریزی دارند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. هم چنین این نوع از مواد داخلی دارای وزن بسیار پایینی می باشند و حجم بالایی دارند. به همین دلیل هپی چیر دارای وزن کمی بوده که به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. وزن این محصول برابر با 5 کیلوگرم است که قابلیت جابه جایی آسان را به شما خواهد داد. این محصول دارای انعطاف بالایی می باشد. با نشستن شما بر روی این هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی همانند بدن شما درمی آیند. به همین دلیل این محصول فضایی ایده آل و متناسب با اندام شما را فراهم خواهد کرد که از نشستن بر روی آن خسته نشده و می توانید ساعت های طولانی با استفاده از آن به انجام فعالیت های گوناگون بپردازید. این محصول از بهترین گزینه ها برای استفاده در زمان فعالیت هایی هم چون، کار با لپ تاپ وموبایل، مطالعه و ... است. مواد داخلی این محصول دارای استحکام بالایی می باشند که با وارد شدن فشار زیاد، دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را نیز از دست نمی دهند. به همین جهت این هپی چیر طول عمر بالایی داشته و شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. 


روش خرید

برای خرید مبل هپی چیر راحتی دو رنگ چرم به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...