هپی چیر راحتی بزرگسال چرم

کد 33070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,907,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی بزرگسال چرم یکی دیگر از نمونه های پرطفدار در این گروه از محصولات بوده که ساختاری استاندارد و طبی دارد. این محصول از طراحی بدنه ای برگفته از مبل های راحتی کلاسیک برخوردار بوده به همین دلیل می توانید از ان در فضاهای مختلف اعم از سالن پذیرایی و محل کار و... با خیالی اسوده استفاده کنید. این محصول دارای یک نشیمنگاه استاندارد مستطیل شکل بوده که تکیه گاه ان کاملا سرخود بوده و سطح کمر شخص را کاملا پوشش می دهد. بدنه این محصول از چرم مصنوعی تولید شده که قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. رویه محصول از مرغوب ترین نوع پارچه بوده و نرمی و دوام بالایی داشته و کاملا ضدتعریق می باشد. یونولیت خرد شده که مواد داخلی محصول را تشکیل داده از وزنی کم و توان تحمل وزنی بالا برخوردار است. این مواد قابلیت شارژ و یا تعویض را نیز دارد. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله بوده که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی و پارچه

هپی چیر راحتی بزرگسال چرم

هپی چیر راحتی بزرگسال چرم یکی دیگر از حرفه ای ترین محصولات طبی می باشد که با بدنه ای مشابه با مبل های دیگر تولید شده است. این بدنه با رفع نیاز افراد به آرامش و استراحت در طول روز جزو پر طرفدار ترین و محبوب ترین وسایل راحتی قرار گرفته است و قادر است که به برقرار کردن شرایط مد نظر استفاده کنندگان برسد. این مبل هپی چیر را می توان با داشتن راحتی بسیار زیادی در محل های مختلفی در منزل قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول خاص قادر است که بخش مهمی از تایم روز و استراحت های روزانه را به خود بگیرد و قادر است که بهترین گزینه به جای سایر محصولات راحتی باشد. این مبل هپی چیر رویه ای منحصر به فرد نیز دارد که از قابلیت های چشمگیری برخوردار است. همچنین با ایجاد دوام و مقاومت بالا سعی در جلب رضایت استفاده کنندگان دارد و می تواند به این صورت محصول را برای استفاده در سال های طولانی در دسترس افراد قرار دهد. هپی چیر ها محصولات گرد و بدون زاویه می باشند اما این محصول به خاطر داشتن ساختار خاص در نظر افراد باقی می ماند و زمانی که قصد خرید پیدا می کنند مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. مبل هپی چیر را می توان با داشتن خصوصیات منحصر به فرد خریداری کرد تا اعضای خانواده را نسبت به داشتن وسایل طبی بی نیاز نمود.


توصیف بدنه محصول

مبل هپی چیر از ساختاری پیروی کرده است که بسیاری از صندلی ها و مبل های چوبی به این شکل می باشند و در واقع طرح آن نیز برگرفته از چنین محصولاتی می باشد. بدنه در عین نرمی و منعطف بودن قادر به داشتن استحکام لازم نیز است و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را برای استفاده افراد مهیا سازد. محصول مورد نظر به دلیل داشتن استحکام است که مورد توجه قرار گرفته است و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید هر یک از آن ها اقدام نمود. این مبل هپی چیر دارای تکیه گاهی بلند می باشد که با این وجود دیگر هیچ نقصی در محصول برای خریداران ایجاد نخواهد شد. علاوه بر این موارد توانایی مهیا کردن شرایطی را دارد که افراد دارای درد در ناحیه ستون فقرات نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند. مبل هپی چیر تکیه گاهی دارد که تا گردن و سر افراد را فرا می گیرد و با این وجود دیگر مشکلی برای استفاده افراد وجود نخواهد داشت و هر کس بنا به نیاز خود قادر به بهره برداری از این مبل هپی چیر خواهد بود. نشیمن محصول از سطح زمین ارتفاع استانداردی دارد تا پاها نیز در موقعیت خود قرار بگیرند و دچار کشش و درد نشوند. از این رو می توان طراحی این محصول را جزو طراحی محصولات بدون نقص در نظر گرفت.


کیفیت چرم به کار رفته

در ساخت مبل هپی چیر دو بخش اصلی وجود دارد که در واقع تنها بخش های تشکیل دهنده آن می باشند. این دو بخش شامل رویه محصول می باشد که محتویات داخلی را در خود جای داده است. محتویاتی که از جنس یونولیت می باشد و می تواند نرمی و منعطف بودن محصول را به دنبال داشته باشد. این رویه که تشکیل دهنده اصلی بدنه بوده است دارای درجه کیفی بالایی می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. در واقع حرفه ای ترین محصولات طبی از رویه چرم تشکیل شده اند تا مقاومت لازم را در زمان مصرف داشته باشند و بتوانند با خیالی آسوده برای عده زیادی از علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرند.


شستشوی محصول

کسانی که قصد تمیز کردن و شستشوی بدنه را دارند می توانند به دلیل قابل شستشو بودن رویه مبل هپی چیر بدنه را تخلیه کنند و سپس با نبود یونولیت ها آن را شستشو دهند. این محصول به این روش شستشو می شود و با استفاده از سایر روش ها تنها طول عمر محصول به خطر می افتد.


خرید

هپی چیر راحتی بزرگسال چرم از سری محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش است که از این محل نیز خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...