هپی چیر راحتی بزرگسال مخمل

کد 33071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,889,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی بزرگسال مخمل محصولی با طراحی بدنه منحصر به فرد و طول عمر بالا بوده که توسط نمایندگی مبل شنی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای دو رنگ با رویه مشکی و ساختاری سفید بوده که تضاد زیبایی ایجاد می کند. البته تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل مصرف کننده بتواند رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. رویه محصول از جنس مخمل تولید شده که قابل شستشو و ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده زیرا این مواد وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. در بخش کناری محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت نیاز از این طریق بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ کنید. طراحی بدنه این محصول برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. تکیه گاه سرخود محصول تمامی سطح کمر را تحت پوشش قرار داده به همین دلیل برای استاحت های طولانی مدت توصیه می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید. 

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر دوساله

مبل هپی چیر راحتی بزرگسال مخمل

مبل هپی چیر راحتی بزرگسال مخمل از جمله محصولات جذابی است که به خاطر داشتن استحکام بالا مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. بنابراین می توان از آن به عنوان یک محصول خاص یاد کرد که تمام نیاز های افراد در خصوص به آرامش رسیدن و استراحت را پاسخ می دهد. این محصول از بخش های به هم متصل تشکیل شده است که تشکیل یک ابعاد مناسب برای استفاده یک فرد را داده است. هپی چیر از تکیه گاه و نشیمن تشکیل شده است که به هم متصل بوده و سعی دارد تا بهترین شرایط را ایجاد کند. استفاده کنندگان از این محصول قادر هستند که برای فعالیت های کاری خود نیز این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا در نهایت حالت استانداردی به ستون فقرات می بخشد. به دلیل وجود ابعاد مناسب وکم جا افراد زیادی تمایل به استفاده از آن در مسافرت دارند و در واقع آن را به همراه خود به محیط های دیگر می برند. امروزه به خاطر گران شدن اسباب و وسایل راحتی و طبی افراد به دنبال جایگزین کردن وسایل دیگر برای برطرف کردن نیاز خود به آرامش می باشند و سعی دارند که هزینه کم تری نسبت به خرید پرداخت کنند. این محصول دقیقا هر آن چه که افراد در تایم استراحت نیاز دارند را در اختیار آن ها قرار می دهد و سعی دارد که بهترین و خاص ترین وسیله در منزل باشد که کارایی زیادی نیز دارد. در خصوص کارایی و خصوصیات این محصول با ما همراه باشید.


موارد استفاده از محصول

هپی چیر راحتی جزو محصولات با کاربرد زیاد است و در محیط های مختلف نیز قابلیت استفاده کردن دارد. در نتیجه می توان با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کرد. این محصول می تواند برای محیطی مثل اتاق خواب کاربرد داشته باشد. این محیط تشکیل شده از انواع وسایل طبی و راحتی که آرامش را به بدن افراد می رسانند. در این محیط برخی از افراد تمایل به کار دارند. به طور مثال کسانی که با رایانه مشغول به کار می باشند نیاز دارند که یک نشیمن راحت داشته باشند و تایم کاری خود را با آرامش زیاد طی نمایند. از این رو این محصول در این زمینه نیز کارایی خود را دارد و مورد استفاده افراد قرار خواهد گرفت. با توجه به ظاهر جذاب و زیبای این محصول افراد می توانند از آن در اتاق نشیمن نیز استفاده کنند و در واقع از آن در دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه بهره مند شوند. با این شرایط است که افراد قادر هستند که این هپی چیر را در محل های مختلف و برای کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار دهند و به لذت بردن از تایم خود بپردازند. این محصول می تواند برای مطالعه کردن نیز نشیمنی راحت باشد و بدن را در آرامش کامل قرار دهد.


تکیه گاه بلند

مزیتی که در طراحی ظاهری محصول ایجاد شده است در واقع سبب قرار گیری بدن به حالت استاندارد می شود. تکیه گاه که نقش اساسی برای تکیه دادن و ایمن بودن بدن دارد با ارتفاع بالا طراحی شده است تا افراد ستون فقرات را در حالت آرامش بخشی قرار دهند و به لذت بردن بپردازند. در این صورت است که مشکلی برای استراحت افراد ایجاد نمی شود و می توانند با خیالی آسوده نسبت به استراحت در طول روز بپردازند. هپی چیر مد نظر تکیه گاهی با قابلیت محکم بودن بسیار زیاد دارد. به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده به آن تکیه داده و از فضا لذت ببرند. این تکیه گاه منحصر به فرد کمک می کند تا افراد با تکیه دادن بر محصول شکل ظاهر هپی چیر ازبین نرود و کمر نیز دچار آسیب نشود.


جذابیت ظاهری

هپی چیر مد نظر از ظاهری فانتزی برخوردار می باشد که کمک به مورد پسند شدن می کند. این رنگبندی جذابیت زیادی دارد و در واقع می تواند بر اساس سلیقه افراد انتخاب شود. نمونه ای که در تصویر مشاهده می شود دو رنگ سفید و مشکی دارد اما افراد در زمان خرید قادر به انتخاب رنگ بدنه بر اساس سلیقه نیز خواهند بود.


خرید

خرید مبل هپی چیر راحتی بزرگسال مخمل با ورود به سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...