هپی چیر دو نفره چرم

کد 43016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,021,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره چرم یکی از محصولات پرطرفدار در میان تولیدات نمایندگی مبل شنی بوده که ساختاری منحصر به فرد دارد. طراحی بدنه این محصول برگفته از یک کاناپه راحتی کلاسیک بوده که در دو سمت ان دسته ها و در بخش پشت ان تکیه گاه نرمال محصول قرار دارد. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که شما می توانید از ان در سالن های پذیرایی و یا داخل کافی شاپ ها و ... استفاده کنید. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما شما می توانید بر اساس دکوراسیون داخلی محل مدنظر خود یک رنگ دیگر برای بدنه سفارش دهید. بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی بوده که در برابر فشار مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق و نرم و بادوام دارد. باتوجه به ضدتعریق بودن روکش بدنه استفاده از محصول برای استراحت های طولانی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. روکش بدنه ضداب نیز بوده پس می توانید این قسمت را با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد یونولیتی که داخل محصول را پرکرده وزن کم و توان تحمل وزنی بالا دارند. در ص.رت نیاز می توانید این محصول را از طریق زیپی که در بخش زیرین تعبیه شده تعویض و یا شارژ مجدد کیند. با مراجعه به سایت فروشگاهی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 10 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل هپی چیر دو نفره چرم

مبل هپی چیر دو نفره چرم پر فروش ترین محصولی است که با ظاهری به روز و شیک برای استفاده افراد آماده شده است. کاربرد این محصول به خاطر داشتن بدنه ای بزرگ با ظرفیت دو نفره زیاد است و می تواند موقعیت دلخواه افراد را مهیا سازد. با در نظر گرفتن این که محصول بدنه ای جادار دارد افراد ان را در محل های مختلف قرار می دهند و از وجود محصول استفاده می کنند. کارایی و قابلیت های منحصر به فرد در خصوص این مبل هپی چیر به گونه ای است که می توان آن را در طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد و در نتیجه به رضایت کامل در خصوص استفاده از محصولی طبی رسید. علاوه بر این که بدنه هپی چیر از مزیت راحتی و نرم بودن برخوردار است و می تواند افراد را در شرایط منحصر به فردی قرار دهد ظاهری جذاب نیز دارد که قادر است جذابیت خود را برای استفاده در دکور منزل به کار ببرد. رویه این محصول شیک از جنس چرم مصنوعی می باشد که با توجه به ظاهر براقی که دارد قادر است که با طول عمر و دوام بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد و آن ها را در موقعیت رضایت بخشی قرار دهد. چنانچه قصد خرید وسیله طبی را دارید که در منزل از داشتن آن لذت ببرید این هپی چیر خاص را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری نمایید.


بخش های راحتی هپی چیر 

در ترکیب و طراحی بدنه این مبل هپی چیر اجزای منحصر به فردی به کار رفته است که همگی در مجموع برای ایجاد راحتی در افراد در نظر گرفته شده است. این مبل هپی چیر دارای تکیه گاه و دستگیره می باشد تا استفاده کنندگان در موقعیت های مختلف بتوانند به آن تکیه داده و از داشتن شرایط مخصوص به خود لذت بیش تری ببرند. محصول مورد نظر را می توان با داشتن شکل ظاهری خاص خریداری نمود. تکیه گاه موجب آسایش و راحتی افراد می شود و وجود آن در محصولاتی که به کاناپه شباهت بسیار زیادی دارند ضروری است. از این رو محصول را می توان با خیالی آسوده در مقابل تی وی قرار داد و از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت برد. علاوه بر این موارد دستگیره هایی در بخش کناره هپی چیر وجود دارد که می تواند میزان رضایت استفاده کنندگان را بالا ببرد و سعی دارد که در زمان نشستن محلی برای قرار دادن دست ها را به وجود آورد. این دستگیره ها در کناره  محصول ایجاد شده است و ساختاری مشابه با نشیمن دارند. در نتیجه از مواد اولیه مشابه با بدنه نیز تشکیل شده اند که در نهایت کیفیت یکسان را شامل شده است. محصول مورد نظر از بهترین و خاص ترین موقعیت ها برخوردار می باشد که در نهایت رضایت استفاده کنندگان را کسب می نماید.


استفاده در محل کار 

برخی از افراد دارای اتاق استراحت در محل کار خود می باشند و از وسایل طبی در این محل ها استفاده می کنند. مبل هپی چیر نیز می تواند جزو با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولات طبی جهت استفاده در محل کار باشد و در نتیجه مزیت راحتی و آسایش را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و شیک بدنه ای نرم و منعطف دارد تا افراد بتوانند به سادگی جهت استراحت در تایم آزاد سرکار خود بر روی آن بنشینند و از داشتن چنین محصولی لذت ببرند. رویه طبی و راحتی هپی چیر به صورت منعطف طراحی شده است و می تواند با سازگاری با بدنه افراد بیش ترین کاربرد و استفاده را برای استفاده کنندگان داشته باشد.


کاربرد محصول در حاشیه استخر 

حاشیه استخر ها محیط های مرطوبی می باشند که افراد تمایل به لذت بردن در آن می باشند. در واقع نیاز دارند که تایمی را در حاشیه استخر استراحت کنند و از هوای تازه آن محل استفاده نمایند. برای لذت بردن از فضا و داشتن راحتی و آسایش در هنگام استراحت در حاشیه استخر ها می توان از این هپی چیر دو نفره و بزرگ استفاده کرد تا در نهایت به شرایط دلخواه و مد نظر خود دست پیدا نمود.


خرید

مبل هپی چیر دو نفره چرم جزو پر فروش ترین محصولاتی است که در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...