هپی چیر تک نفره چرم راحتی

کد 33029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,911,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره چرم راحتی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که طراحی بدنه طبی و راحت و طول عمری بالا دارد. طراحی بدنه این مبل هپی چیر برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای نشمیمنگاهی گرد بوده که تکیه گاهی سرخود و مستطیل شکل دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش داده تا افراد در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشند. روکش بدنه این مبل هپی چیر را از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این نوع روکش ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه محصول را می توانید منطبق با سلیقه خود شخصا سفارش دهید. بخش داخلی هپی چیر از مواد یونولیت خرد شده انتخاب می شود. زیرا این نوع مواد نرم و منعطف با وزنی کم بوده که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. در انتهای محصولی زیپی تعبیه شده تا برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی بتوانید ان را مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد خرید این مبل هپی چیر را دارید می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل هپی چیر تک نفره چرم راحتی

در میان انبوه تنوع محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، همواره محصولاتی که قابلیت و کاربردهای بیش تری داشته باشند، برای خریداران در اولویت هستند. محصولاتی خاص با طراحی های جذاب و زیبا که بتوان در هر شرایطی از آن ها استفاده کرد. هم چنین کمترین میزان آسیب را به بدن وارد کنند و خستگی ناشی از نشستن را به حداقل برسانند. شما به راحتی می توانید این محصولات را در محیط های رسمی و منزل استفاده کنید و از نشستن بر روی آن ها لذت ببرید. مبل هپی چیر تک نفره چرم راحتی یکی از این محصولات راحتی و فوق العاده طبی می باشد که برای تمامی گروه های سنی تولید شده است. این محصول ساختمانی مناسب دارد و دارای طراحی زیبایی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات محصول فوق خواهیم پرداخت. 


طراحی زیبا و طبی 

نکته قابل توجه در طراحی این محصول دارا بودن پشتی بلند است. این هپی چیر به صورت محصولات کاناپه ای طراحی شده است که دارای پشتی بلندی بوده و ساختمانی طبی و راحت دارند. این پشتی بلند تا قسمت بالای سر و گردن را پوشش می دهد و به همین دلیل فضایی مناسب و راحت برای نشستن و تکیه دادن ایجاد خواهد کرد. سبک طراحی این محصول نیز حالتی مابین محصولات راحتی با فرم گرد و محصولات کاناپه ای دارد. ظاهر این هپی چیر به صورت گرد می باشد و نشیمنگاهی به حالت استوانه دارد که ظاهری ثابت داشته و تغییر شکل نمی دهد. ارتفاع این نشیمنگاه از سطح زمین به صورت استاندارد طراحی شده است که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانو و کمر فشاری وارد شود و یا دچار درد در پاها شوید. پشتی بلند نیز به صورت یک تکه به این بدنه متصل شده است که با ایجاد فضایی بسیار راحت کمک خواهد کرد.


کاربردهای متنوع

این محصول ظاهری ساده و شیک دارد و به رنگ ملایمی تولید شده است. به همین علت می توان از آن در اغلب فضاها همانند محیط های رسمی استفاده نمود. شما می توانید این هپی چیر را در دفتر کار خود قرار دهید و در اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی آن خستگی را از تن خود دور کنید. هم چنین در محل کار می توانید در زمان فعالیت هایی هم چون استفاده از لپ تاپ و یا بررسی پرونده های کاری با نشستن بر روی این هپی چیر، خستگی خود را به حداقل برسانید. از دیگر کاربردهای این محصول استفاده از آن در سالن نشیمن است. شما می توانید این محصول را در منزل خود قرار دهید و در زمان فعالیت هایی هم چون مطالعه و تماشای تلوزیون از آن استفاده نمایید. شما می توانید این هپی چیر را در فضاهای باز و تراس منزل نیز قرار دهید. کیفیت بالای این محصول به شما امکان استفاده در فضاهای باز را خواهد داد و با قرار دادن این هپی چیر در برابر آفتاب، به کیفیت آن آسیبی وارد نخواهد شد. 


اندازه های محصول

برای خریدی متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی در مورد ابعاد محصول نیز داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید نمایید. این محصول دارای قطری برابر با 100 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز معادل 100 سانتی متر است. هپی چیر قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل کند و دارای وزنی معادل 5 کیلوگرم می باشد. شما به راحتی می توانید بدون توجه به جثه و وزن شخص مورد استفاده، این محصول را تهیه کنید. زیرا این هپی چیر نشیمنگاهی بزرگ و راحت دارد که برای تمامی افراد قابل استفاده است. برای آسودگی خاطر شما از بابت کیفیت بالای این محصول تولید کننده ضمانت نامه دو ساله برای این هپی چیر ارائه کرده است. 


خرید لوازم جانبی 

در صورت وارد شدن آسیب به بدنه و مواد داخلی هپی چیر شما می توانید رویه و مواد داخلی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید. با تعویض رویه و شارژ و یا تعویض مواد داخلی، شما محصولی با کیفیت اولیه خواهید داشت که به خوبی قابل استفاده است. 


روش خرید

مبل هپی چیر تک نفره چرم راحتی از بهترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش است که دارای کیفیتی بالا بوده و طول عمر زیادی دارد. این محصول را با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...