هپی چیر تک نفره راحتی

کد 33057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,884,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره راحتی از جمله محصولات بادوام و زیبا از نمایندگی مبل شنی بوده که دوام بالا و ساختاری طبی دارد. این محصول از بدنه ای دورنگ تولید شده که طوسی و مشکی زیبایی هستند. تولید کننده برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. روکش بدنه محصول از نوع پارچه مرغوب چرم مصنوعی ضدتعریق و ضداب بوده که ساختاری نرم و بادوام دارد. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. برای بخش داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که نرمی و دوام بالایی داشته و از وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالا برخوردار است. این مواد را می توانید از طریق زیپی که در انتهای محصول تعبیه شده به راحتی تعویض و یا مجدد شارژ کنید. ونز بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده پس به راحتی حمل می شود. محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالا ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مرجعه کرده و یا از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

هپی چیر تک نفره راحتی

هپی چیر تک نفره راحتی یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه ای راحتی و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از این رو جزو یکی از خاص ترین محصولاتی است که می توان با این وجود به خرید آن رسیدگی کرد. این هپی چیر دلخواه دارای رنگبندی نیز باشد. البته به طور کلی دو رنگ است اما در داشتن رویه های مختلف این دو رنگ با طیف متنوعی در اختیار افراد قرار دارد. محصول مورد نظر را می توان با این وجود جزو جذاب ترین محصولی در نظر گرفت و بیش ترین میزان طرفداران را برای آن خریداری کرد. این محصول بی نظیر و شیک را می توان با خیالی آسوده در محیط های مختلف قرار داد و از آن استفاده کرد. شرایط استفاده از این محصول نیز آسان است و بیش ترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد. به همین خاطر است که هپی چیر تک نفره راحتی با شهرت بسیار زیادی برای خرید شما عزیزان آماده است و با تنوع رنگی زیاد جهت خرید افراد اماده می باشد. ضمانت نامه رسمی نیز شامل حال این محصول می شود که با توجه به آن می توان محصول را در طی سال های طولانی مورد استفاده قرار داد. افرادی که کیفیت محصول را بیش تر و بهتر مورد توجه و بررسی قرار می دهند می توانند با اطمینان کامل این مبل هپی چیر را خریداری کنند و در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت ببرند. 


فرورفتگی و تکیه گاه

این مبل هپی چیر در نهایت سادگی طراحی و تولید شده است و در ساخت آن اجزای خاصی به کار نرفته است. در واقع می توان گفت که این مبل هپی چیر به خاطر داشتن سادگی است که می تواند علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند و در نهایت نیز موجب رضایت خاطر آن ها شود. این محصول جزو وسایل مورد نیاز در منزل است و می تواند برای استفاده در دکور خانه نیز به کار برود. در نتیجه کسانی که به دنبال محصولات طبی می باشند تا به راحتی آن را در محیط های مناسب قرار دهند قادر می باشند که این مبل هپی چیر را انتخاب کرده و با قیمت مناسب آن را خریداری کنند. بخش هایی که در نهایت سادگی برای بالا بردن رضایت افراد ایجاد شده است شامل تکیه گاه آن می باشد. تکیه گاه بخشی لازم و ضروری است که به راحتی افراد کمک می کند. این تکیه گاه افراد استفاده کننده را در بهترین شرایط قرار می دهد و از بروز آسیب به کمر جلوگیری می کند. علاوه بر این موارد در بخش رویه آن یک فرورفتگی ایجاد شده است که در واقع محل نشیمن می باشد. افراد در زمانی که بر روی این قسمت از محصول قرار می گیرند می توانند رضایت کامل در زمان استفاده از آن را به دست آورند و از داشتن آن بهره مند باشند.


تحمل وزن افراد

مبل هپی چیر برای این که دچار آسیب نشود دارای میزان مشخصی در مورد تحمل وزن افراد استفاده کننده می باشد و می تواند این افراد را با توجه به میزان معین بر روی خود قرار دهد. گنجایش یک نفره این محصول باعث شده است که 180 کیلوگرم وزن افراد استفاده کننده را تحمل کند و در نتیجه قادر به قرار گیری افراد سنگین وزن برروی خود است و می تواند به راحتی با چنین شرایطی دچار اسیب نشود. با این وجود است که علاقه مندان قادر هستند برای استفاده اعضای خانواده خود از داشتن مبل هپی چیر استفاده کنند و راحتی را برای تمامی آن ها مهیا سازند.


مقاومت بدنه

مبل هپی چیر دارای سازگاری نسبت به قرار گیری در محیط است و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد. این بدنه ضخامت زیادی دارد که در نتیجه در زمان قرار گیری در محیط های خارج از خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت سبب شده است تا در صورت برخورد با اشیاء نوک تیز نیز دچار خرابی نشود و بتواند با دوام بالا در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد.


خرید

هپی چیر تک نفره راحتی یک محصول حرفه ای با کاربرد زیاد است که در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...