هپی چیر تکنفره چرم

کد 32134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,576,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره چرم یکی دیگر از زیباترین انواع هپی چیر بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این مبل هپی چیر ارگونومی ساختی برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک داشته به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری مقاوم و نرم دارد. این نوع روکش بدنه را می توانید با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالا هستند. شما می توانید با استفاده از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر اقدام به تعویض و شارژ مواد داخلی کنید. این مبل هپی چیر از یک تکیه گاه استاندارد و مستطیل شکل برخوردار بوده که تمامی سطح کم را پوشش می کند. به همین دلیل استفاده از این محصول در زمان استراحت های طولانی و کار و مطالعه و... توصیه می شود. برای خرید این مبل هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 80  سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل هپی چیر تکنفره چرم

انواع هپی چیرهای کاناپه ای دارای طراحی کاملی می باشند و ظاهری همانند مبل های تک نفره دارند. این محصولات طراحی ثابتی داشته و کمتر دچار تغییر شکل می شوند. در سایت مبل شنی آرامش انواع هپی چیرهای کاناپه ای با طراحی های زیبا و خاص موجود هستند و تنوعی بی نظیر دارند. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید محصول مناسب برای خود را جست و جو کرده و خریداری نمایید. مبل هپی چیر تکنفره چرم یکی از محصولات خاص با طراحی شیک و ساده می باشد که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


استفاده از رویه ای چرمی

رویه های چرمی همواره از مناسب ترین گزینه ها برای پوشش هپی چیر به شمار می روند. زیرا این نوع از رویه دارای استحکام بالایی می باشد و به سادگی دچار تغییر شکل نشده و با وارد شدن فشار بالا و وزن زیاد، تغییر شکل نمی دهند. این نوع از رویه به سادگی تمیز می شود و در صورت نیاز به نظافت می توانید آن را توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. این رویه به سادگی پاره نشده و در برابر ضربه مقاوم می باشد. هم چنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی است. 


نگه داری از رویه هپی چیر

رویه هپی چیر دارای مقاومت بالا و طول عمر زیادی می باشد. اما نوع نگه داری شما از این محصول در طول عمر آن تأثیر زیادی خواهد داشت. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه هپی چیر خودداری کنید تا بدنه محصول دچار سوختگی نشود. هم چنین نباید این محصول را بر روی زمین بکشید. زیرا ممکن است هپی چیر به لبه های دیوار برخورد کند و دچار آسیب شود. باید مراقب باشید تا کودکان بر روی این محصول پرش نکنند تا بدنه آسیب نبیند. در صورت بروز آسیب در زمان استفاده نادرست نیز نگران نباشید. زیرا می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و رویه را تعویض کنید.


ابعاد مناسب

برای تهیه هپی چیر مناسب لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ابعاد آن داشته باشید تا بتوانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید محصول مناسبی را خریداری نمایید. این محصول دارای طول 120 سانتی متری و عرض 80 سانتی متر است که برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است. هر فردی با جثه های گوناگون به راحتی می تواند از این محصول استفاده نماید. این هپی چیر فاقد دسته است و نشیمنگاهی جادار و بزرگ دارد. ارتفاع این محصول برابر با 130 سانتی متر می باشد که 50 سانتی متر از آن مربوط به ارتفاع نشیمنگاه تا سطح زمین است و بخش زیادی از آن به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. به همین دلیل تکیه گاه محصول ارتفاع زیادی داشته و به خوبی قسمت های ستون فقرات و گردن را پوشش می دهد. شما به راحتی می توانید به این پشتی تکیه دهید و به استراحت بپردازید. هم چنین می توانید از این محصول در زمان استراحت نیز استفاده کنید.


وزن بدنه پایین و تحمل وزن بالا

برای داخل این هپی چیر از نوعی مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی وزن پایین و حجم بالایی دارند. به طوری که با توجه به حجم آن محصول دارای وزنی ناچیز برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این نوع از مواد داخلی دارای تحمل وزن بالایی هستند و به همین دلیل محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شده و از کیفیت آن کاسته شود. با وارد شدن فشار زیاد به هپی چیر، محصول حجم خود را از دست نمی دهد و هم چنین از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. هپی چیر فوق دارای دو سال ضمانت می باشد که از سوی تولید کننده برای آسودگی خاطر شما ارائه شده است تا به کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید. 


روش خرید

مبل هپی چیر تکنفره چرم را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش و از طریق سایت این شرکت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...