هپی چیر بزرگسال پشتی دار

کد 33072

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,867,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال پشتی دار یکی از محصولات پرطرفدار در این گروه بوده که طراحی بدنه ای برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک داشته به همین دلیل توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که یک تکیه گاه سرخود و استاندارد بر روی ان تعبیه شده است. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شما را پوشش داده تا استراحت راحتی داشته باشید. طراحی زیبای محصول به گونه ای بوده تا بتوانید از ان در فضاهای سالن های پذیرایی و محل کار و ... استفاده کنید. بدنه محصول را از پارچه ضدتعریق پلی استر که قابل شستشو بوده و نرمی و دوام بالایی داشته تولید کرده اند. برای بخش داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که وزنی کم و ساختاری منعطف داشته و قادر بوده وزن بالایی را تحمل کند استفاده می شود. این مواد قابلیت تعویض و شارژ مجدد نیز دارد. شما می توانید این محصول 5 کیلوگرمی را به راحتی حمل کنید. قابلیت تحمل وزن بدنه محصول 160 کیلوگرم بوده که از جمله نقاط قوت ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کنید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه
  • امکان تعویض مواد داخلی

مبل هپی چیر بزرگسال پشتی دار

مبل هپی چیر بزرگسال پشتی دار حرفه ای ترین محصول در گروه مبل هپی چیر است و با بدنه ای ضمانت شده قادر به ایجاد راحتی بسیار زیادی در زمان استفاده افراد می باشد. این مبل هپی چیر را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و در منزل خود مورد استفاده قرار داد. ساختار این محصول بی نظیر با تمامی آیتم های استاندارد و راحتی صورت گرفت است تا استفاده کنندگان بتوانند موقعیت دلخواهی داشته باشند و تجربه ای منحصر به فرد از وجود این وسیله کاربردی در منزل داشته باشند. علاوه بر این موارد این محصول قابل استفاده در محیط های خارج از خانه نیز است و در فضای باز نیز قابلیت استفاده کردن دارد. از این رو کاربرد هایی که توسط این محصول ایجاد شده است سبب به وجود آمدن بهترین شرایط برای استفاده کنندگان است. کسانی که به سمت خرید مبل هپی چیر جذب می شوند کاملا در جریان هستند که این محصول می تواند برای تمامی اعضای خانه کاربرد داشته باشد و برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. به خاطر داشتن جذابیت های ظاهری که به جز کاربرد های دیگر محصول می باشد می توان ان را در نقط مختلف خانه قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که این محصول ظاهری بی نظیر دارد و می تواند به راحتی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. کسانی که به دنبال چنین محصولاتی هستند ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.


مهم ترین بخش مبل هپی چیر

محصول مورد نظر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در نهایت می تواند ظاهری زیبا را برای علاقه مندان به وجود آورد. این مبل هپی چیر قادر است که با طول عمر و دوام بالا به راحتی در اختیار افراد باشد تا آن ها نیز با توجه به نیاز های خود از محصول نهایت استفاده و بهره برداری را به عمل آورند. مبل هپی چیر دارای یک تکیه گاه است که در متداد بدنه طراحی شده است و بخش رویه جداگانه ای را شامل نمی باشد. این قسمت جزو مهم ترین بخش هایی می باشد که در مبل هپی چیر طراحی شده است و در نظر گرفته شده است. بنابراین کسانی که به سمت خرید این محصول کاربردی می روند می توانند ان را با طول عمر بالا داشته باشند و از داشتن تکیه گاهی نرم و منعطف نیز برخوردار باشند. تکیه گاه بخش اصلی و اساسی مبل هپی چیر است که با این وجود امکان استراحت طولانی مدت بر روی محصول وجود دارد و کسانی که به سمت داشتن این محصول بی نظیر جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده در مدت زمان طولانی بر روی ان قرار بگیرند و بدن خود را در حالت استاندارد و ایمن قرار دهند.


نشمن ایمن

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این هپی چیر دارای نشیمنی است که می تواند برای قرار گیری افراد مورد استفاده قرار گیرد و در واقع مهم ترین کاربرد این محصول می باشد. نشیمن برای این مبل شنی به گونه ای است که تمامی رده های سنی بر روی ان نهایت آرامش و راحتی را داشته باشند و بتوانند با طول عمر بالا محصول را خریداری کنند. این محصول بی نظیر و شیک دارای ارتفاع استاندارد از سطح زمین است تا پاها در محلی مناسب قرار گیرند و دچار درد نشوند. همچنین می تواند به این صورت سبب برهم خوردن تعادل افراد در زمان حضور بر روی مبل هپی چیر نشود و استفاده کنندگان شرایط ایمنی را تجربه کنند.


بدنه ای محکم

اغلب محصولاتی که تحت عنوان مبل هپی چیر از آن ها یاد می شود دارای بدنه هایی منعطف و نرم هستند که قابلیت شکل پذیری بالایی دارند. اما این مبل به دلیل وجود مواد یونولیتی زیاد در داخل خود استحکام زیادی دارد و در واقع بدنه ای محکم را تشکیل داده است. در نتیجه کسانی که بر روی این محصول می نشینند می توانند با خیالی آسوده مانند مبل های دیگر از آن استفاده نمایند.


خرید

اگر نیاز به خرید مبل هپی چیر بزرگسال پشتی دار دارید وارد سایت مبل شنی آرامش شوید و از این طریق محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...