مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی

کد 32129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,194,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی یک محصول زیبا و متفاوت از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای استفاده در منزل و محل کار طراحی و با قیمت ارزان و طول عمر بالا روانه بازار شده است. این مبل هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. محصول دارای یک زیرپایی برای زمان استراحت نیز بوده که می توانید به عنوان میز نیز از این زیرپایی استفاده کنید. روکش بدنه مبل هپی چیر را از نوع برزنتی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضداب بوده و قابلیت استفاده در فضای باز و کنار استخر را دارد. این روکش بدنه ضدتعریق نیز بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از نوع یونولیتی هستند. این مواد وزن کمی داشته اما می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی یک زیپ بر روی بدنه تعبیه شده است. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: برزنتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • مواد داخلی : یونولیت خرد شده

مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی

دارا بودن زیرپایی در محصولات شنی نظیر هپی چیر، از مزیت های هپی چیر محسوب شده و یکی از دلایل فروش بالای این محصولات می باشد. زیرپایی یک محصول از نقاط قوت طراحی به شمار می رود و موارد استفاده بسیاری دارد. خصوصا در محصولاتی با طراحی راحتی، زیرپایی عملکرد خوبی داشته و به راحتتر بودن استفاده از هپی چیر کمک خواهد کرد. مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی یکی از زیباترین هپی چیر های تولید شده با طراحی راحتی است که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که برای استفاده ایده آل است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی می پردازیم. 


وزن پایین و جابه جایی آسان

برای جابه جایی اصولی و صحیح این هپی چیر، لازم است تا از کشیدن این محصول بر سطح زمین خودداری کنید، زیرا کشیدن هپی بر روی زمین در زمان جابه جایی ممکن است به بدنه این محصول آسیب وارد کند. ممکن است هپی چیر به لبه های دیوار  و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. بنابراین در زمان جابه جایی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و به فضای مورد نظر حمل نمایید. برای پر کردن داخل این هپی چیر از مواد یونولیتی استفاده شده است که دارای وزن کم و حجم بالایی می باشند. به این ترتیب شما خواهید توانست این محصول را به راحتی از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما می توانید این محصول را به راحتی در هر محیطی به همراه خود برده و از نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. در زمان مطالعه این هپی چیر را در اتاق قرار دهید و در هنگام تماشای تلوزیون، این محصول را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. وزن بدنه این هپی چیر برابر با 6 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. 


انطعاف و استحکام بالا

مواد به کار رفته در داخل این هپی چیر، دارای ظاهری همانند شن های ریز هستند که به راحتی بر روی یکدیگر جابه جا شده و حرکت می کنند. به همین جهت این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی بوده و با نشستن هر فردی، حالت ستون فقرات آن فرد را به خود گرفته و به بستری ایده آل برای استراحت و نشستن تبدیل می شوند. هم چنین با نشستن فرد دیگری، به فرم جدیدی رسیده و حالت قبلی را از دست می دهند. علاوه بر دارا بودن انعطاف بالا، این محصول از استحکام بی نظیری نیز بهره مند است. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، در اثر نشستن افرادی با وزن زیاد، این محصول کیفیت خود را از دست نداده و مقاومت نشان می دهد. با وارد شدن فشار زیاد، هپی چیر دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نخواهد داد. به این ترتیب دارای طول عمر بالایی بوده و قادر است تا وزنی برابر با 140 کیلوگرم را تحمل کند. 


مشخصات زیرپایی

زیرپایی این محصول به صورت مکعبی ساخته شده است که دارای ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه هپی چیر می باشد. کیفیت زیرپایی دقیقا مشابه با هپی چیر است و در تولید آن از مواد اولیه مورد استفاده در تولید هپی چیر استفاده شده است. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، امکان استفاده در فضاهای مختلف را دارد. در صورت نیاز نیز می توانید از این زیرپایی به عنوان پاف نشیمن استفاده نمایید و بر روی آن بنشینید. 


بدنه ای مقاوم و لطیف

رویه مورد استفاده در تولید این هپی چیر از پارچه برزنتی می باشد. این نوع پارچه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. هم چنین این نوع پارچه استحکام بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و به راحتی می توان سال های زیادی از آن بدون افت کیفیت استفاده نمود. این نوع از رویه قابلیت شستشو دارد و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شود. هم چنین در زمان شستشو می توانید از مواد شوینده نیز استفاده نمایید. 


راهنمای خرید

برای خرید انواع هپی چیر می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید تا محصول مورد نظر خود را به سادگی خریداری کنید. هم چنین برای خرید مبل هپی چیر برزنتی با زیرپایی با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، محصول را سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...