هپی چیر چرم

کد 32110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,542,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم محصولی کاربردی و زیبا با طراحی بدنه بر اساس مبل های راحتی کلاسیک بوده که به تازگی طراحی و با قیمت مناسب روانه بازار شده است. روکش بدنه این صندلی هپی چیر از جنس چرم مصنوعی بوده زیرا این نوع پارچه ساختاری ضداب و ضدتعریق دارد. پس استفاده طولانی مدت از این محصول باعث بروز مشکل و یا حساسیت نخواهد شد. از طرفی این نوع روکش بدنه کاملا مقاوم و نرم بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد. پس می تواند به راحتی کیفیت و طول عمر محصول را تایید کند. در زمان نیاز روکش بدنه صندلی شنی را از استر ان جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. شستشو تاثیری بر دوام محصول نخواهد داشت. این روکش بدنه از دو رنگ مختلف تولید می شود. شما می توانید در زمان خرید این دو رنگ را بر اساس سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. بخش داخلی هپی چیر از مواد یونولیتی که کاملا خرد شده بوده تولید می شود. مواد یونولیت خرد شده نرم بوده و در اثر استفاده با توجه به ساختار منعطف خود تغییر حالت می دهد. این ویژگی موجب شده تا مصرف کنندگان از این صندلی هپی چیر برای زمان های استراحت و کار و مطالعه و... استفاده کنند. لازم به ذکر بوده این مواد یونولیتی وزن بسیار کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. به سادگی با کم و یا زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید به فرم ایده ال صندلی هپی چیر و راحتی خود برسید. این محصول شامل 2 ساله ضمانت نامه معتبر بوده که می تواند اسودگی خاطر مصرف کنندگان را از طول عمر خود مهیا کند. برای خرید این صندلی هپی چیر می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

صندلی هپی چیر چرم

هپی چیرهای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش دارای تنوع بسیار بالایی در ظاهر می باشند. این محصولات دارای ساختمان های مختلفی مانند راحتی و کاناپه ای هستند. صندلی هپی چیر چرم از نوع محصولات کاناپه ای می باشد که دارای ظاهری متفاوت و با شکل ثابت است به گونه ای که برخلاف هپی چیرهای گرد، کمترین تغییر شکل را در زمان استفاده شاهد خواهیم بود. این محصول ظاهری شیک و فوق العاده راحت دارد و دارای کیفیتی بی نظیر است. در ادامه این مطلب صندلی هپی چیر چرم را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


محصولی با طراحی زیبا

این هپی چیر به صورت یک کاناپه تک نفره طراحی شده است. بخش نشیمنگاه این محصول مانند یک مکعب است که گوشه های آن به صورت منحنی ساخته شده است. این نشیمنگاه از ارتفاع مناسبی برخوردار می باشد به طوری که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به بدن و زانوهای شما فشاری وارد شود. با استفاده از این هپی چیر شما می توانید مدت های طولانی را بدون خستگی به صورت نشسته سپری کنید. این محصول دارای تکیه گاهی بلند بوده و تکیه گاه آن به صورت پهن و مستطیلی ساخته شده است. این تکیه گاه دارای عرضی، معادل با پهنای نشیمنگاه هپی چیر است و به همین علت، فضایی مناسب را جهت پوشش دادن کتف و کمر ایجاد می کند. رنگ بخش تکیه گاه و نشیمنگاه و هم چنین دیواره جلویی این هپی چیر سفید می باشد و دیواره کناری این محصول به رنگ مشکی است. 


استفاده در محیط های رسمی

این هپی چیر دارای ساختمانی به صورت شیک و ساده می باشد و استفاده از رنگ های مناسب در طراحی آن موجب شده است تا بتوانید به راحتی از این محصول در فضاهایی هم چون محیط های رسمی و اداری استفاده نمایید. شما می توانید این هپی چیر را در اتاق کار خود قرار دهید و در زمان بررسی پرونده های اداری و یا کار با لپ تاپ و کامپیوتر از آن استفاده نمایید تا کمترین میزان خستگی را در هنگام انجام فعالیت های خود تجربه نمایید. با قرار دادن این محصول در دفتر کار خود می توانید فضایی راحت را برای استراحت در اوقات فراغت از کار داشته باشید. 


استفاده در منزل 

این هپی چیر به دلیل سبک طراحی جذابی که دارد به راحتی در منزل مورد استفاده قرار گرفته و با دیگر لوازم دکوراسیون منزل هماهنگ می شود. شما می توانید این هپی چیر را در مقابل تلوزیون قرار دهید و بعد از یک روز کاری دشوار، با نشستن بر روی آن و تماشای برنامه های مورد علاقه خود، خستگی روز را از تن خود دور کنید. شما با استفاده از این هپی چیر می توانید ساعت های طولانی را بدون خستگی به مطالعه بپردازید و یا از انجام بازی های کامپیوتری لذت ببرید. شما خواهید توانست در زمان کار با لپ تاپ و یا گوشی همراه، کمترین میزان خستگی را تجربه نمایید. 


مشخصات کیفی هپی چیر

صندلی هپی چیر دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی است. این نوع رویه در برابر پوسیدگی و ساییدگی مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. رویه این محصول با برخورد اشیا و لوازم به سادگی پاره نشده و تا سال ها بدون تغییر شکل و به اصطلاح شل شدن قابل استفاده می باشد. این رویه را می توانید به سادگی توسط یک دستمال نمدار تمیز کنید. علاوه بر رویه با کیفیت، مواد داخلی استفاده شده در داخل این هپی چیر نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی بوده و بسیار مرغوب هستند. این مواد داخلی از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار می باشند و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار آسیب نخواهند شد. مواد داخلی یونولیتی مورد استفاده از انعطاف زیادی بهره می برند و با نشستن شما، فرم بدن را گرفته و به نشیمنگاهی راحت برای شما تبدیل می شوند. به این ترتیب در زمان استفاده هیچ فشاری به بدن شما وارد نخواهد شد. 


روش های خرید

شما می توانید این محصول را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید و یا برای خرید حضوری از این شرکت اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...