صندلی هپی چیر اورجینال

کد 32073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,050,000
1,911,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی هپی چیر اورجینال جدیدترین محصول ارائه شده به بازار برای استفاده تمام سنین بوده که با طراحی بدنه استثنایی و بالاترین سطح کیفیت خود توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد. این محصول زیبا طراحی بدنه استاندارد داشته که شامل یک نشیمنگاه راحت و تکیه گاهی سرخود و طبی می باشد. این تکیه گاه استاندارد تمامی سطح کمر شما را پوشش داده به همین دلیل در زمان استفاده احساس آرامش خواهید داشت. ظاهر محصول مانند مبل های راحتی کلاسیک بوده که یکی از دلایل استقبال گسترده مشتریان از این صندلی هپی چیر به شمار می رود. جنس روکش بدنه هپی چیر را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی انتخاب کرده اند. این نوع جنس پارچه نرم و بادوام بوده و به دلیل مرغوبیت بالا توان تحمل وزن و فشار زیادی را دارد. روکش های چرمی ساختاری ضدتعریق و ضدآب نیز داشته و شما می توانید به راحتی آن ها را به آب و مواد شوینده شستشو دهید. بدنه محصول یک رنگ و کاملا ساده است. برای راحتی شما در زمان خرید کاتلوگی طراحی شده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده می باشد. مواد یونولیتی سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. این مواد یونولیتی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد نیز دارند. شما می توانید با کم یا زیاد کردن میزان مواد داخلی هپی چیر فرم بدنه آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. این محصول 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته که به دلیل نوع مواد داخلی آن بوده و به راحتی جا به جا می شود. برای خرید صندلی هپی چیر با قیمت مقرون به صرفه و تخفیف عالی می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول:  80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2 ساله

صندلی هپی چیر اورجینال

صندلی هپی چیر اورجینال، محصولی کم جا و فوق العاده راحت می باشد که قادر است در فضاهای محدود، یک بستردنج و راحت را برای شما جهت نشستن طولانی مدت و یا استراحت طولانی مدت فراهم کند تا بدون وارد شدن آسیب به کمر و سایر اندام ها بتوانید به فعالیت هایی که نیاز به نشستن زیادی دارند بپردازید. این هپی چیر دارای ویژگی های اختصاصی بوده و ظاهر جذاب دارد. در ادامه این مطلب مشخصات صندلی هپی چیر اورجینال را به صورت کامل بیان خواهیم کرد. 


محصولی خاص و جذاب

این هپی چیر بدنه ای استوانه ای شکل دارد و دارای ارتفاعی مناسب و پشتی بلند است. نشیمنگاه این محصول جادار و راحت بوده و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد. پشتی این محصول نیز به صورت بلند ساخته شده است که تا قسمت شانه ها و گردن را پوشش می دهد و در زمان استراحت مشکلی نخواهید داشت. ظاهر این هپی چیر با سایر محصولات متفاوت است و فوق العاده زیبا و شیک می باشد.


مشخصات فنی 

این هپی چیر دارای طول و عرض 95 سانتی متری و ارتفاع 120 سانتی متر است. هپی چیر اورجینال برای استفاده تک نفره طراحی شده و وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد. این محصول قادر است 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. محصول فوق دارای ضمانت دو ساله می باشد تا خاطر خریدار گرامی از بابت کیفیت بالا و طول عمر محصول آسوده شود. 


هپی چیر کم جا

این محصول با دارا بودن ابعادی کوچک و نشیمنگاهی جادار، محصولی کم جا با قابلیت استفاده برای تمامی افراد با جثه های گوناگون است. به همین جهت برای فضاهای محدود و کوچک آپارتمانی مناسب بوده و می توان از آن در هر فضایی استفاده کرد. به جهت ابعاد مناسب، این هپی چیر به سادگی در خودرو جای می گیرد و شما به راحتی می توانید این محصول را در هر فضایی به همراه خود ببرید. شما می توانید در زمان مسافرت و کمپینگ این هپی چیر را در خودرو قرار داده و در طول مسافرت از نشیمنگاهی فوق العاده راحت و جذاب بهره مند باشید. دارا بودن کیفیت بالای بدنه به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد. هم چنین استفاده از این محصول در نور مستقیم نیز بر کیفیت بدنه اثر سوء نخواهد داشت. شما در شب نیز می توانید به راحتی بر روی این هپی چیر به خواب بروید بدون اینکه سرمای زمین شما را اذیت کرده و یا بدن شما تحت فشار باشد. این هپی چیر با داشتن وزن پایین به شما امکان جابه جایی و انتقال ساده را می دهد. شما در منزل می توانید در زمان مطالعه این محصول را به اتاق مطالعه برده و در هنگام تماشای تلوزیون به سادگی به مقابل تلوزیون انتقال دهید. پر واضح است که برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به هپی چیر، لازم است  که در زمان جابه جایی محصول را از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با برخورد این هپی چیر با لبه های دیوار و یا کشیده شدن اجسام تیز بر بدنه آن ممکن است محصول دچار آسیب شود. 


رویه و مواد داخلی قابل تعویض

در صورت آسیب دیدن رویه می توانید آن را با یک رویه جدید جایگزین نمایید. این رویه قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد و به سادگی قابل تعویض است. شما در صورت تغییر دکوراسیون نیز می توانید با تهیه یک رویه جدید مطابق با رنگ دکوراسیون منزل، هپی چیر را تغییر دهید. مواد داخلی نیز در اثر برخورد مایعات و آب ممکن است دچار افت کیفیت شده و از انعطاف آن ها کاسته شود. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش تهیه نموده و با مواد قبلی جایگزین کنید و یا مواد داخلی هپی چیر را شارژ نمایید. 


روش خرید

صندلی هپی چیر اورجینال با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی مستقیم فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...