بین بگ بچگانه مخملی اینتکس

کد 22131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,804,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بچگانه مخملی اینتکس یک محصول منحصر به فرد از شرکت اینتکس بدنه که در بالاترین کیفیت و با بدنه فانتزی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس مخمل بوده که علاوه بر نرمی بالا دارای خاصیت انعطاف پذیری بوده و کاملا ضد تعریق است. این جنس در صورت تماس با اب و مواد شوینده دچار مشکل نشده پس قابل شستشو می باشد. مواد داخلی تشکیل دهنده محصول از جنس یونولیتی بوده که دارای خاصیت وزن کم و توان تحمل بالا و نرمی زیاد هستند. این محصول کم وزن توان تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی دارد. در صورت مشکل می توانید مواد داخلی را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. این محصول به همراه یک ضمانت نامه معتبر دو ساله عرضه شده تا تضمینی بر کیفیت بالای ان باشد. ظاهر فانتزی محصل و ترکیب رنگ شاد ان کاملا منطبق بر سلیقه کودکان بوده و شادی ان ها را به همراه خواهد داشت. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.


  • طول: 120 سانتی متر 
  • عرض: 120 سانتی متر 
  • ارتفاع: 70 سانتی متر 
  • جنس بدنه: مخمل وزن: 5 کیلوگرم ضمانت نامه: 2 ساله

بین بگ بچگانه مخملی اینتکس

بین بگ بچگانه مخملی اینتکس یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده مخصوص کودکان توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. این محصول خاص با ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه تمامی کودکان واقع شده و با ظاهر جذاب و زیبای خود، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. ویژگی های جذاب این محصول فقط به ظاهر آن محدود نمی شود. این بین بگ دارای کیفیتی ایده آل است و برای استفاده طولانی مدت کودکان در تمامی فعالیت ها مناسب می باشد. در ادامه این مطلب محصول فوق را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مشخصات ظاهری بین بگ بچگانه 

این محصول به صورت گرد تولید شده است و دارای ظاهری جذاب می باشد. رویه این محصول به رنگ سبز فانتزی است و بر روی آن دایره هایی به رنگ های زرد و نارنجی وجود دارد که زیبایی منحصر به فردی به کار می بخشد. دور تا دور این دایره بزرگ دارای دوخت هایی می باشد و بر روی بدنه دوخت وجود ندارد. این محصول قطری برابر با 80 سانتی متر داشته و ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد. به همین علت کودک به راحتی می تواند بر روی این محصول نشسته و برخیزد و به انجام انواع فعالیت ها بپردازد. با استفاده از این محصول کودک می تواند به تماشای تلوزیون پرداخته، غذا بخورد، به خوردن خوراکی های مختلف بپردازد، بازی های کامپیوتری انجام دهد و یا به خواب برود. این بین بگ بستر مناسبی برای خواب کودک ایجاد خواهد کرد تا بدون اذیت شدن بخوابد. 


استفاده در مسافرت 

شما به راحتی می توانید این بین بگ را در خودرو قرار دهید و در مسافرت ها از آن استفاده نمایید. با استفاده از این بین بگ در فضاهای باز، کودک از نشیمنگاهی نرم و ایمن برخوردار خواهد بود که می تواند به راحتی بر روی آن نشسته و از هوای تازه و نور خورشید لذت ببرد. کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا بتوانید از آن به راحتی در فضاهای باز استفاده نمایید. با استفاده از این محصول در طول شب نیز در گردش، کودک می تواند بستری نرم و راحت داشته باشد و به راحتی به خواب برود. این بین بگ خاطر شما را از بابت ایجاد فضایی نرم و راحت در طول سفر آسوده خواهد کرد. 


رویه ای مناسب کودکان 

رویه مورد استفاده در تولید این بین بگ از نوعی پارچه مخملی بسیار با کیفیت می باشد. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و به هیچ وجه در زمان استفاده های طولانی مدت، برای کودک مشکلی ایجاد نشده و کودک دچار آسیب های پوستی نخواهد شد. رویه این محصول با دارا بودن کیفیت بی نظیر امکان استفاده مداوم را به کودک می دهد. با وارد شدن فشار زیاد و یا ضربه در حین استفاده کودک، محصول دچار آسیب نشده و خراب نمی شود. هم چنین وارد شدن فشار زیاد، باعث تغییر شکل رویه و آسیب رسیدن به کیفیت آن نخواهد شد. در قسمت زیرین رویه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. از ویژگی های بارز این رویه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. به دلیل استفاده کودکان از این محصول، قابلیت شستشو از ویژگی های مهم این بین بگ به شمار می رود. زیرا ممکن است رویه به صورت مداوم نیاز به شستشو پیدا کند. در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را توسط زیپ از بدنه اصلی جدا کنید و مورد شستشو قرار دهید. برای این کار می توانید از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید. 


بدنه ای نرم و منعطف

این محصول از مواد داخلی یونولیتی تهیه شده است که دارای وزن کم و حجم بالایی هستند. این نوع از مواد یونولیتی به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن هر فردی بر روی این بین بگ، محصول به فرم بدن کودک درآمده و به خوبی ستون فقرات را پوشش خواهد داد. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد دچار کاهش حجم نشده و از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. شما می توانید مواد داخلی بین بگ را از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه کنید و در صورت نیاز مواد را شارژ کرده و یا تعویض نمایید. 


راهنمای خرید

بین بگ بچگانه مخملی اینتکس را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و به طور مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...