بین بگ پشتی دار مخملی

کد 32209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشتی دار مخملی یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد با طراحی بدنه زیبا بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی به تازگی طراحی و تولید شده است. طراحی بدنه این محصول بر گرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت محصول مربع شکل بوده که تکیه گاه ان به طور کامل متصل به بدنه می باشد. رنگ بدنه محصول از نوع قهوه ای انتخاب شده و اطراف ان از دوخت های تزئینی برخوردار بوده که به زیبایی محصول می افزاید. برای رفاه حال مصرف کنندگان امکانی ایجاد شده تا بتوانند در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند. برای تولید بدنه محصول از بادوام ترین نوع پارچه مخمل استفاده می شود. زیرا ضدتعریق بوده و کاملا نرم است. مواد داخلی محصول را یونولیت خردشده تشکیل می دهد. ساختار این مواد انعطاف پذیر بوده و وزن کمی دارد. البته این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

بین بگ پشتی دار مخملی

بین بگ پشتی دار مخملی یکی از محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد که بسیار زیبا بوده و از طراحی جالبی برخوردار است. ساختمان بدنه این محصول خاص بسیار جذاب است و نوع طراحی بدنه، این بین بگ را به محصولی پرطرفدار و زیبا تبدیل می کند. این محصول کیفیت بالایی دارد و طول عمر بالای آن، شما را از خرید بین بگ جدید بی نیاز خواهد کرد. در ادامه این مطلب می خواهیم این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و به معرفی مشخصات آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا شناخت کاملی در مورد این محصول جذاب کسب نماییم. 


ساختمان جالب و خاص 

این بین بگ دارای طراحی جالبی است و در مقایسه با نمونه های دیگر، دارای ظاهری متمایز می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی طراحی شده است و دارای بدنه ای یک تکه بوده و ارتفاعی مناسب از سطح زمین دارد. تکیه گاه این محصول به صورت مثلثی طراحی شده است و سطحی شیبدار بر روی آن وجود دارد. به طوری که با نشستن بر روی آن، این تکیه گاه به صورت کاملا مناسب و راحت تمامی قسمت های کمر و کتف را پوشش می دهد تا بتوانید به راحتی بر روی آن به استراحت بپردازید. هم چنین به دلیل داشتن انعطاف بالا، این سطح شیبدار در زمان نشستن، فرمی مناسب و ایده آل برای بدن را به خود می گیرد و به شکل بدن فرد درمی آید. به این ترتیب فرد می تواند بدون خستگی بر روی این محصول نشسته و به استراحت بپردازد. در دور تا دور بدنه این بین بگ، دوخت هایی با رنگ روشن تر و به صورت دندان موشی انجام شده است که زیبایی محصول را افزایش داده و به بدنه فرمی جذاب داده است. رنگ بدنه این بین بگ طوسی می باشد که به راحتی با تمامی انواع دکوراسیون هماهنگ می شود و قابل استفاده در فضاهای مختلف می باشد. 


بدنه ای انعطاف پذیر

مواد داخلی به کار رفته در داخل این بین بگ از نوع مرغوب و ویژه ای می باشند که ظاهری همانند شن های ریز و سبک دارند. به همین دلیل این مواد داخلی به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و با نشستن هر فردی، به خوبی جابه جا شده و فرم بدن فرد را به خود می گیرند. پس از استفاده نیز با تکان دادن بین بگ، به فرم اولیه بازگشته و مجدد حالت می گیرد. انعطاف این محصول بسیار بالا می باشد و به همین دلیل به خوبی می توان از آن استفاده کرد. 


استحکام بالای بدنه

در بدنه این بین بگ از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است به طوری که تحت استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار بالا، دچار تغییر شکل نشده و به اصطلاح شل نمی شود. مواد داخلی به کار رفته در داخل بین بگ نیز از استحکام بالایی بهره می برند. این مواد داخلی با استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر شکل نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهند. هم چنین حجم این مواد تحت استفاده های طولانی مدت کم نمی شود و به همین دلیل مواد داخلی دارای طول عمر بالایی می باشند. 


قابلیت حمل و نقل آسان

به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب، این محصول دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی به شمار می رود. برای جابه جایی اصولی و صحیح این محصول لازم است تا از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در صورت کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است بدنه بین بگ در اثر برخورد با اشیای تیز و یا دیوار، دچار آسیب شود. به همین جهت مناسب ترین روش برای انتقال و جابه جایی این محصول، بلند کردن کامل این بین بگ از روی زمین و حمل آن به فضای جدید است که وزن پایین این بین بگ، به شما امکان حمل و جابه جایی آسان محصول را خواهد داد. 


تعویض رویه بین بگ

شما به راحتی می توانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و در صورت تمایل تعویض نمایید. هم چنین در صورت وارد شدن آسیب به بدنه محصول می توانید رویه را توسط یک خیاط ماهر، تعمیر نمایید. در صورت تمایل به تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. 


روش خرید

بین بگ پشتی دار مخملی را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...