بین بگ سه تکه کاربردی

کد 88040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,897,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ سه تکه کاربردی

محصولاتی با طراحی های کامل دارای طرفداران زیادی هستند. زیرا این بین بگ ها به ایجاد محیطی مناسب و ایده ال کمک کرده و فضایی راحت تر برای شما فراهم می کنند. یکی از محصولات کامل تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش، بین بگ سه تکه کاربردی است. این محصول مشتمل برسه تکه بین بگ اصلی، زیرپایی یا پاف و بالش می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت استفاده در انواع محیط ها اشاره کرد. این بین بگ با دارا بودن کیفیت فوق العاده و هم چنین داشتن ظاهری شیک و ساده، به شما امکان استفاده در فضاهای مختلفی مانند تراس منزل و حیاط ویلا، سالن پذیرایی و سایر بخش های داخلی منزل، محیط های رسمی مانند دفاتر کار و ... را می دهد. این بین بگ از رویه ای چرمی بهره مند است که با کیفیت بالا و طول عمر خود، به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده می باشد. در دوخت های این محصول نیز نهایت ظرافت به کار رفته است و از بهترین نوع نخ های مقاوم استفاده شده به همین جهت رویه محصول در قسمت درزها نیز دچار آسیب نخواهد شد. این بین بگ فوق العاده نرم و راحت بوده و دارای ضمانت نامه دو ساله می باشد که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن است.

طول 100سانتی متر
عرض 100سانتی متر
ارتفاع 100سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ سه تکه کاربردی

یکی از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش، بین بگ سه تکه کاربردی است. این محصول خاص دارای ویژگی های بسیاری می باشد که توانسته رضایت خاطر خریداران را فراهم کند. این محصول به همراه یک زیرپایی یا پاف و هم چنین یک بالش نرم و راحت به دست شما می رسد. به همین جهت نیاز شما را از بابت خریدن سایر تجهیزات برطرف می کند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی و بیان ویژگی های این بین بگ بپردازیم تا جهت خرید شناخت کافی از این محصول داشته باشید.


مشخصات رویه بین بگ

برای رویه این محصول از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع از چرم مصنوعی به راحتی پوسته پوسته نشده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. با وارد شدن فشار زیاد بر روی این محصول ناشی از نشستن افرادی با وزن بالا، این رویه دچار تغییر شکل و تغییر حالت نمی شود و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. این محصول را می توانید به راحتی و به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه به کیفیت رویه آسیبی وارد شود. این رویه قابلیت نظافت آسان دارد و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را توسط یک دستمال نم دار تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. بر روی این بین بگ یک زیپ قرار دارد که در صورت نیاز می توانید رویه را توسط آن از بدنه اصلی جدا کرده و هم چنین به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. برای تمامی بخش های این مجموعه شامل زیرپایی، بالش و بین بگ از این رویه استفاده شده است که استحکام بالایی دارد. استحکام بالای این رویه موجب شده است تا بتوانید از این محصول در فضاهای بیرون از منزل نیز استفاده کنید. این بین بگ را می توانید به راحتی در فضاهایی مانند تراس منزل و یا حیاط ویلا قرار داده و از آن استفاده نمایید. هم چنین می توانید این بین بگ را در محیط هایی مانند دفتر کار خود قرار دهید و در ساعات فراغت از کار و استراحت، با نشستن بر روی خستگی کار را از تن خود دور کنید. این بین بگ را می توانید به راحتی در زمان فعالیت هایی مانند کار با لپ تاپ و یا بررسی پرونده های کاری استفاده کرده و خستگی بدن را ناشی از نشستن زیاد، کاهش دهید. 


ویژگی های زیرپایی

زیرپایی این محصول کاربردی های متفاوتی را ارائه می دهد. این زیرپایی دارای ارتفاعی دقیقا مشابه با نشیمنگاه بین بگ است که در زمان نشستن بر روی این بین بگ، می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی آن قرار داده و به استراحت بپردازید. برای پر کردن داخل این زیرپایی از مواد داخلی بین بگ استفاده شده است که دارای استحکام بالا و انعطاف مناسب هستند. به همین جهت از این زیرپایی می توان به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمود. این محصول را می توانید در صورت نیاز به عنوان پاف نشیمن استفاده کنید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. این محصول ارتفاعی مناسب دارد و هم چنین نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. این پاف نشیمن با دارا بودن ابعادی کوچک، به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید در هر محیطی آن را به  همراه خود ببرید. از دیگر کاربردهای این بخش از محصول، استفاده از آن به عنوان یک میز کوچک در کنار بین بگ می باشد. شما می توانید لوازم خود را بر روی این محصول قرار دهید تا در زمان نشستن بر روی بین بگ، در دسترس شما باشند. 


نرمی و انعطاف بالا

این بین بگ از بهترین مواد داخلی پر شده است که دارای وزن کم و حجم بالایی هستند. از ویژگی های بارز این مواد داخلی، داشتن ظاهری مانند شن های ریز و کوچک است که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن فرد بر روی بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی متناسب با بدن فرد درمی آیند. به همین دلیل شما می توانید به راحتی از این محصول به مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه فشاری به بدن شما وارد شود. این بین بگ نشیمنگاهی ایده ال و متناسب با بدن شما تشکیل می دهد که استفاده از آن لذت بخش بوده و در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ آسیبی به ستون فقرات و بدن وارد نمی کند.


خرید

بین بگ سه تکه کاربردی یکی از کامل ترین محصولات مبل شنی آرامش است. شما می توانید این بین بگ را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...