مبل بین بگ راحتی

کد 88002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,977,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی 

محصولات راحتی با طراحی های ساده به راحتی با دکوراسیون فضاهای مختلف هماهنگ شده و این محصولات با رنگ های ملایم قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را به شما می دهند. استفاده از رنگ های ملایم در بدنه بین بگ موجب می شود تا این محصولات برای استفاده تمامی افراد با رده های سنی مختلف مناسب باشند و دختران، پسران و حتی سالمندان نیز بتوانند از این محصول استفاده نمایند. مبل بین بگ راحتی یکی از جذاب ترین این محصولات است که دارای طراحی زیبا و ساده ای بوده و جذابیت بالایی برای استفاده در فضاهای متفاوت مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مطالعه و ... دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول بهره مندی از مواد داخلی مناسب و با کیفیت است که به همین دلیل قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. رویه این بین بگ نیز دارای کیفیتی ایده آل بوده و طول عمر زیادی دارد. این مبل بین بگ توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است. تمامی محصولات تولید شده توسط این گروه بزرگ از استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و کیفیتی فوق العاده دارند. مبل بین بگ راحتی با دارا بودن طراحی فوق العاده راحت، برای شما امکان یک استراحت عصرگاهی لذت بخش را فراهم خواهد کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپشمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل بین بگ راحتی

یکی از راحت ترین تولیدات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش، مبل بین بگ راحتی است. این محصول دارای طراحی ساده و جذابی بوده و کیفیتی عالی دارد. به همین دلیل توانسته در مدت زمانی کوتاهی که از تولید آن می گذرد، فروش بالایی را از آن خود کند و مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد. مبل بین بگ راحتی دارای ساختمانی راحتی و طبی است که برای استفاده طولانی مدت ایده آل می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعاتی در خصوص این محصول داشته باشید و با شناخت کامل نسبت به خرید اقدام نمایید.


ابعادی کاربردی و کم جا

یکی از ویژگی های مثبت این محصول داشتن ابعادی استاندارد و مناسب است که آن را برای استفاده در اغلب فضاها مناسب می کند. برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ابعاد آن داشته باشید تا قبل از خرید بتوانید فضایی مناسب برای قرار دادن آن در نظر گرفته و محیطی مناسب را فراهم کنید. این محصول به دلیل ابعاد استاندارد و مناسبی که دارد در فضاهای کوچک و محدود قابل استفاده است و توسط آن خواهید توانست در محیط های کوچک آپارتمانی فضایی دنج و راحت را ایجاد کنید. این محصول دارای قطر 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 80 سانتی متر است. این ارتفاع کم موجب شده است تا بین بگ پشتی کوتاهی داشته باشد که بتواند به خوبی گودی کمر را پوشش داده و فضایی ایده آل ایجاد کند. با دربر گرفتن گودی کمر، در صورت نشستن طولانی مدت بر روی این بین بگ، دچار درد در قسمت کمر نشده و خواهید توانست مدت زمان زیادی را به صورت نشسته بر روی این محصول بگذرانید. فاصله نشیمنگاه این بین بگ از سطح زمین نیز برابر با 50 سانتی متر است که کاملا استاندارد می باشد و می توانید به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به کمر و زانوهای شما وارد شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول داشتن نشیمنگاهی فاقد دسته و جادار و بزرگ می باشد. به طوری که این بین بگ برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب بوده و هرفردی با هر جثه بدنی قادر خواهد بود از این بین بگ استفاده نماید. 


قابلیت استفاده در مسافرت

یکی از کاربردهای بی نظیر این بین بگ، قابلیت استفاده از آن در مسافرت و گردش است. این بین بگ با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید از آن در فضاهای گوناگون استفاده کنید. شما به راحتی می توانید این محصول را در محیط هایی هم چون مسافرت و گردش ها به همراه خود ببرید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت در فضاهای بیرون از منزل لذت ببرید. به دلیل کیفیت بالای این بین بگ شما قادر خواهید بود این محصول را در هوای آزاد و نور خورشید مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه آسیبی به رویه محصول وارد شود. هم چنین در طول شب می توانید به راحتی بر روی این بین بگ به خواب بروید و کاملا از سرمای زمین به دور باشید. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن در فضاهای باز، به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی بین بگ جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. برای شستن این رویه می توانید از مواد شوینده و ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید.


انعطاف بالا ومواد داخلی مناسب

در داخل این محصول از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد داخلی دارای حجم بالا و وزن بسیار کمی هستند. به دلیل استفاده از این مواد داخلی، بین بگ وزن بسیار کمی داشته و افراد می توانند به راحتی آن را حمل کرده و به هر فضایی انتقال دهند. وزن بدنه این بین بگ در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف بسیار بالا است. این مواد داخلی دارای ظاهری به صورت شن های بسیار ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین دلیل با نشستن افراد بر روی این بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و حالتی متناسب با بدن فرد را به خود می گیرند. به این ترتیب محصول به فرمی ایده آل برای شما تبدیل خواهد شد. 


روش خرید

مبل بین بگ راحتی را می توانید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید. برای تهیه این محصول به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...