مبل بین بگ اسپرت

کد 88003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,667,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ اسپرت

مبل بین بگ اسپرت یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش است که دارای طراحی زیبا و فوق العاده کاربردی می باشد. این محصول برای استفاده در منازل و محیط های کاری طراحی شده است و به دلیل داشتن طراحی شیک و ساده، قابلیت استفاده در اغلب محیط ها را به شما می دهد. مبل بین بگ اسپرت دارای طراحی ویژه به صورت اسپرت است و از کیفیت بالایی بهره می برد. این محصول برای استفاده روزانه طراحی شده است و با توجه به کیفیت بالای آن می توان به راحتی و بدون افت کیفیت به مدت طولانی از آن استفاده کرد و در هر محیطی، فضایی دنج و راحت را ایجاد نمود. از موارد مصرف این مبل بین بگ استفاده در زمان استراحت است. این محصول بسیار نرم و راحت می باشد و با توجه به داشتن ساختمانی طبی، فضایی راحت برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. با استفاده طولانی مدت از این بین بگ، کمترین فشاری به بدن شما وارد نشده و اذیت نخواهید شد. یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده از آن در هنگام فعالیت هایی می باشد که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند. با استفاده از این بین بگ در فضای دفتر کار خود می توانید ساعت ها به بررسی پرونده های کاری و یا کار با لپ تاپ بپردازید در حالی که کمترین فشار به بدن شما وارد شده و دچار درد در کمر و زانو نخواهید شد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنهقهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل بین بگ اسپرت

محصولاتی با طراحی های شیک همواره مورد علاقه افراد واقع خواهند شد. به همین جهت گروه مبل شنی آرامش سعی در ارائه این محصولات با طراحی های زیبا و خاص دارد که قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را به شما می دهند. مبل بین بگ اسپرت از سری محصولات راحتی با طراحی شیک و کاربردی است که مورد علاقه افراد زیادی قرار دارد. این محصول علاوه بر برخورداری از ظاهری مناسب و جذاب، از کیفیتی ایده آل نیز بهره می برد و قابلیت استفاده برای تمامی افراد به مدت طولانی را می دهد. مبل بین بگ اسپرت دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به نقد و بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.


ابعاد کاربردی

برای خرید یک محصول مناسب لازم است تا به ابعاد آن توجه کنید تا پس از خرید برای فراهم کردن فضای مناسب جهت قرار دادن بین بگ دچار مشکل نشوید. مبل بین بگ اسپرت دارای ابعادی مناسب و استاندارد می باشد که برای تمامی افراد با گروه های سنی مختلف و جثه های گوناگون قابل استفاده است. این محصول دارای طول و عرضی برابر با 100 سانتی متر است که به راحتی در هر فضایی جای می گیرد و می توانید از آن در محیط های کوچک آپارتمانی استفاده نمایید. از ویژگی های این بین بگ داشتن نشیمنگاهی بزرگ و جادار و فاقد دسته است. این محصول برای تمامی افراد حتی افرادی با جثه های بزرگ قابل استفاده بوده و در زمان خرید نیازی نیست به جثه فرد توجه شود. ارتفاع این محصول نیز به صورت کاملا استاندارد لحاظ شده است و دارای پشتی مناسبی می باشد. ارتفاع این محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر بوده و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد و هیچ  فشاری به زانو و کمر وارد نخواهد کرد. در زمان نشستن بر روی این محصول پاهای شما آویزان نشده و کف پاها بر روی زمین قرار خواهد گرفت. به این ترتیب در قسمت ران و زانو احساس درد نخواهید کرد. این مبل بین بگ به راحتی در خوردو جای می گیرد و به همین دلیل می توان آن را در هر فضایی به همراه خود برده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت برد. 


طراحی ظاهری جذاب

این بین بگ دارای ظاهری شیک و زیبا است که برای استفاده در فضاهای رسمی و غیر رسمی مناسب می باشد. ظاهر این بین بگ به صورت گرد طراحی شده است و دارای رویه ای دو تکه است. این محصول در قسمت دیواره خارجی به رنگ قهوه ای بوده و از جنس چرم مصنوعی می باشد. اما در بخش رویه نشیمنگاه و پشتی این محصول از جنس مخملی می باشد و قهوه ای روشن است. در کناره این بین بگ یک جیب قرار دارد که برای قرار دادن وسایل و لوازم می توانید از آن استفاده کنید. لوازمی مانند موبایل، کنترل تلوزیون و ... را می توانید در این بخش قرار دهید تا در زمان نشستن بر روی بین بگ، به آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید. به دلیل استفاده از رنگ پرکاربرد قهوه ای در بدنه این بین بگ، شما می توانید به راحتی این محصول را در اغلب فضاها استفاده نمایید. این بین بگ به خوبی با سایر لوازم منزل هماهنگ شده و قابل استفاده است. هم چنین در محل کار نیز این بین بگ در کنار سایر لوازم قرار می گیرد و در اوقات فراغت از کار قادر هستید با استفاده از آن خستگی روز را از تن خود دور کنید. در محیط کار می توانید از این محصول برای بررسی پرونده های کاری و سایر فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند و بیش ترین فشار را به بدن شما وارد می کنند، استفاده نمایید.


روش استفاده 

این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. این بین بگ به راه اندازی نیازی نداشته و برای استفاده از آن کافی است فضایی را انتخاب کرده که هموار باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کنید و در آن محیط قرار دهید و با نشستن بر روی آن بین بگ به فرم مناسب بدن شما درآید.


روش خرید

مبل بین بگ اسپرت با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش قابل تهیه است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...