بین بگ اسپرت ورزشی

کد 88004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اسپرت ورزشی

محصولات اسپرت که بیشتر مورد علاقه جوانان و نوجوانان قرار دارند، دارای رنگ های جذابی بوده و از طراحی های خاصی برخوردار هستند. یکی از زیباترین این محصولات اسپرت با طراحی ویژه و زیبا بین بگ اسپرت ورزشی است. این محصول مورد توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار دارد و با توجه به رنگ بدنه جذاب توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در بدنه این بین بگ از دو رنگ آبی و زرد که تضاد زیبایی با یکدیگر دارند، استفاده شده است و به خوبی با روحیات نوجوانان همخوانی دارد. این محصول برای استفاده در فضاهایی مانند کافی شاپ ها، باشگاه های ورزشی، منازل، اتاق خواب و ... مناسب است و هدیه ای مناسب برای دوستداران سبک اسپرت و ورزشی به شمار می رود. بین بگ اسپرت ورزشی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است و دارای ضمانت نامه دو ساله می باشد. رویه مورد استفاده در این بین بگ از پارچه بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و برای پر کردن داخل آن نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی استفاده شده است. به این ترتیب این بین بگ دارای بالاترین سطح کیفیت می باشد و قابلیت رقابت با تمامی نمونه های خارجی را دارد.

طول  100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ اسپرت ورزشی

بین بگ اسپرت ورزشی از زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که برای نوجوانان وجوانان تولید شده است. این محصول خاص با طراحی ویژه و سبک طراحی جذاب خود توانسته به محبوبیت بالایی برسد و فروش بالایی را از آن خود کند. البته لازم به ذکر است که این محصول فقط مختص استفاده نوجوانان و جوانان نبوده و اغلب افراد به استفاده از
آن تمایل نشان می دهند. از مشخصات بارز طراحی این محصول، برخورداری از تضاد رنگی زیبا در بدنه است که موجب جلب توجه افراد و دست یابی به فروش بالا می شود. داشتن بدنه ای فوق العاده راحت و مناسب نیز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. این بین بگ ساختمانی بسیار راحت دارد که با استفاده از آن بدن در وضعیتی مطلوب قرار گرفته و هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نخواهد شد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت تا جهت خرید شناخت کاملی در خصوص این بین بگ داشته باشید.

طراحی ویژه بدنه

بدنه این محصول از طراحی جذابی برخوردار است که در نگاه اول توجه خریداران را جلب می کند. این محصول دارای نشیمنگاهی به صورت مربعی بوده و فاقد دسته می باشد. نشیمنگاه این بین بگ به صورت یک مکعب طراحی شده است که ارتفاعی مناسب و استاندارد دارد. از مشخصه های این نشیمنگاه، داشتن فضایی بزرگ و راحت برای نشستن تمامی افراد است. هر فردی به راحتی قادر خواهد بود تا از این محصول استفاده کرده و به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزد. پشتی این بین بگ به صورت یک تکه با بدنه اصلی طراحی شده است و دارای سطح شیبدار با نشیمنگاه می باشد. این پشتی فضایی راحت و مناسب را برای کمر و ستون فقرات فراهم کرده و تکیه گاهی مناسب برای نشستن بر روی این محصول محسوب می شود. نکته جذاب دیگر در بدنه این محصول، مربوط به رنگ بدنه است. رنگ بدنه این بین بگ به صورت دو رنگ انتخاب شده است و در آن از ترکیب زیبای رنگ زرد و آبی استفاده شده است. دیواره خارجی این بین بگ به رنگ زرد بوده و سطح رویی در بخش نشیمنگاه و پشتی از رنگ آبی استفاده شده است. هم چنین بر روی این سطح دو خط به رنگ زرد برای تداخل بیش تر رنگ ها به کار رفته است که زیبایی بدنه را دوچندان می کند. 

روکش مورد استفاده در بین بگ

برای پوشش این محصول از دولایه روکش استفاده شده است. لایه داخلی که از جنس پارچه ای بسیار مرغوب تهیه شده و وظیفه نگه داری از مواد داخلی را بر عهده دارد. این لایه مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و از نشت مواد داخلی به بیرون جلوگیری خواهد کرد. بر روی لایه داخلی بین بگ یک زیپ طراحی شده است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را خواهد داد. پوشش خارجی بین بگ نیز از بهترین نوع پارچه پلی استر تهیه شده است. این لایه خارجی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و با برخورد اشیا و اجسام و هم چنین نشستن افرادی با وزن بالا به مدت طولانی، دچار تغییر شکل و افت کیفیت نمی شود. پوشش مورد استفاده در بین بگ در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به راحتی می توان آن را در حالت های گوناگون مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالای این پوشش به شما امکان استفاده از این محصول در فضاهای باز و محیط های خارج از منزل را می دهد. این رویه قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن در فضاهای باز می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. برای این کار می توانید از انواع مواد شوینده و ماشین لباسشویی استفاده کنید. رویه بین بگ ضد حساسیت و ضد تعریق است و با استفاده طولانی مدت برای افرادی که دارای پوست های حساسی هستند و حتی کودکان، ایجاد مشکل و حساسیت های پوستی نخواهد کرد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ نیز می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

راهنمای خرید

برای تهیه انواع بین بگ متناسب با نیاز خود می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید. در این سایت شاهد بالاترین تنوع محصولات خواهید بود که می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را جست و جوکرده و تهیه کنید. هم چنین می توانید برای مشاوره خرید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. بین بگ اسپرت ورزشی نیز با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق این سایت قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...