بین بگ حرفه ای چرم

کد 20057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,873,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ حرفه ای چرم بیش ترین کاربرد را برای استفاده در منزل دارد و می تواند یکی از خاص ترین نشیمن هایی با شد که بدون نقص برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این بین بگ به خاطر داشتن رویه منحصر به فرد و مقاوم جزو بی نظیر ترین محصولاتی است که با درجه کیفی بالا برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است. بنابراین افراد می توانند باخیالی آسوده نسبت به استفاده از این محصول بپردازند و از داشتن آن لذت ببرند. بین بگ بدون نقص بدنه ای اورجینال دارد که با ضخامت بالا برای استفاده در هر حالت سازگاری پیدا کرده است. این محصول می تواند یکی از خاص ترین وسایل راحتی بوده باشد که برای علاقه مندان به کار گرفته می شود و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند. بین بگ مد نظر مزیت های زیادی دارد که در این حالت برای استفاده در محیط های مختلف کارایی پیدا کرده است و می توان نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. برای داشتن آرامش لازم در زمان استراحت بین بگ حرفه ای چرم را از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


بین بگ حرفه ای چرم

بین بگ حرفه ای چرم محصولی برای تمامی افراد می باشد که به دنبال مهیا کردن شرایط راحتی برای خود و یا عزیزان خود می باشند. این بین بگ بدنه ای ساده دارد اما رویه ای حرفه ای و کاربردی برای آن در نظر گرفته شده است. با این وجود است که علاقه مندان می توانند به راحتی این محصول را در نظر بگیرند و از آن استقبال زیادی داشته باشند. بین بگ حرفه ای بدنه ای با جنس چرم مصنوعی دارد که دارای زیبایی و جذابیت ظاهری است. به همین خاطر است که اغلب افراد به سراغ خرید آن می روند و تمایل به داشتن آن دارند. بین بگ مد نظر با داشتن چنین قابلیتی می تواند برای استفاده کنندگان مناسب باشد و برای آن ها بهترین نشیمن را شامل شود. این وسیله کاربردی برای قرار گیری در موقعیت های مختلف سازگاری دارد. در محیط های مرطوب که رطوبت وارد بدنه محصولات مشابه می شود این بین بگ می تواند غیر قابل نفوذ باشد  چرا که از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است و دارای مقاومت بالا در برابر چنین عواملی بوده است. از این رو محیط های استفاده از این بین بگ به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه خواهد بود. برای آشنایی بیش تر با مزیت ها و قابلیت های این محصول با ما همراه باشید.


زیبایی ظاهری

در بسیاری از موارد داشتن زیبایی ظاهری نیز جزو اولویت ها می باشد که در کنار کیفیت بالا سبب پر فروش شدن یک وسیله کاربردی خواهد شد. به ویژه وسایلی که در دکوراسیون منزل استفاده می شوند و در ترکیب لوازم منزل به کار می روند. این بین بگ به خاطر داشتن جذابیت ظاهری قادر است که بهترین و خاص ترین محصولی بوده باشد که در محل های گوناگون قابلیت استفاده دارد. بدنه محصول از رویه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که در ظاهر براقیت چشمگیری دارد و می تواند زیبا تر از سایر محصولات باشد. به خاطر وجود رنگ مشکی در بدنه این بین بگ است که افراد می توانند براقیت آن را با وضوح کامل حس کنند و نمایان باشد. از این رو افراد قادر به انتخاب آن برای قرار دادن در منزل می باشند و می توانند از زیبایی های بدنه در دکوراسیون داخلی منزل استفاده نمایند. این بین بگ بدنه ای با فرم و دوخت خاص دارد که در این نتیجه می توان نسبت به استفاده از آن و خرید و به کار گیری در محیط های مختلف رسیدگی کرد. 


کیفیت بالا

به خاطر استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت این محصول افراد می توانند با اطمینان کامل نسبت به داشتن این محصول با کیفیت رسیدگی کنند و از داشتن کیفیت بالای آن لذت ببرند. این بین بگ کیفیت بالایی دارد چرا که از رویه ای ضخیم با سازگاری بالا تشکیل شده است و محتویات داخلی آن نیز از مواد با دوام تشکیل شده است. بخش های اصلی تشکیل دهنده بین بگ رویه و مواد داخل بدنه بوده است که همان طور که اشاره کرده ایم از مقاومت و کیفیت بالایی تشکیل شده است و افراد قادر به داشتن آن در بسیاری از موارد خواهند بود. به همین خاطر می توان نسبت به طول عمر بالای این بین بگ اعتراف کرد.


نشیمن استاندارد

به خاطر وجود تکیه گاه و فرورفتگی بر روی این بین بگ محصول به محصولی استاندارد تبدیل شده است و جزو گروه ایمن ترین نشیمن ها قرار گرفته است. با این وجود است که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و مزیت های زیادی را با خرید آن به دست آورند. بین بگ مد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که حالت خاصی را به خود گرفته است تا بدن در حالت آرامش بخشی قرار بگیرد و دچار مشکل نشود. افراد با استفاده از این محصول می توانند ستون فقرات خود را از بروز درد و آسیب در امان نگه دارند.


خرید

بین بگ حرفه ای چرم را از سایت تولیدی مبل شنی آرامش سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...