بین بگ فانتزی طرح گلابی

کد 88037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,942,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ فانتزی طرح گلابی

یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد تولید شده توسط گروه تولیدی مبل شنی آرامش، بین بگ فانتزی طرح گلابی است. انواع مختلفی از بین بگ ها موجود هستند که با توجه به نیاز های شخص قابل تهیه می باشند. بین بگ های طرح گلابی انواع خاص و جالبی از بین بگ هستند که دارای نمونه های زیادی می باشند. پس اگر به این طرح از بین بگ ها علاقه مند هستید، کافیست به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و با تنوع گسترده ای از این محصولات، بین بگ مورد نظر خود را جست و جو و خریداری نمایید. البته در صورت سردرگمی در هنگام انتخاب می توانید با شماره های این شرکت نیز تماس بگیرید تا کارشناسان جهت خرید محصولی مناسب، راهنمای شما باشند. بین بگ فانتزی طرح گلابی نیز از بهترین نمونه های این شرکت است که با داشتن کیفیت بالا و برخورداری از بدنه ای بسیار راحت و استاندارد، رضایت خاطر خریداران را فراهم کرده و به فروش بالایی رسیده است. این محصول با داشتن طراحی بدنه ای فانتزی و استفاده از رنگ شاد و پرانرژی در بدنه، مورد توجه اغلب افراد واقع شده و به فروش بالایی رسیده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بین بگ، دارا بودن ابعادی استاندارد و مناسب است که می توانید آن را به راحتی در هر فضایی قرار داده و از آن استفاده نمایید. این محصول کیفیتی بسیار بالا داشته و طول عمر زیادی دارد که تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید بین بگ جدید برطرف خواهد کرد.

طول100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ فانتزی طرح گلابی

بین بگ فانتزی طرح گلابی از سری محصولات خاص و جذاب تولید شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن مشخصات ویژه و عالی، توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص مشخصات آن داشته باشید. به همین جهت در این مطلب قصد داریم تا مشخصات بین بگ فانتزی طرح گلابی را مورد تحلیل قرار داده و بررسی کنیم تا جهت خرید شناخت کافی در خصوص مشخصات آن داشته باشید.


ابعادی استاندارد و مناسب

اولین نکته پس از انتخاب ظاهر بین بگ مورد نظر، توجه به ابعاد محصول است. تا پس از خرید بین بگ برای فراهم کردن فضایی مناسب جهت قرار دادن بین بگ دچار مشکل نشده و با توجه به فضایی که در اختیار دارید، بتوانید محصولی مناسب تهیه نمایید. این بین بگ ابعادی کاملا استاندارد دارد که به راحتی در اغلب فضاها قابل استفاده است. ظاهر این محصول به صورت گرد می باشد و دارای قطری برابر با 100 سانتی متر است. اگر در فضاهای کوچک آپارتمانی زندگی می کنید، این بین بگ محصول مناسبی برای استفاده شما می باشد. برای استفاده از این محصول نیازی به فضای زیادی ندارید و می توانید در محیط های محدود نیز به راحتی این بین بگ را قرار داده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. این بین بگ فاقد دسته است و تمامی عرض ذکر شده برای محصول، مربوط به نشیمنگاه نیز می شود. به این ترتیب این محصول نشیمنگاهی بزرگ و جادار دارد که برای تمامی افراد قابل استفاده است و هر فردی به راحتی می تواند بر روی آن بنشیند. این محصول ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد که مقداری از آن مربوط به فاصله نشیمنگاه از سطح زمین بوده و بخشی از آن نیز به ارتفاع تکیه گاه مربوط می شود. این محصول با دارا بودن ابعادی استاندارد و مناسب، فضایی کاملا راحت و ایده آل را برای نشستن و یا استراحت شما فراهم خواهد کرد و بهترین نشیمنگاه برای افرادی است که به واسطه شغل و یا نوع زندگی خود اغلب اوقات خود را به صورت نشسته سپری می کنند. 


جابه جایی آسان بین بگ

این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده است که دارای وزن بسیار کمی هستند. این بین بگ با وجود حجم بالا دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلفی به همراه خود ببرید و از آن استفاده نمایید. برای جابه جایی این محصول شما به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. دقت کنید در زمان جابه جایی از کشیدن این بین بگ بر روی زمین خودداری نمایید تا موجب برخورد اشیا و وارد شدن آسیب به رویه محصول نشوید. وزن پایین این محصول امکان جابه جایی راحت و ساده را برای شما فراهم کرده است.


انعطاف و تحمل وزن بالا

این بین بگ دارای انعطاف زیادی است و قادر است برای شما فضایی راحت و ایمن را فراهم کند. مواد داخلی مورد استفاده در تولید این محصول از نوع مواد یونولیتی هستند که ظاهری مانند شن های ریز و سبکی دارند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا خواهند شد. به همین جهت با نشستن افراد بر روی بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و فضایی راحت و متناسب با اندام های فرد، برای نشستن او ایجاد می کنند. به این ترتیب افراد می توانند از این بین بگ به مدت طولانی استفاده نمایند. زیرا این محصول فضایی مناسب برای نشستن ایجاد می کند و با داشتن انعطاف مناسب، انحنای بدن را به طور کامل پوشش می دهد. با نشستن فرد دیگر نیز، بین بگ حالت جدیدی به خود گرفته و به خوبی تغییر شکل می دهد. با وجود انعطاف بسیار زیاد، این محصول دارای تحمل وزن بالایی نیز می باشد. این بین بگ دارای استحکام زیادی است که در برابر فشار زیاد ناشی از نشستن افرادی با وزن زیاد، مقاومت نشان داده و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. به همین جهت این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به کیفیت آن آسیبی وارد شود و یا از انعطاف و حجم آن کاسته شود. 


خرید

بین بگ فانتزی طرح گلابی با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...