بین بگ اسپرت دو رنگ

کد 88001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,149,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اسپرت دو رنگ

جذابیت یک محصول تأثیر به سزایی در جلب توجه خریداران و فروش بالای آن دارد. بین بگ اسپرت دو رنگ یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش است که با دارا بودن طراحی خاص و استفاده از دو رنگ در بدنه،  فروش بالایی را از آن خود کرده است. این محصول کیفیت بالا و طول عمر زیادی دارد و برای استفاده بزرگسالان به صورت تک نفره طراحی شده است. بین بگ اسپرت دو رنگ یکی از محصولات خاص و ویژه بوده و برای استفاده تمام گروه های سنی و افراد مختلف مناسب است. تصور کنید پس از یک روز سخت کاری، نیاز به استراحت دارید. شما به وسیله یک بین بگ مناسب می توانید فضایی را فراهم کنید که در آن جا به استراحت پرداخته و خستگی تمام روز را از تن خود دور نمایید. شما با استفاده از بین بگ می توانید فضایی دنج و راحت داشته باشید که بتوان در آن جا به انجام انواع فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید بدون اینکه بدن شما خسته شده و اذیت شوید. این محصول دارای ساختمانی ویژه و فوق العاده راحت است که برای استفاده در محیط های بیرون از منزل نیز مناسب می باشد. افرادی که به واسطه نوع کار خود نیاز دارند بیشتر وقت خود را به صورت نشسته سپری کنند، از داشتن این محصول بی شک لذت خواهند برد. این بین بگ هدیه ای مناسب برای هر فردی می باشد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی و قرمز
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ اسپرت دو رنگ

یکی از محصولات خاص تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش، بین بگ اسپرت دو رنگ است. این محصول ویژه با دارا بودن طراحی جذاب و شیک و هم چنین داشتن بدنه ای کاملا راحت و طبی، برای رده های سنی مختلف مناسب می باشد و توانسته مورد علاقه افراد زیادی واقع شود. برای تهیه محصولی مناسب با توجه به نیاز های خود لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص بین بگ داشته باشید. برای این منظور در ادامه مطلب به نقد و بررسی بین بگ اسپرت دو رنگ خواهیم پرداخت.


طراحی ظاهری بین بگ

این محصول خاص با طراحی ویژه و جذابی که دارد در نگاه اول مورد علاقه افراد واقع خواهد شد. طراحی بدنه این بین بگ به صورت گرد انجام شده است و دارای ظرافت زیادی در بدنه می باشد. نکته جالب توجه در طراحی این محصول، داشتن بدنه ای دو رنگ می باشد. این بین بگ در سطح رویی نشیمنگاه و پشتی به رنگ قرمز بوده و در دیگر بخش ها از رنگ مشکی برخوردار است. بین بگ اسپرت دارای نشیمنگاهی راحت و استاندارد بوده که برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب است. هر فردی فارغ از جثه بدنی می تواند از این بین بگ استفاده کند و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت لذت ببرد. این بین بگ دارای پشتی استاندارد و مناسبی است که به خوبی ستون فقرات را دربر می گیرد و می توانید از آن به خوبی استفاده کنید. با تکیه دادن به این پشتی تمامی بخش های ستون فقرات و کتف و شانه ها در وضعیتی مطلوب قرار می گیرد و به خوبی گودی کمر را پوشش خواهد داد. به این ترتیب با نشستن طولانی مدت دچار آسیب در قسمت های ستون فقرات و کمر نشده و اذیت نخواهید شد. نشیمنگاه این بین بگ دارای ارتفاع استاندارد از سطح زمین است و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار ساده می باشد. در صورت نشستن و برخاستن مکرر بر روی این محصول فشار زیادی به کمر و زانوها وارد نشده و اذیت نخواهید شد. در هنگام نشستن بر روی این بین بگ نیز به دلیل داشتن ارتفاعی استاندارد، پاهای شما آویزان نشده و در قسمت ران و زانو دچار درد نمی شوید.


پوشش بدنه بین بگ

برای پوشش خارجی بدنه این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده است. چرم مصنوعی زیبایی بی نظیری به بدنه بین بگ داده و براق بودن سطح آن، جلوه جذابی به بین بگ می دهد. این رویه دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی است و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این رویه را می توانید به راحتی در فضاهای بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا با توجه به کیفیت بالای این محصول، قرار دادن آن در فضاهای باز موجب آسیب به بدنه نخواهد شد. این رویه دارای استحکام بالایی در برابر فشار زیاد است و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، دچار تغییر شکل و آسیب نخواهد شد. این رویه به سادگی قابل نظافت است و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. هم چنین در صورت نیاز به شستشوی کلی نیز می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد از بدنه اصلی جدا کرده و با مواد شوینده بشویید. از دیگر ویژگی های چرم مصنوعی مورد استفاده در این بین بگ، ضد حساسیت بودن آن است. این نوع چرم مصنوعی به صورت ضد حساسیت تولید شده است و برای افرادی با پوست های حساس و یا کودکان ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند. 


روش جابه جایی به صورت صحیح

برای حفظ کیفیت رویه این بین بگ لازم است تا از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه جلوگیری کنید. هم چنین در زمان جابه جایی باید از کشیدن بین بگ بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است بدنه بین بگ به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. برای جابه جایی صحیح این محصول باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس جابه جا نمایید. این بین بگ وزن پایینی دارد که جابه جایی آن آسان کرده است.


روش خرید

برای تهیه بین بگ اسپرت دو رنگ با قیمتی ارزان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...