بین بگ بزرگ با زیرپایی

کد 23117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,492,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ با زیرپایی یک گزینه مناسب برای افراد بزرگسال بوده که می خواهند استراحت هایی طولانی مدت و راحتی را تجربه کنند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که ارتفاعی کوتاه دارد. تکیه گاه و نشیمنگاه محصول به صورت متصل به هم طراحی شده که فرم ایده ال محصول در اثر نشستن و با گذر زمان تنظیم می شود. این محصول دارای یک زیرپایی بسیار بزرگ نیز می باشد. به استفاده از این زیرپایی محصول قابل استفاده به عنوان تخت خواب نیز است. همچنین این زیرپایی قابل استفاده به عنوان میز نیز می تواند باشد. برای تولید بدنه از پارچه مخملی که ضدتعریق و رنگ ثابت بوده استفاده می شود. این ساختار دوام بالایی داشته و از نرمی ایده الی برخوردار است. یونولیت خرد شده مواد تشکیل دهنده داخلی محصول می باشد. از ویژگی های این مواد می توان به وزن کم و توان تحمل وزن بالای ان اشاره کرد. این محصول بدنه ای نسکافه ای رنگ دارد. البته اگر علاقه به خرید محصولی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود را دارید می توانید رنگ بدنه را اختصاصی سفارش دهید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید از فروشگاه اینترنتی آرامش استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم

مبل بین بگ بزرگ با زیرپایی

محصول فوق از بهترین و زیباترین تولیدات گروه مبل شنی آرامش می باشد که با ویژگی های خاص و طراحی منحصر به فرد، ساختمانی متمایز از نمونه های دیگر بین بگ دارد و بسیار کاربردی می باشد. این محصول برای استراحت ایده آل است و با رنگ مناسبی که دارد به سادگی با دکوراسیون منزل هماهنگ می شود. با استفاده از این بین بگ می توانید به راحتی ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه خسته شوید. هم چنین می توانید به راحتی بر روی این بین بگ بخوابید. در ادامه این مطلب مشخصات این محصول را جهت آشنایی بیش تر شما با این محصول ذکر خواهیم کرد. 

رویه ای زیبا

رویه این مبل بین بگ از دو لایه تشکیل شده است. لایه داخلی این مبل بین بگ از یک نوع پارچه بسیار مقاوم تهیه شده است که دارای یک زیپ مخفی می باشد که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. مواد داخلی بین بگ در داخل این لایه داخلی قرار می گیرند و با استحکام بالای این لایه، از ریخته شدن این مواد داخلی به بیرون جلوگیری خواهد شد. لایه خارجی این محصول نیز از بهترین نوع مخمل تهیه شده است. این نوع مخمل دارای راه راه هایی می باشد که زیبایی رویه را دوچندان می کند و بافت جالبی دارد. این رویه نیز از استحکام بالایی بهره می برد که به شما امکان استفاده به مدت طولانی و در فضاهای گوناگون را خواهد داد. با استفاده مداوم و طولانی مدت از این بین بگ، رویه محصول دچار تغییر شکل نشده و فرم خود را از دست نمی دهد و بر روی این بین بگ، برق نمی افتد. رویه این محصول در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و به سادگی دچار پارگی نمی شود. رویه بین بگ در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است و در صورت استفاده درست، تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. رویه زیرپایی نیز جنسی دقیقا مشابه با بین بگ دارد. رویه این محصول از همان رویه بین بگ تهیه شده است و به همین دلیل استحکام بالایی دارد. این رویه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. بنابراین برای افراد با پوست های حساس مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از ویژگی های عالی رویه مبل بین بگ می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. شما به راحتی می توانید این رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است، از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید و بشویید. 

انعطاف و استحکام بالا

این محصول از مواد داخلی به نام فیبر پر شده است. این مواد داخلی یونولیتی بوده و به صورت شن های ریزی می باشد که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به این ترتیب با نشستن شما بر روی این محصول، مبل بین بگ فرمی ایده آن و مناسب بدن شما را به خود می گیرد به این ترتیب به فضایی مناسب برای بدن شما تبدیل می شود و برای استراحت و انجام فعالیت های نشسته بسیار مناسب می باشد. به این ترتیب شما می توانید بدون خستگی ساعت های طولانی از وقت خود را بر روی این بین بگ سپری کنید بدون اینکه به کمر و گردن شما فشاری وارد شود و یا دچار احساس درد شوید. از دیگر ویژگی های بارز این مواد داخلی، دارا بودن استحکام زیاد می باشد. این مواد داخلی تحت فشار بالا و نشستن افرادی با وزن سنگین و به مدت طولانی دچار افت کیفیت نشده و حجم خود را از دست نمی دهند. هم چنین این مواد داخلی با وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نمی دهد و از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. 

قابلیت شارژ و تعویض مواد داخلی 

در صورت کم شدن کیفیت مواد داخلی و یا کاهش حجم طی استفاده نادرست، شما می توانید مواد داخلی بین بگ را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و محصول را شارژ نمایید و یا مواد داخلی قبلی را تعویض کنید. با این کار محصول به کیفیت اولیه بازگشته و نیازی به خرید بین بگ جدید نخواهید داشت. 

خرید

مبل بین بگ بزرگ با زیرپایی را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و درب منزل در زمانی کوتاه دریافت کنید. این محصول دارای گارانتی دو ساله می باشد تا خاطر شما خریدار گرامی از بابت کیفیت آن آسوده شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...