بین بگ راحتی کودک

کد 2005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,601,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک یکی از زیباترین محصولات مورد استفاده کودکان که با استفاده از ان می توانند استراحت راحتی را تجربه کنند. برای تولید بدنه این محصول از چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع جنس بدنه ضدتعریق بوده و کیفیت بالایی دارد. لازم به ذکر بوده در صورت الودگی می توانید به راحتی روکش بدنه را شستشو دهید. زیرا تماس با مواد شوینده و اب اسیبی به بدنه محصول وارد نخواهد کرد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا وزن کمی داشته اما در عین حال تحمل وزن بالایی دارد. البته می توانید از رطیق زیپی که بر روی بدنه محصول تعبیه شده می توانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول با توجه به وزن بدنه 4 کیلوگرمی خود امکان جا به جایی اسانی داشته که از نکات مثبت ان به شمار می رود. بدنه محصول آبی رنگ بوده اما امکانی ایجاد شده تا شما بتوانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک رنگ دیگر را نیز برای بدنه سفارش دهید. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله بوده که تضمینی بر استحکام بالای ان به شمار می رود. برای خرید محصول با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگ راحتی کودک

از الزامات اتاق کودکان بین بگ های راحتی هستند که کودک می تواند به خوبی بر روی این محصولات به بازی و استراحت پرداخته و یا به خواب برود. این محصولات بستر مناسبی برای کودک محسوب می شوند که فضایی ایده آل برای استفاده کودک را فراهم می کنند. بین بگ های راحتی دارای کیفیتی بی نظیر می باشند و ایمنی بالایی برای استفاده کودکان دارند. به طوری که شما می توانید کودک را در حین استفاده از این محصولات تنها گذاشته و کودک برای استفاده از این نوع محصولات، نیازی به کمک کسی نخواهد داشت. بین بگ راحتی کودک یکی از زیباترین محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ظاهری زیبا 

این محصول دارای طراحی زیبایی بوده و به صورت گرد و کیسه مانند ساخته شده است. ساختمان این محصول امکان استفاده آسان و به تنهایی را به کودک می دهد. این بین بگ نشیمنگاهی گرد و مناسب دارد و ارتفاعی مناسب از سطح زمین را دارا می باشد. به همین دلیل کودک می توانید به راحتی از این محصول استفاده نماید. تکیه گاه این بین بگ نیز با داشتن ارتفاعی بلند، فضایی راحت را برای استراحت کودک فراهم کرده و کودک خواهد توانست بسیار راحت و عالی به تنهایی بر روی این بین بگ به استراحت بپردازد. رنگ بدنه این محصول آبی فیروزه ای است که درخشنده بوده و برای اغلب کودکان جذاب و مناسب است. 


اندازه های مناسب 

این محصول طولی برابر با 70 سانتی متر دارد و عرض آن 60 سانتی متر می باشد. این محصول برای استفاده کودکان تا سنین 8 سالگی مناسب است و نیاز شما را از خرید بین بگ جدید مرتفع خواهد کرد. این محصول با دارا بودن ابعادی کوچک، به راحتی در داخل اتاق کودک جای می گیرد و شما می توانید در فضاهای محدود نیز از آن استفاده نمایید. این بین بگ با ابعاد مناسبی که دارد به خوبی در داخل خودرو جای می گیرد و می توانید به راحتی از آن در مسافرت ها و گردش ها استفاده نمایید. برای کودکان کوچک تر این بین بگ در زمان مسافرت بسیار لازم است. زیرا خاطر شما را از بابت نشیمنگاهی راحت و امن برای کودک آسوده کرده و در زمان خواب نیز، کودک به راحتی می تواند بر روی این محصول به خواب برود. شما می توانید در منزل نیز به راحتی این بین بگ را جابه جا کنید تا کودک در فضاهای مختلف به استفاده از آن مشغول شود. این بین بگ را می توانید در مقابل تلوزیون قرار دهید تا کودک به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازد و از بابت به خواب رفتن کودک نیز نگران نباشید. محصول فوق برای استفاده در زمان بازی و غذا خوردن کودک نیز ایده آل است. 


قابلیت شستشو 

رویه این محصول رنگ روشنی داشته و به دلیل استفاده کودکان از این بین بگ، ممکن است به دفعات زیادی نیاز به تمیز کردن پیدا کند. به همین دلیل تولید کننده برای پوشش این بین بگ، از نوعی پارچه استفاده کرده است که به راحتی تمیز می شود و دیگر نیازی به نگرانی در خصوص آلودگی های ایجاد شده بر روی بدنه این محصول نخواهد بود. در صورت کثیف شدن این بین بگ می توانید به سادگی توسط یک دستمال نم دار رویه را تمیز کرده و آلودگی را از روی آن پاک کنید. هم چنین می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد، از بدنه اصلی جدا کنید و مورد شستشو قرار دهید. برای شستن این رویه می توانید از مواد شوینده نیز استفاده کنید. 


نرمی و راحتی فوق العاده 

در تهیه این محصول از مواد داخلی مناسبی استفاده شده است که دارای انعطاف بی نظیری می باشند. این مواد داخلی با حرکت بر روی یکدیگر، به فرمی که نیاز کودک باشد در آمده و فضایی مناسب را برای بدن حساس کودک ایجاد می کنند. هم چنین رویه مورد استفاده در تولید این بین بگ، نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به این ترتیب برای پوست های حساس کودک، مشکلی ایجاد نخواهد شد. 


خرید

در صورت تمایل به تهیه بین بگ راحتی کودک برای دلبندتان می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و این محصول را با قیمتی ارزان دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...