بین بگ یک نفره قهوه ای

کد 23114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,077,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره قهوه ای یکی دیگر از محصولات زیبا برای استفاده افراد بالاتر از 16 سال بوده که با طول عمری بالا و قیمتی مقرون به صرفه تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول از نوع پارچه حوله ای بوده که کاملا ضدتعریق بوده و دوام بالایی دارد. این روکش بدنه را می توانید به راحتی مورد شستشو نیز قرار دهید. زیرا تماس ان با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. در بخش زیرین روکش محصول یک استر استاندارد وجود داشته که مواد داخلی محصول در داخل استر قرار دارند. این مواد از جنس یونولیت خرد شده بوده که موجب سبک بودن محصول گردیه و امکان تحمل وزن بالا را به ان می بخشد. از بخش زیرین محصول و از طریق زیپی که در این قسمت بوده می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ کنید. بدنه این محصول از رنگ قهوه ای بوده و مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنند. این محصول با توجه به وزن بدنه سبک خود به راحتی حمل شده که از نکات مثبت ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کنید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه حوله ای
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

بین بگ یک نفره قهوه ای

بین بگ یک نفره قهوه ای یکی از محصولات خاص با طراحی جذاب و جالب است که توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است. این محصول دارای ظاهری جذاب می باشد و از طراحی ویژه ای برخوردار است. این محصول رویه ای جذاب دارد و با دارا بودن طول عمر بالا، قابلیت استفاده به مدت طولانی را دارد. این محصول طراحی زیبا و جذابی دارد و از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است. برای خریداری این محصول لازم است تا اطلاعات کاملی راجع به نوع ساختمان و مواد مورد استفاده و هم چنین ابعاد محصول داشته باشید. در ادامه این مطلب سعی داریم تا ویژگی های این بین بگ را به طور کامل بررسی کنیم. 


طراحی خاص و جذاب

این محصول به صورت گرد ساخته شده است و ظاهری جذاب و زیبا دارد. این بین بگ به صورت توپی شکل است و در قسمت میانی آن، نشیمنگاه به صورت کاملا راحت و جذاب طراحی شده است. با نشستن بر روی این بین بگ، محصول کاملا بدن را دربر گرفته و فضایی راحت و مناسب را ایجاد می کند. با نشستن بر روی این محصول، در کناره های نشیمنگاه، دسته هایی ایجاد می شود که به راحتی می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید و از آویزان شدن دست هایتان در زمان نشستن خودداری کنید. هم چنین با نشستن بر روی این بین بگ، پشتی مناسب و کاملا استانداردی بر روی این بین بگ تشکیل خواهد شد که می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید. 


ساختمان طبی 

این محصول به صورت کاملا استاندارد و طبی طراحی شده است. فاصله زمین تا قسمت نشیمنگاه این بین بگ به صورت کاملا استاندارد می باشد که در زمان نشستن، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و پاهای شما در زمان نشستن، آویزان نشده و می توانید به راحتی و به مدت طولانی بر روی این محصول بنشینید بدون اینکه دچار درد در ناحیه پاها شوید. هم چنین با نشستن بر روی این محصول، پشتی بین بگ کاملا قسمت گودی کمر و کتف را پوشش می دهد و انعطاف بالای این پشتی باعث شده است تا در زمان نشستن، بین بگ کاملا فرم بدن شما را گرفته و به حالتی مناسب برای بدن شما دربیاید. به همین علت با نشستن طولانی مدت بر روی این محصول، دچار درد در نواحی مختلف بدن نخواهید شد و خواهید توانست به راحتی و به مدت طولانی، بدون خستگی، به انجام فعالیت های خود به صورت نشسته بپردازید و یا به راحتی استراحت کنید. 


رویه خاص مورد استفاده 

برای پوشش این هپی چیر از نوعی پارچه خاص با طراحی ویژه استفاده شده است. نوع رویه این محصول از جنس حوله ای است که فوق العاده نرم و لطیف می باشد و به صورت ضد حساسیت ساخته شده است. شما به راحتی می توانید از این محصول استفاده نمایید بدون اینکه دچار حساسیت های پوستی شده و یا اذیت شوید. رویه این محصول استحکام زیادی در برابر فشار دارد و با نشستن طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، دچار آسیب نخواهد شد. با استفاده از این رویه به مدت طولانی، رویه دچار تغییر شکل نشده و به اصطلاح شل نشده و آسیب نمی بیند. هم چنین این رویه در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم می باشد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. 


حفظ کیفیت رویه

برای داشتن رویه ای با کیفیت و به مدت طولانی لازم است تا از این محصول به طور صحیح نگه داری نمایید. در زمان جابه جایی لازم است تا این بین بگ را بر روی زمین نکشید و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است محصول با لبه های دیوار برخورد کرده و دچار آسیب شود. رویه این محصول قابلیت اشتعال دارد و در صورت نزدیک کردن اشیای داغ نیز ممکن است بدنه آسیب ببیند. دوخت های این رویه نیز توسط بهترین و مقاوم ترین نوع نخ انجام شده است که بسیار محکم بوده و تحت وارد شدن فشار زیاد، دچار گسستگی نخواهد شد. 


ثبت سفارش و خرید

برای ثبت سفارش خود با وارد شدن به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش، بین بگ یک نفره قهوه ای را سفارش داده و این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...