بین بگ یک نفره دسته دار

کد 31046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,814,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره دسته دار یکی از جدیدترین محصول نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای استفاده بزرگسالان به تازگی روانه بازار شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه جیر استفاده شده که ضدتعریق و ضدحساسیت بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. شما می توانید در صورت بروز هرگونه الودگی این روکش بدنه را مورد شستشو قرار دهید. زیرا تماس ان با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده که کمترین وزن ممکن را داشته و ساختاری انعطاف پذیر دارد. این محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتس تحمل نماید. البته در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه کاه ان به نشیمنگاه متصل می باشد. بدنه محصول با گذر زمان و در اثر استفاده به نرمی ایده الی خواهد رسید. رنگ بدنه محصول صورتی بوده اما شما می توانید در صورت تمایل یک رنگ بر اساس سلیقه خود برای بدنه سفارش دهید. با مراجعه به نمایندگی مبل شنی می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: جیر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

بین بگ یک نفره دسته دار

گروه مبل شنی آرامش سعی دارد که با تولید انواع محصولات راحتی، به شما در جهت ایجاد فضایی دنج و راحت در منزل با صرف کمترین هزینه کمک کند. کارخانه مبل شنی آرامش به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات راحتی در ایران، تمامی تولیدات خود را با بهترین کیفیت عرضه می کند و محصولات تولید شده در این گروه، قابلیت رقابت با محصولات خارجی را داشته و طول عمر بالایی دارند. بین بگ یک نفره دسته دار یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط این شرکت است که ظاهری مطلوب و مناسب برای استفاده دختران را دارد. در ادامه این مطلب مشخصات این محصول را بررسی کرده و به معرفی سایر ویژ گی های آن خواهیم پرداخت. 


ابعادی بزرگ و کاربردی 

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای طول و عرض 110 سانتی متر می باشد. این محصول فاقد دسته بوده و تمامی عرض ذکر شده مربوط به نشیمنگاه آن است که با این وجود، نشیمنگاه محصول فوق العاده جادار و راحت می باشد و هر فردی می تواند به راحتی بدون توجه به جثه از این محصول استفاده کند. ارتفاع این محصول 100 سانتی متر است و نشیمنگاه آن دارای ارتفاعی برابر با 50 سانتی متر از سطح زمین می باشد. به این ترتیب شما می توانید بدون وارد شدن آسیب به کمر و زانوها، به صورت مکرر بر روی این بین بگ نشسته و برخیزید. به علت ارتفاع مناسب این بین بگ از سطح زمین، در زمان نشستن شما بر روی این محصول، کف پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، از وارد شدن فشار به زانو جلوگیری خواهد شد. شما می توانید به راحتی به صورت مکرر بر روی این بین بگ نشسته و برخیزید. مابقی ارتفاع ذکر شده برای این بین بگ، مربوط به تکیه گاه محصول است که با دارا بودن ارتفاعی مناسب، می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید. با تکیه دادن به این پشتی، محصول به خوبی کمر و شانه های شما را پوشش می دهد و از ایجاد درد در این نواحی جلوگیری خواهد شد. 


کیفیت بالای رویه 

این محصول از رویه ای از جنس جیر بهره می برد. کیفیت بالای این بدنه به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد و می توانید در انواع محیط ها از این بین بگ استفاده نمایید. رویه این محصول در برابر وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دارای استحکامی بی نظیر است و با وارد شدن فشار زیاد و نشستن افرادی با وزن زیاد، این رویه دچار تغییر حالت نمی شود و به اصطلاح شل نخواهد شد. رویه این محصول به دلیل رنگ روشنی که دارد، بیش تر در معرض آلودگی قرار می گیرد و قابلیت شستشو از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. شما در صورت نیاز می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید در شستن این رویه از انواع مواد شوینده استفاده کرده و رویه را در ماشین لباسشویی بشویید. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و به سادگی دچار آسیب و پارگی نمی شود. این رویه در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. در صورت وارد شدن آسیب به این رویه می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه را تعویض کرده و با رویه جدیدی جایگزین کنید. 


کیفیت مواد داخلی مورد استفاده 

مواد داخلی مورد استفاده در این بین بگ از بهترین نوع مواد یونولیتی می باشد. این نوع مواد داخلی دارای استحکام بالایی می باشند و تحت استفاده طولانی مدت تغییر شکل نداده و از حجم آن ها کاسته نخواهد شد. هم چنین این مواد داخلی وزن کمی دارند و می توانید به سادگی این محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. مواد داخلی مورد استفاده انعطاف بی نظیری به محصول داده اند و بسیار نرم و راحت می باشند. 


خرید

بین بگ یک نفره دسته دار را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای دریافت اطلاعات بیش تر به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...