بین بگ زیرپایی دار

کد 53033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,375,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ زیرپایی دار یکی دیگر از بهترین انواع تولید شده در نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری متفاوت و قیمتی مقرون به صرفه دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل داشته که تکیه گاه مثلثی ان به صورت سرخود بر روی ان قرار دارد. در بخش بالایی تکیه گاه محصول یک بالش بادی نصب شده تا در زمان استفاده گردن شخص احساس راحتی کافی داشته باشد. این مجموعه استاندارد مجهز به یک زیرپایی نیز بوده که قابل استفاده به عنوان میز نیز است. این محصول را از پارچه ترک نانو تولید شده که رویه جیر دارد. این نوع جنس بدنه ضدتعریق بوده که نرمی و دوام بالایی دارد. شما می توانید با اسودگی خاطر در صورت الودگی بدنه محصول را شستشو دهید. مواد داخلی محصول وزنی کم و تحمل وزنی بالا داشته و از جنس یونولیت خرد شده انتخاب می شود. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید این مواد را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. بدنه محصول کاملا تک رنگ و ساده بوده اما شما می توانید رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. نمایندگی مرکزی مبل شنی این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است.

  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض : 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ترک نانو
  • جنس روکش بدنه: جیر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

مبل بین بگ زیرپایی دار

در میان انواع محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، محصول فوق از کامل ترین نوع طراحی برخوردار می باشد و ساختمانی فوق العاده راحت دارد. این محصول شامل سه بخش است که زیرپایی، بالشت گردن و بین بگ اجزای آن را تشکیل می دهند. این محصول فضایی راحت و مناسب برای انواع فعالیت های نشسته می باشد و برای استراحت بسیار مناسب و ایده آل است. در ادامه این مطلب به معرفی سایر مشخصات این بین بگ خواهیم پرداخت و ویژگی های آن را بررسی می کنیم. 


ساختمان خاص بین بگ

این محصول فرمی جالب و خاص دارد و دارای سطحی شیبدار است. نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی می باشد و تکیه گاهی به صورت مثلثی به آن متصل شده است. نشیمنگاه این محصول با ارتفاع کمی که دارد امکان نشستن و برخاستن مکرر را به شما می دهد و می توانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. تکیه گاه این محصول به صورت مثلثی ساخته شده است و دارای سطحی شیبدار می باشد. بخش تکیه گاه این بین بگ بسیار ضخیم می باشد که انعطاف بالایی دارد و بسیار نرم و لطیف است. ارتفاع این پشتی بلند بوده و قسمت گردن و سر را پوشش می دهد. با دارا بودن انعطاف بالای این پشتی، به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد و می توان بدون احساس درد در کمر، به مدت طولانی به استفاده از آن پرداخت. 


دارا بودن بالشت گردنی 

در بسته بندی این محصول یک عدد بالشت گردنی وجود دارد که توسط بند هایی که در اطراف آن موجود است به قسمت بالایی تکیه گاه متصل می شود. به همین دلیل به راحتی در زمان استفاده، بخش داخلی گردن را پر کرده و از ایجاد درد در گردن جلوگیری خواهد شد. رویه این بالشت ضد حساسیت و ضد تعریق است و به راحتی می توان به مدت طولانی و حتی در زمان خواب از آن استفاده نمود. این بالشت طبی بوده و بسیار نرم و راحت می باشد و انعطاف بالایی دارد که در زمان استفاده، فرم گردن را به خود می گیرد. 


دارا بودن زیرپایی

زیر پایی این محصول به صورت استوانه ای ساخته شده است و دارای ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه بین بگ از سطح زمین می باشد. به همین علت شما خواهید توانست به راحتی در زمان نشستن بر روی بین بگ، پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار دهید و پاهای خود را دراز کنید.جنس این زیرپایی، دقیقا مشابه بین بگ بوده و از مواد اولیه مورد استفاده در تولید این بین بگ، برای ساختمان این زیرپایی استفاده شده است. به دلیل دارا بودن ارتفاعی مناسب و انعطاف بالا، شما می توانید از این زیرپایی به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده نمایید. شما خواهید توانست در کنار این بین بگ، از این محصول به عنوان یک میز کوچک جهت قرار دادن لوازم خود نظیر لپ تاپ و موبایل نیز بهره ببرید. 


اندازه هایی بزرگ و کاربردی

این محصول برای استفاده در زمان خواب و استراحت ایده آل می باشد. بین بگ فاقد دسته است و عرضی برابر با 110 سانتی متر دارد. به همین دلیل تمامی ابعاد عرض بین بگ، شامل نشیمنگاه می شود. نشیمنگاه این بین بگ بسیار راحت و جادار است و تمامی افراد با جثه های مختلف به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. طول این محصول برابر با 180 سانتی متر است که در صورت خریداری آن، باید به آن توجه ویژه داشت و فضایی مناسب با ابعاد این بین بگ را برای استفاده از آن در نظر گرفت. ارتفاع این محصول نیز برابر با 140 سانتی متر است و بخشی از آن مربوط به ارتفاع سطح زمین تا نشیمنگاه بوده و مابقی ارتفاع به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. این محصول وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی به شمار می رود و می توان به راحتی آن را حمل و جابه جا نمود. هم چنین محصول فوق قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بدون اینکه از حجم آن کاسته شود و یا بدنه دچار آسیب شود. 


روش خرید

مبل بین بگ زیرپایی دار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید. برای سفارش با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، محصول را سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...