بین بگ نارنجی

کد 32203

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,142,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ نارنجی از جمله محصولات جدید نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که برای افراد بزرگتر از 17 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که طراحی بدنه ان برگرفته از مبل های کلاسیک می باشد. به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. نمایندگی مرکزی برای رفاه حال مشتریان محترم امکانی ایجاد کرده تا ان ها بتوانند رنگ بدنه محصول را در صورت تمایل شخصا انتخاب کنند. این محصول دارای بدنه ای از جنس مرغوب پلی استر است. این پارچه از نرمی و دوام بالایی برخودار بوده و کاملا ضدتعریق می باشد. شما می توانید به راحتی روکش بدنه را با اب و مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید. یونولیت خرد شده مواد داخلی محصول تشکیل می دهد که وزنی کمی داشته اما کاملا انعطاف پذیر بوده و توان تحمل وزن بالایی دارد. ابن مواد داخلی امکان شارژ مجدد و یا تعویض را دارند. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلوگرم بوده اما قادر سات وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. نمایندگی مبل شنی این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب در اختیار عموم قرار داده است.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم

بین بگ نارنجی

از ویژگی های بارز این بین بگ می توان به نوع طراحی خاص و استفاده از رنگ نارنجی در بدنه آن اشاره کرد. این محصول از سبک طراحی خاصی برخوردار می باشد و فرمی جالب و خاص دارد. هم چنین رنگ نارنجی استفاده شده در پوشش این بین بگ، انرژی و حرارتی مضاعف به محیط می بخشد و شادی و هیجان زیادی را به همراه دارد. این محصول با دارا بودن طراحی ویژه، مورد علاقه بسیاری از افراد، خصوصا جوانان است و به واسطه دارا بودن ابعادی مناسب، قابلیت استفاده در اغلب فضاها را دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


طراحی ساختمان خاص و جذاب

این محصول خاص از ساختمانی جالب برخوردار می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی طراحی شده است و گوشه های آن به صورت منحنی هستند. نشیمنگاه این بین بگ صاف و یک دست بوده و فاقد دسته می باشد. این محصول دارای یک پشتی با ارتفاعی بلند می باشد که به صورت مربعی طراحی شده است. این پشتی به صورت یک تکه با قسمت بدنه طراحی شده است و متصل به نشیمنگاه می باشد. 


رویه مورد استفاده در بین بگ

برای پوشش این بین بگ از نوعی پارچه استفاده شده است که کمی براق می باشد و زیبایی رنگ نارنجی بدنه را بیشتر نمایان می کند. این رویه از جنس پلی استر می باشد که بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است و به همین جهت تمامی افراد، حتی کسانی که از پوست های حساسی برخوردار باشند، می توانند به مدت طولانی و با خاطر آسوده از این محصول استفاده نمایند بدون اینکه برای آن ها مشکلی ایجاد شود. این نوع پوشش استحکام بالایی دارد و در صورت وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نشده و شل نمی شود. هم چنین در برابر وارد شدن فشار بالا و نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، این رویه آسیب ندیده و در برابر پارگی و پوسیدگی از مقاومت بسیار زیادی بهره می برد. رویه این محصول به دلیل داشتن استحکام بالا، امکان استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد و برخورد نور مستقیم آفتاب به بدنه، باعث افت کیفیت آن نخواهد شد. هم چنین این رویه را می توانید به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. طول عمر بالای رویه این محصول، باعث می شود تا سال ها بدون افت کیفیت بتوانید از آن استفاده نمایید. 


ابعاد مناسب بدنه 

این محصول در گروه بین بگ های کم جا قرار دارد و برای استفاده در فضاهایی محدود و با ابعاد کوچک مناسب می باشد. این بین بگ دارای طول 75 سانتی متری و عرض 65 سانتی متر است و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. به همین دلیل این بین بگ را می توانید در فضاهای محدود استفاده کنید و نیازی به فضای زیاد برای قرار دادن این محصول نخواهید داشت. به دلیل ابعاد مناسب و کیفیت بالای رویه، شما می توانید این محصول را به سادگی در خودرو جای دهید و در مسافرت ها به همراه خود ببرید. هم چنین با وجود این محصول در مسافرت و در گردش ها از نشیمنگاهی مناسب برخوردار خواهید بود و می توانید ضمن استفاده از نشیمنگاهی راحت و ایده آل، از نور خورشید و هوای تازه نیز استفاده نمایید. این محصول دارای طراحی طبی است که در هنگام شب می توانید به راحتی بر روی آن به خواب بروید. 


نوع مواد داخلی بین بگ

این محصول از مواد داخلی به نام فیبر برخوردار می باشد که به صورت گلوله های ریز و بسیار کوچکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند که به همین دلیل بین بگ دارای وزن نهایی 6 کیلوگرمی است. با وجود این وزن پایین شما خواهید توانست به راحتی این محصول را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این مواد داخلی دارای انعطاف بی نظیری هستند که در صورت نشستن، فضایی ایده آل برای استفاده شما را ایجاد خواهند کرد. این مواد داخلی استحکام زیادی دارند و می توانید به راحتی از آن ها به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه حجم مواد داخلی کم شده و یا از انعطاف آن کاسته شود. 


روش خرید

بین بگ نارنجی از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...