مبل بین بگ یک نفره پشتی دار

کد 32214

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,811,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ یک نفره پشتی دار از جمله محصولات تولید شده برای استراحت بزرگسالان بوده که طراحی بدنه ای برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک دارد. برای تولید بدنه این محصول از رنگ ساده سبز استفاده می شود. البته شما می توانید با توجه به دکوراسیون ممزل خود یک رنگ ایده ال برای بدنه محصول انتخاب نمایید. برای تولید بدنه محصول از بادوام ترین نوع پارچه پلی استر استفاده شده که ساختاری نرم و مقاوم داشته و کاملا ضدتعریق می باشد. این ساختار در صورت بروز هرگونه اسیب مقاوم تعمیر بوده و می توانید در صورت الودگی بدنه محصول را به راحتی شستشو دهید. زیرا تماس این بخش با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده که وزنی کم و نرمی بالایی داشته و کاملا انعطاف پذیر است. پس در اثر نشستن و با گذر زمان به فرم استانداردی می رسد. در صورت نیاز می توانید این مواد را شارژ مجدد و یا حتی تعویض کنید. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده به همین دلیل امکان حمل اسانی داشته که از جمله نقاظ قوت ان به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه آرامش می توانید به راحتی این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتقاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 3.5 کیلوگرم

مبل بین بگ یک نفره پشتی دار

یکی از زیباترین محصولات با طراحی ویژه و فوق العاده راحت و طبی، مبل بین بگ یک نفره پشتی دار است. این محصول به دلیل داشتن طراحی جذاب و رنگ فانتزی، و هم چنین دارا بودن کیفیتی بی نظیر توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار شود و فروش بالایی را از آن خود کند. برای خرید انواع بین بگ متناسب با نیاز خود لازم است تا در مورد این محصولات اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. بنابراین در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی کامل را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با شناخت مناسب به تهیه محصول اقدام کنید. 


مشخصات ظاهری بین بگ

این محصول دارای نشیمنگاهی به صورت استوانه ای و گرد بوده که با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین واقع شده است. نشیمنگاه این محصول فاقد دسته است و فوق العاده راحت و جادار می باشد به طوری که در زمان تهیه نیازی نیست به جثه فرد مورد استفاده توجه کنید و محصول فوق برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد. ارتفاع مناسب نشیمنگاه این محصول باعث شده است تا بتوانید به راحتی و به صورت مکرر بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. هم چنین به دلیل داشتن ارتفاع مناسب، از آویزان شدن پاها در زمان نشستن جلوگیری خواهد شد و به همین علت در زمان نشستن طولانی مدت، در قسمت زانوها و پاها دردی احساس نخواهد شد. این محصول دارای تکیه گاهی به صورت مستطیلی، با ارتفاعی بلند و کاملا متصل و یک تکه با بدنه اصلی می باشد. این پشتی دارای ضخامت مناسبی می باشد و پهن است. به طوری که در زمان تکیه دادن، به خوبی قسمت های کتف و شانه ها را پوشش می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. با استفاده کردن از این بین بگ، سر و گردن در زمان نشستن در وضعیت مناسبی قرار می گیرد و با دارا بودن ضخامت مناسب، پشتی انعطاف بالایی نشان می دهد و به حالتی متناسب با ستون فقرات هر فرد در می آید. 


مشخصات رویه مورد استفاده 

برای پوشش این بین بگ از رویه ای با جنس پلی استر استفاده شده است. این رویه دارای استحکام بالایی در برابر فشار می باشد و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، رویه این محصول مقاومت بالایی نشان داده و دچار آسیب نخواهد شد. در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد، رویه تغییر شکل نمی دهد و به اصطلاح شل نخواهد شد. رویه بین بگ نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به این ترتیب با استفاده طولانی مدت برای افرادی با پوست های حساس مشکلی ایجاد نخواهد شد و تمامی افراد حتی کودکان می توانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند. رویه این محصول را می توانید به راحتی توسط زیپی که بر روی آن قرار دارد از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. قابلیت شستشو از ویژگی های مهم این محصول محسوب می شود. دوخت های بدنه این محصول نیز از بهترین نوع نخ می باشند که با وارد شدن فشار زیاد، پاره نشده و در قسمت درزها مشکلی ایجاد نمی شود. 


قابلیت جابه جایی آسان

وزن بدنه این محصول بسیار پایین می باشد و محصول فوق دارای وزنی برابر با سه و نیم کیلوگرم است. به همین دلیل شما به راحتی می توانید این محصول را جابه جا کرده و از روی زمین بلند کنید و حمل نمایید. این محصول وزن کمی در مقایسه با ابعاد بین بگ دارد که به راحتی می توانید در هر فضایی آن را به همراه خود برده و از نشیمنگاهی راحت و ایده آل برخوردار باشید. به دلیل رویه با کیفیت این محصول، می توانید از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. شما می توانید این بین بگ را در فضاهای بیرون از منزل استفاده کنید. با قرار دادن این بین بگ در خودرو می توانید در مسافرت و یا گردش، از این محصول لذت ببرید. هم چنین می توانید این محصول را در تراس منزل قرار دهید و در آپارتمان های کوچک، فضایی دنج و راحت را ایجاد کنید. 


روش خرید

در سایت مبل شنی آرامش تمامی تولیدات این شرکت بزرگ به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. با مراجعه به این سایت می توانید مبل بین بگ یک نفره پشتی دار را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...