بین بگ یک نفره انعطاف پذیر

کد 52021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,460,000
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره انعطاف پذیر از جمله محصولات زیبا با طراحی بدنه منحص به فرد بوده که برای استراحت های طولانی مدت افراد طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای نشیمنگاهی مستطیل شکل با تکیه گاهی سرخود بوده که کاملا انعطاف پذیر می باشد. یعنی می توانید از این محصول به عنوان تخت خواب یک نفره نیز استفاده کنید. رنگ بدنه محصول ترکیبی از سفید و مشکی بوده که در صورت تمایل امکان انتخاب رنگ بدنه به صورت شخصی نیز وجود دارد. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه مخمل ضدتعریق استفاده شده که نرمی و دوام بالایی داشته و کاملا ضداب است. پس در صورت الودگی می توانید این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده که وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر با توان تحمل وزن بالایی دارد. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 53 سانتی متر
  • ارتفاع: 138 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل بین بگ یک نفره انعطاف پذیر

در طراحی و تولید محصولات ساخته شده در سایت مبل شنی آرامش، از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه استفاده می شود. هم چنین در طراحی این محصولات نوآوری در کنار کیفیت قرار دارد به طوری که هر یک از محصولات، با دیگری تفاوت زیادی در طراحی دارد و تنوع بالا در طراحی این محصولات، باعث شده است تا محصولات موجود در این سایت، پاسخگوی تمامی سلایق بوده و هر فردی به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نماید. مبل بین بگ یک نفره انعطاف پذیر دارای طراحی ویژه و خاصی است که توسط این سایت به فروش می رسد. این مبل طراحی فوق العاده ای دارد که باعث تمایز آن با دیگر محصولات شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم ویژگی های آن را به طور کامل بیان کنیم. 


طراحی ویژه

این محصول طراحی خاص و جذابی دارد. طراحی ویژه این محصول باعث شده است بتوانید به راحتی در فضاهای مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید. نشیمنگاه این بین بگ به صورت مربعی ساخته شده است که از ظاهری متفاوت برخوردار می باشد. نشیمنگاه محصول به صورت چهار مربع سیاه و سفید می باشد که دوخت هایی در قسمت میانی دارند. وجود این دوخت ها باعث استحکام بیشتر نشیمنگاه شده و ظاهری جذاب به آن داده است. تکیه گاه این محصول نیز به صورت چهار مربع سفید و سیاه می باشد که به هم متصل شده و قسمت های میانی آن توسط دوخت فرو رفته شده است. این تکیه گاه به صورت مربعی بوده که با داشتن ارتفاعی بلند، تا قسمت سر و گردن را دربر می گیرد. قسمت بیرونی این هپی چیر نیز به رنگ مشکی می باشد. طراحی سیاه و سفید این بین بگ، ظاهری شطرنجی و زیبا به محصول داده است که می توانید به راحتی در حالت های گوناگون و در محیط های متنوع از آن استفاده نمایید. در قسمت درزهای این بین بگ از نوار هایی مشکی و زیبا استفاده شده است که ظاهر بین بگ را زیباتر جلوه می دهد.


طراحی خاص تکیه گاه

پشتی این محصول نیز به صورت خاصی می باشد که دارای زاویه 90 درجه بوده و کاملا طبی طراحی شده است. با وجود این پشتی به راحتی می توانید در زمان نشستن تکیه بدهید بدون اینکه کمر شما اذیت شود. پشتی این محصول به صورت طبی می باشد و نیاز شما را بابت خرید پشتی طبی برطرف خواهد کرد. از دیگر مشخصات این پشتی داشتن ضخامت بالا است. به صورتی که با تکیه دادن به پشتی، مبل بین بگ تعادل خود را حفظ کرده و متزلزل نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی مورد استفاده قرار دهید زیرا با داشتن ضخامت مناسب، پشتی انعطاف زیادی نیز خواهد داشت. 


استفاده از مبل بین بگ

مبل بین بگ به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن کافی است فضایی مناسب را برای استفاده از آن انتخاب نمایید. برای قرار دادن مبل بین بگ دقت کنید که بر روی زمین اشیای تیز نبوده و سنگ های تیز در فضاهای باز وجود نداشته باشد. سپس مبل بین بگ را از بسته بندی خارج کنید و در محیط مورد نظر قرار دهید. شما می توانید از این مبل بین بگ در هر فضایی استفاده نمایید زیرا به دلیل طراحی خاص، این محصول قابل استفاده در انواع محیط ها مانند محیط های رسمی، فضاهای باز و یا منزل می باشد. این محصول شکل ظاهری جالبی دارد و در زمان استفاده تغییر شکل نمی دهد. این مبل بین بگ را می توانید در اتاق نشیمن و در مقابل تلوزیون قرار داده و در زمان تماشای برنامه های مورد علاقه خود از نشیمنگاهی راحت و عالی بهره ببرید. از دیگر موارد استفاده این مبل بین بگ، استفاده در زمان مطالعه است. در خانه های ویلایی و آپارتمان هایی که دارای بالکن های بزرگ می باشند، می توانید با تهیه این مبل بین بگ و قرار دادن آن در فضای بالکن، در زمان استفاده از هوای تازه و لذت بردن از نور محیط، نشیمنگاهی نرم و راحت نیز داشته باشید. این مبل بین بگ برای استفاده در اتاق مطالعه نیز مناسب است. با استفاده از آن در زمان فعالیت هایی همچون مطالعه و استفاده از گوشی همراه می توانید بدن خود را در وضعیت مناسبی قرار دهید تا آسیب بسیار کمی به بدنتان وارد شود. 


خرید

مبل بین بگ یک نفره انعطاف پذیر را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...