مبل بین بگ کودک

کد 20062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,115,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ کودک محصولی جدید برای برطرف کردن نیاز به راحتی است و می تواند مناسب ترین نشیمن برای سنین کودک باشد. امروزه تمامی افراد به موازات با هم به آرامش و راحتی نیاز دارند و در این آرامش سعی دارند که از وسایل مورد نیاز استفاده کنند. در نتیجه این محصول منحصر به فرد قادر به پاسخگویی به نیاز افراد است که برای رده سنی کودکان طراحی و تولید شده است. این افراد می توانند در زمان تماشای فیلم و یا بازی با دستگاه های کامپیوتری از این محصول استفاده کنند و بر روی آن بنشینند. در نتیجه بهترین موقعیت نصیب آن ها خواهد شد و در تایم طولانی نیز قادر به قرار گیری در این شرایط خواهند بود. مبل بین بگ به شکل مبل های راحتی طراحی و تولید شده است که می تواند به راحتی آن ها رسیدگی کند. به خاطر وجود تکیه گاه و نشیمن بزرگ و راحتی می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و موقعیت دلخواهی را به دست آورد. علاوه بر داشتن طراحی استاندارد در این محصول مواد اویله در ساخت آن نیز از بالاترین کیفیت برخوردار است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. مبل بین بگ کودک بهترین محصولی است که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است و می توان آن را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 130سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 0 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل بین بگ کودک 

مبل بین بگ کودک با کیفیت و منحصر به فرد است و برای به کار گیری در موقعیت های مختلف به کار گرفته می شود. این محصول می تواند به جهت رسیدن به آرامش در کودکان که دارای بدن حساس می باشند و بیش تر از سایرین به راحتی و آسایش نیاز دارند مورد استفاده قرار گیرند. این بین بگ دارای رویه ای با ضخامت بالا است که ساختار کلی بدنه را تشکیل داده است و می توان با خیالی آسوده نمونه ای از بهترین آن ها را انتخاب نمود. علاوه بر این موارد در داخل بدنه محتویات داخلی وجود دارد که از جنس یونولیت می باشد. این یونولیت ها که در ابعاد ریز قرار گرفته اند و بیش ترین میزان منعطف بودن را برقرار می سازد. منعطف بودن نقطه قوت این محصول می باشد که با این وجود افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به استفاده کردن از آن دارند. طرح دلخواه این محصول به گونه ای است که می تواند به جهت رفع نیاز افراد به آرامش مورد استفاده قرار گیرد و نمونه ای از منحصر به فرد ترین وسایل راحتی به حساب بیاید. این محصول را با قابلیت های گفته شده در زیر خریداری کنید.


استاندارد و راحت

بدنه بین بگ مد نظر دارای طراحی به روز می باشد که در ساخت های به روز می توان ساختار استاندارد را مشاهده کرد. این محصول به خاطر داشتن بدنه استاندارد قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه بوده است و می توان در اغلب موارد برای استفاده کنندگان بهترین گزینه باشد. به دلیل وجود بدنه بی نقص و حرفه ای می توان این محصول را به جای مبل های راحتی مورد استفاده قرار داد و در نظر گرفت. چرا که مشابه با آن ها حتی بیش تر دارای نرمی و لطافت می باشد و از بدنه ای بدون مشکل برخوردار است. بدنه استاندارد محصول به خاطر وجود تکیه گاه ایمن بیش تر قابل شناسایی خواهد بود. به خاطر همین موارد است که افراد می توانند نسبت به خرید آن برای کودکان و نوجوانان اقدام کنند. چرا که آن ها به خاطر داشتن حساسیت در بدن باید بر روی نشیمنی قرار گیرند که خصوصیات خوبی داشته باشد و با قابلیت های مختلف سبب راحتی آن ها شود و آن ها را از کسل شدن و آسیب و درد در ناحیه ستون فقرات و پا در امان نگه دارد. محصول مورد نظر با چنین خصوصیاتی جزو محبوب ترین مبل بین بگ خواهد بود.


فرورفتگی در زمان نشستن

بدنه به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای استفاده افراد دارای سازگاری باشد. این بدنه به دلیل داشتن قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد برای راحتی کودکان و نوجوانان مناسب ترین محصول بوده است که به جای مبل های راحتی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصول می تواند در داخل منزل و یا خارج از آن مورد استفاده قرار گیرد و برای کسانی که تمایل به سفر دارند نیز مناسب ترین محصول بوده است. به همین خاطر است که افراد می توانند با خیالی آسوده این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. فرورفتگی ایجاد شده در زمان نشستن بر روی محصول به خاطر این است که محتویات ریز داخل بدنه این قابلیت را ایجاد کرده اند که افراد را احاطه می کند و می تواند بهترین و خاص ترین جایگاه برای استفاده کنندگان باشد. با این وجود است که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد.


قرار گیری پا ها در شرایط خوب

این محصول به دلیل داشتن بدنه استاندارد می تواند برای افراد موقعیت خوبی را مهیا سازد. با این وجود کسانی که تمایل به داشتن این بین بگ دارند می توانند از آن استفاده کنند و تمامی بخش های بدن خود را در موقعیت استاندارد قرار دهند. پا ها بخش های مهمی در کودکان و نوجوانان می باشد که می تواند به جهت داشتن آرامش در آن ها در بهترین موقعیت قرار گیرد. این بخش های بدن باید در شرایطی باشند که افراد دچار خستگی نشوند. از این رو با استفاده از بین بگ به درستی قادر به قرار گیری به روش استاندارد خواهند بود.


خرید

مبل بین بگ کودک محصولی با کیفیت و با دوام است که از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...