مبل بین بگ پشتی دار

کد 32201

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,815,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ پشتی دار یکی از محصولات منحصر به فرد با طراحی بدنه ای برگرقته از ظاهر مبل های راحتی کلاسیک بوده که برای استفاده افراد بالاتر از 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای با نشیمنگاه بیضی شکل بوده که تکیه گاه مستطیلی ان به طور کامل به ان متصل می شود. این طراحی بدنه در اثر استفاده به صورت فرم بدن شخص مصرف کننده در خواهد امد. بدنه این محصول از رنگ بنفش تولید شده که شما می توانید در صورت تمایل یک رنگ دیگر برای بدنه سفارش دهید. جنس بدنه محصول از نوع پارچه ای بوده که ساختاری ضدتعریق داشته و کاملا نرم و بادوام است. در صورت بروز هرگونه الودگی می توانید رویه محصول را مورد شستشو قرار دهید. زیرا تماس ان با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. این محصول مجهز به یک جیب در بخش کناری بوده تا افراد بتوانند لوازم مورد نیاز خود را در این قسمت قرار دهند. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی انتخاب شده که امکان شارژ مجدد و یا تعویض را دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ای
  • دارای ضمانت نامه معتبر دو ساله

مبل بین بگ پشتی دار

بین بگ های تولید شده با دارا بودن پشتی های بلند و مناسب، از پرطرفدار ترین نوع بین بگ ها محسوب شده و به دلیل سهولت در استفاده و داشتن ساختمانی طبی، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار دارند. مبل بین بگ پشتی دار یکی از بهترین محصولات این دسته می باشد که با داشتن ساختمانی طبی و راحت و هم چنین دارا بودن کیفیتی بالا و طول عمر زیاد، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. برای خرید این محصول لازم است تا اطلاعاتی کامل را در مورد آن داشته باشید و متناسب با نیاز خود این محصول را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا مشخصات این محصول جذاب و خاص را مورد نقد و بررسی قرار داده و به معرفی ویژگی های آن بپردازیم. 


ساختمان طبی و راحت

این محصول از ساختمانی طبی برخوردار می باشد و در تولید آن سعی شده ابعاد و اندازه ها به صورت کاملا استاندارد اعمال شود تا کاربر بتواند بدون وارد شدن فشاری به بدن و یا ایجاد درد در بدن از این محصول به مدت طولانی استفاده نماید. نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده است و حالتی استوانه ای دارد. ارتفاع این نشیمنگاه به صورت استاندارد بوده و می توانید به صورت مکرر و بدون وارد شدن فشار به بدن و زانوها، بر روی آن نشسته و برخیزید. هم چنین در زمان نشستن بر روی این محصول، پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد و شما خواهید توانست بدون ایجاد درد در پاها، به مدت طولانی بر روی این محصول نشسته و برخیزید. بر روی بدنه خارجی این بین بگ یک جیب کوچک طراحی شده است که می توانید از آن برای قرار دادن اشیا و لوازم کوچک استفاده نمایید. در زمان تماشای تلوزیون می توانید کنترل تلوزیون را در این جیب کوچک قرار دهید. این محصول دارای یک پشتی بلند به صورت مستطیلی می باشد که به صورت یک تکه متصل به بدنه می باشد و شما می توانید به راحتی به این پشتی تکیه داده و از آن استفاده نمایید. در زمان نشستن و تکیه دادن به این پشتی بلند، این پشتی به خوبی سر و گردن شما را پوشش می دهد و می توان به راحتی سر خود را به پشتی تکیه دهید و به خواب بروید. هم چنین با استفاده از این پشتی می توانید به مدت طولانی بدون وارد شدن فشار و ایجاد درد در گردن و کتف و دست ها فعالیت های نشسته را انجام دهید. شما خواهید توانست به راحتی به انجام اموری مانند مطالعه و یا کار با لپ تاپ بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. 


کیفیتی بی نظیر

برای پوشش این محصول از پارچه ای بسیار مقاوم استفاده شده است که استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این رویه با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نشده و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. هم چنین با نشستن طولانی مدت بر روی این محصول، رویه شل نشده و بر روی آن برق نمی افتد. رویه این محصول بسیار نرم و لطیف است و استفاده از آن برای افراد لذت بخش خواهد بود. این رویه ضد حساسیت می باشد و افراد با پوست های حساس و کودکان به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. شما می توانید رویه این محصول را به سادگی از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی استحکام بسیار بالایی دارد و برای استفاده در تمامی فضاها، حتی محیط های بیرون از منزل مناسب است. شما می توانید این بین بگ را در تراس منزل خود قرار دهید و ضمن استفاده از نشیمنگاهی راحت، از هوای تازه نیز برخوردار شوید. نور آفتاب به این رویه آسیبی وارد نمی کند. مواد داخلی مورد استفاده در این بین بگ نیز استحکام زیادی در برابر فشار دارد و شما می توانید به راحتی از بین بگ به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود و یا از حجم مواد داخلی کم شود. استفاده طولانی از این بین بگ انعطاف آن را کم نخواهد کرد و به همین دلیل این محصول تحمل وزن بالایی دارد. مبل بین بگ پشتی دار دارای دو سال ضمانت می باشد تا خاطر مشتریان عزیز از بابت خرید محصولی با کیفیت آسوده شود. 


روش خرید

مبل بین بگ پشتی دار را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...