بین بگ پشتی بلند

کد 32212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشتی بلند از جمله زیباترین نمونه های تولید شده در این گروه از محصولات بوده که مناسب استراحت بزرگسالان در سال جدید میلادی طراحی و به بازار شده است. این محصول دارای وزن بدنه ای بسیار کم و در حدود 6 کیلوگرم بوده که موجب می شود به راحتی ان را حمل کنید. طراحی بدنه این محصول دارای نشیمنگاهی بیضی شکل و تکیه گاهی مستطیلی بوده که برگرفته از نمونه مبل های راحتی کلاسیک می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این محصول در فضاهای مختلف اعم از محل کار و سالن های پذیرایی نیز از ان استفاده نمایید. بدنه این محصول را از بهترین نوع پارچه تولید می کنند. این ساهتار ضدتعریق بوده و قابل شستشو می باشد. پس می توانید در صورت الودگی به راحتی ان را تمیز کنید. زیرا تماس با اب و مواد شوینده تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده که در صورت نیاز می توانید ان را شارژ مجدد و یا حتی تعویض نمایید. بدنه محصول رنگ مشکی داشته اما شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخل محل مورد استفاده یک رنگ ایده ال برای ان انتخاب کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ای
  • مواد داخلی: یونولیت خردشده

مبل بین بگ پشتی بلند

نمونه های پشتی دار مبل های بین بگ، از بهترین محصولات تولید شده هستند که طرفداران بسیاری دارند. این محصولات پشتی دار از بهترین انواع محصولات تولید شده محسوب می شوند و به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و ساختمان طبی امکان استفاده در زمان انجام فعالیت های گوناگون را دارا می باشند. مبل بین بگ پشتی بلند یکی از محصولات کاملا طبی با ساختمانی راحت و فوق العاده کاربردی می باشد که به راحتی می توانید آن را در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول جذاب خواهیم پرداخت.


ساختمان ظاهری ساده و شیک

این محصول خاص از طراحی ساده ای برخوردار می باشد که به دلیل دارا بودن این ساختمان ساده، از این محصول در انواع فضاها می توان استفاده نمود. این محصول جذاب دارای نشیمنگاهی به صورت استوانه ای می باشد و این نشیمنگاه در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار گرفته است. در کناره این محصول نیز یک جیب کوچک قرار دارد که می توان به راحتی وسایل و لوازم کوچک را در آن قرار داد تا از گم شدن این وسایل جلوگیری شود. این محصول دارای یک پشتی بلند و به صورت مربعی می باشد که پهن است و به همین جهت به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات و کتف را پوشش می دهد. ضخامت این پشتی نیز به گونه ای طراحی شده است که با تکیه دادن به آن، انعطاف بالایی نشان داده و به فرمی همانند ستون فقرات فرد درمی آید. پشتی بلند این بین بگ به خوبی قسمت های سر و گردن را پوشش می دهد و شما خواهید توانست به راحتی از آن در زمان استراحت نیز استفاده نمایید. 


فضاهای مورد استفاده 

این محصول به واسطه طراحی ساده و فوق العاده راحتی که دارد قابلیت استفاده در فضاهای متفاوت، اعم از فضاهای رسمی را به شما خواهد داد. شما می توانید به راحتی از این محصول در انواع فضاها استفاده کنید. این بین بگ به رنگ مشکی تهیه شده است که می توان آن را در اغلب دکوراسیون استفاده کرد و با فضاهای زیادی هم خوانی دارد. علاوه بر ظاهر مناسب، وجود ساختمان طبی این محصول نیز به شما امکان استفاده آسان را خواهد داد. شما می توانید این محصول را در فضاهایی هم چون دفتر کار خود قرار دهید و در اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی این محصول خستگی روزانه را از تن خود دور کنید. هم چنین خواهید توانست انواع فعالیت های نشسته را بر روی این محصول انجام دهید تا خستگی را به حداقل برسانید. شما در زمان بررسی پرونده های کاری و یا استفاده از موبایل و لپ تاپ توسط این بین بگ خواهید توانست تا خستگی را به حداقل برسانید. این محصول را می توانید در زمان فعالیت هایی هم چون مطالعه که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، استفاده نمایید تا بدون خستگی ساعت های طولانی مطالعه کنید. با استفاده از این بین بگ، سر و گردن در وضعیت مطلوبی قرار می گیرد و از وارد شدن آسیب به کمر نیز جلوگیری خواهد شد. از دیگر موارد استفاده این محصول، استفاده در فضاهای باز و بالکن خانه ها است. شما می توانید این محصول را در بالکن آپارتمان خود قرار دهید و با داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم، از هوای تازه و نور آفتاب نیز بهره مند شوید. 


دارا بودن گارانتی دو ساله 

برای تولید این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع رویه استفاده شده است. به طوری که با استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار، رویه محصول آسیب ندیده و خراب نمی شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این بین بگ نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی می باشد که با دارا بودن حجم زیاد و وزن پایین، و هم چنین داشتن انعطاف بسیار مناسب، امکان استفاده آسان و جابه جایی راحت را برای شما فراهم خواهد کرد. این مواد داخلی استحکام زیادی در برابر فشار دارند و به سادگی دچار تغییر شکل و آسیب نخواهند شد. به واسطه دارا بودن کیفیتی بی نظیر، این محصول دارای گارانتی دو ساله می باشد که خاطر شما را از بابت کیفیت آن آسوده کند. 


روش خرید

مبل بین بگ پشتی بلند را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...