بین بگ راحتی چرم

کد 42020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,688,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی چرم یکی دیگر از بین بگ های جذاب و منحصر به فرد تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که به تازگی با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این مبل بین بگ دارای ارگونومی ساخت بدنه نشمینگاه مستطیل شکل با تکیه گاهی مرتفع و سرخود بوده که با توجه به طراحی مبل های راحتی کلاسیک تولید می شود. این تکیه گاه استاندارد تمامی سطح کمر افراد را پوشش داده به همین دلیل می توانید برای زمان استراحت و مطالعه و کار و... این مبل بین بگ را انتخاب کنید. در بخش بالای تکیه گاه مبل بین بگ یک بالش شنی سرخود تعبیه شده تا گردن شما در زمان استفاده در فرم استانداردی قرار بگیرد. این مبل بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه مبل بین بگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. روکش چرمی نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. شما می توانید با اسودگی خاطر این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل بین بگ از نوع یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی بسیار سبک بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. به راحتی می توانید برای رسیدن به فرم استاندارد مبل بین بگ می توانید مواد یونولیت خرد شده را تعویض و یا کم کنید. اگر قصد خرید محصول را دارید فرصت را از دست نداده و همین حالا به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل بین بگ راحتی چرم

مبل بین بگ راحتی چرم از سری محصولات جدید تولید شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش است که دارای طراحی ساختمان به صورت کاناپه ای بوده و فوق العاده راحت می باشد. این محصول خاص ظاهری شیک و اسپرت دارد و در انواع فضاها قابل استفاده می باشد. این محصول به صورت مستقیم از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است. کیفیت بالا و طول عمر زیاد این بین بگ از دیگر دلایل فروش بالای آن می باشد. برای خریدی متناسب با نیاز خود، لازم است در خصوص محصول اطلاعاتی را کسب نمایید. به همین منظور در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ راحتی چرم خواهیم پرداخت و سایر زوایای این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ساختمان جالب و خاص 

این محصول دارای ظاهری به صورت مکعبی می باشد و دارای زوایای خاص است. نشیمنگاه این بین بگ به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای ابعادی بزرگ و استاندارد می باشد. ارتفاع این نشیمنگاه هم به صورت استاندارد طراحی شده است به طوری که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد و هیچ فشاری به زانو و کمر وارد نخواهد کرد. پشتی این محصول به صورت شیبدار می باشد و با ارتفاعی مناسب به صورت یک تکه به بدنه اصلی متصل شده است. این پشتی به خوبی قسمت های ستون فقرات را دربر می گیرد و قسمت سر و گردن را پوشش می دهد. به دلیل داشتن انعطاف بالا، پشتی این بین بگ انحنای ستون فقرات را پوشش داده و به ایجاد فضایی راحت تر کمک خواهد کرد. هم چنین برای راحتی شما بر روی این پشتی یک بالشت کوچک تعبیه شده است که قسمت گردن را دربر می گیرد و می توان به راحتی بر روی آن به استراحت پرداخت. رنگ بدنه این بین بگ مشکی و قرمز است و به صورت راه راه طراحی شده است. کناره های بین بگ نیز تک رنگ بوده و به صورت صاف و یکدست به رنگ مشکی می باشد. 


تنظیم انعطاف بین بگ

برای تنظیم انعطاف این بین بگ می توانید مواد داخلی بین بگ را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. بر روی این بین بگ یک زیپ مخفی تعبیه شده است که امکان دسترسی به مواد داخلی را برای شما فراهم می کند. شما با کم و زیاد کردن مواد داخلی قادر هستید انعطاف بین بگ را مطابق با میل خود تنظیم نمایید. در صورت برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی بین بگ، مواد داخلی فشرده شده و به هم می چسبند. به همین دلیل محصول دیگر کیفیت سابق را نداشته و انعطاف و حجم اولیه خود را از دست می دهد. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی بین بگ را تعویض کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


رویه ای مناسب

رویه این محصول از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تهیه شده است که علاوه بر داشتن استحکام بالا در برابر تغییر شکل، به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد. در صورت بروز آسیب می توانید رویه محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر کنید. هم چنین این رویه قابلیت تعویض دارد و می توان از طریق سایت مبل شنی آرامش، رویه جدیدی را سفارش دهید و با رویه قبلی تعویض نمایید. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به طوری که استفاده از آن برای افراد دارای مشکلات پوستی ایجاد حساسیت نکرده و لذت بخش است. در صورت کثیف شدن این رویه نیز می توانید توسط یک دستمال نم دار به راحتی اقدام به نظافت رویه نمایید و محصول را به حالت اولیه بازگردانید. 


داشتن ضمانت نامه

برای آسودگی خاطر شما خریداران عزیز بابت کیفیت بالای این محصول، تولید کننده به همراه این بین بگ ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای این بین بگ می باشد.


راهنمای خرید

برای تهیه مبل بین بگ راحتی چرم و ثبت سفارش خود با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان بین بگ راحتی چرم را با قیمتی ارزان درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...