مبل بین بگ راحتی سه نفره

کد 63029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی سه نفره یکی دیگر از محصولات با سایز بسیار بزرگ بوده که قابل استفاده در سالن ها پذیرایی و محل کار و کافی شاپ و ... می باشد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه استوانه ای داشته و تکیه گاهی استاندارد با توجه به گودی کمر افراد و یک نشیمنگاه ایده ال برای استراحت ان ها دارد. روکش بدنه این محصول را از پارچه مخمل تولید می کنند. زیرا این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. لازم به ذکر بوده شما می توانید این روکش را در صورت نیاز با اب و مواد شوینده نیز شستشو دهید. رنگ بدنه محصول سبز بوده تا حس ارامش را به مصرف کننده منتقل کند. تولید کننده اما امکانی ایجاد کرده تا افراد در صورت تمایل بتوانند با توجه به دکوراسیون داخلی محل مدنظر خود رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهند. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و توان تحمل وزن بالا بوده که امکان تعویض و یا شارژ مجدد را دارد. از جمله ویژگی های خوب این محصول می توان به حمل اسان ان اشاره کرد. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 280 کیلوگرم

مبل بین بگ راحتی سه نفره

از بهترین و پرطرفدارترین انواع بین بگ، محصولات دو و سه نفره می باشند. طراحی این گونه از محصولات به صورت خاصی است تا بتوانید به صورت های گوناگون از آن استفاده کرده و حداکثر استفاده را از این محصولات داشته باشید. بین بگ راحتی سه نفره محصولی جذاب و بسیار کاربردی است که با دارا بودن ابعادی مناسب، می تواند مصارف زیادی در منزل داشته باشد. مبل بین بگ راحتی سه نفره را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ابعادی مناسب برای سه نفر

این محصول دارای طول 205 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر است. ارتفاع این مبل بین بگ برابر با 80 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای استفاده سه نفره طراحی شده است و سه نفر به صورت نشسته به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. نشیمنگاه راحت این محصول بسیار جادار است و امکان استفاده به صورت سه نفره را برای شما مهیا می کند. این محصول همانند یک کاناپه بزرگ سه نفره است که در هر فضایی می توانید آن را قرار داده و نهایت استفاده را از این محصول خاص و جذاب داشته باشید. 


جابه جایی آسان 

در طراحی این مبل بین بگ از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده است که استفاده از این گونه مواد اولیه، موجب می شود تا محصول نهایی وزن بسیار پایینی داشته و به راحتی بتوانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. این محصول خاص وزن بدنه 7 کیلوگرمی داشته و قابلیت حمل آسان را دارد. برای استفاده از این هپی چیر می توانید فضایی مناسب را که عاری از اشیای تیز و سنگ های تیز باشد انتخاب کرده و محصول آماده را از بسته بندی خارج کنید. مبل بین بگ را در فضای مورد نظر قرار داده و با نشستن بر روی آن محصول به فرمی مناسب و ایده آل برای استفاده شما نزدیک خواهد شد. با تکان دادن بین بگ محصول مجدد به حالت اولیه برمی گردد و قابلیت شکل پذیری مجدد را خواهد داشت. شما می توانید به راحتی از این محصول در هر فضایی استفاده نمایید. برای جابه جا کردن محصول لازم است تا بین بگ را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا نمایید. باید از کشیدن مبل بین بگ بر روی زمین خودداری کنید. زیرا امکان برخورد محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز وجود دارد. در این صورت ممکن است بدنه بین بگ در اثر اصابت با لبه های دیوار و یا اشیای تیز دچار صدمه شده و آسیب ببیند. 


امکان تعویض رویه 

این محصول به دلیل طراحی خاصی که دارد اغلب برای منازل و ایجاد فضایی دنج و راحت مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در منزل خود تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفتید نگران نباشید. شما می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه های اضافی، تنها با تعویض رویه مبل بین بگ، محصولی جدید مطابق با دکوراسیون جدید منزل خود داشته باشید. شما می تونید رویه مبل بین بگ را تعویض کرده و طبق سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون، رویه ای با رنگی مناسب تهیه نمایید. بر روی رویه مبل بین بگ یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توان رویه را جدا کرده و تعویض نمود. 


استحکام بالا

رویه مورد استفاده در تولید این مبل بین بگ دارای استحکام بالایی بوده و از نوعی پارچه مخمل بسیار مرغوب تولید شده است. این نوع پارچه تحت فشار بالا، دچار آسیب نشده و به سادگی پاره و یا فرسوده نمی شود. هم چنین در صورت شستشوی مکرر نیز رنگ محصول آسیب ندیده و بور نخواهد شد. علاوه بر رویه، مواد داخلی مبل بین بگ نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این مواد داخلی انعطاف بسیار زیادی دارد که با استفاده های طولانی مدت و مکرر، دچار افت کیفیت نشده و از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. هم چنین در صورت استفاده افرادی با وزن بسیار بالا و وارد شدن فشار زیاد به مبل بین بگ، این مواد داخلی استحکام خود را حفظ کرده و تغییر حالت نخواهد داد. به همین علت این محصول از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار است و می تواند معادل 270 کیلوگرم وزن را تحمل کرده بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود و یا کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. 


راهنمای خرید

برای خرید مبل بین بگ راحتی سه نفره با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...