مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال

کد 32187

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,794,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال از جمله مبل های راحتی با ساختاری طبی و راحت برای افراد بالاتر از 16 سال بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و تکیه گاه و نشمینگاه ان در اثر استفاده و به مرور زمان یه فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت می دهد. روکش بدنه محصول از پارچه پلی استر با ساختاری ضداب و ضدتعریق بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه رنگی سفید داشته اما در صورت تمایل شما می توانید رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز داشته و تضمینی بر طول عمر بالای ان است. مواد داخلی یونولیتی محصول وزنی کم با قابلیت تحمل وزنی بالا بوده و کاملا انعطاف پذیر هستند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا بتوانید این مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. این محصول وزنی بسیار کم داشته به همین دلیل به راحتی جا به جا می شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 3 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر

مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال

انوع بین بگ های تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، دارای تنوعی بسیار بالا و طراحی های خاص و انحصاری می باشند. به گونه ای که هر فردی متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون مورد استفاده می توانید دست به انتخاب محصولی با کیفیت زده و خریدی لذت بخش و موفق داشته باشد. مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال یکی از بهترین انواع بین بگ تولید شده توسط این گروه بزرگ می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


ظاهری جذاب 

این محصول دارای سطح قاعده ای دایره ای شکل می باشد و از پشتی به صورت مثلثی بهره مند است. بدنه این مبل بین بگ به صورت یک تکه ساخته شده ست و بخش تکیه گاه و نشیمنگاه کاملا یک تکه بوده و به هم متصل هستند. با نشستن بر روی این بین بگ، تکیه گاه به خوبی کمر و کتف و شانه های شما را دربر می گیرد و می توانید از نشستن بر روی آن لذت ببرید. این محصول به رنگ سفید طراحی شده است که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و به دلیل رنگ خاصی که دارد قابلیت استفاده در تمامی فضاها و انواع دکوراسیون ها را به شما می دهد. 


طراحی طبی 

در طراحی این بین بگ سعی شده تا تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شود تا شاهد محصولی طبی و فوق العاده راحت باشیم. به این منظور ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر در نظر گرفته شده است. با این وجود در صورت استفاده های مکرر و نشستن و برخاستن های پی در پی، به کمر و زانوها فشاری وارد نشده و هر فردی به راحتی می تواند بر روی این بین بگ نشسته و برخیزد. با نشستن بر روی این محصول، کف پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد و پاها آویزان نمی شود. به همین علت با نشستن طولانی مدت نیز زانو و پاها دچار آسیب و درد نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. پشتی این بین بگ نیز با داشتن ارتفاع مناسب، فضای لازم جهت استراحتی تمام عیار را برای شما فراهم خواهد کرد. با تکیه دادن به آن، گردن و شانه ها در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و شما اذیت نخواهید شد. 


موارد استفاده 

مبل بین بگ سفید به دلیل داشتن ظاهری ساده و شیک و استفاده از رنگ سفید در طراحی بدنه، قابلیت استفاده در تمامی فضاها را دارا است. شما می توانید این محصول را در فضاهای رسمی نیز استفاده نمایید. برای مثال با تهیه این محصول و قرار دادن آن در فضاهایی هم چون دفتر کار خود می توانید از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم در دفتر کار خود لذت برده و در زمان استراحت و یا اوقات فراغت از کار، بر روی این مبل بین بگ به استراحت بپردازید. این محصول را می توان در اتاق نشیمن قرار داد و از آن به راحتی استفاده کرد. در زمان تماشای تلوزیون می توانید لذت دیدن برنامه های مورد علاقه خود را با استفاده از این مبل بین بگ چند برابر کرده و از نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت بهره ببرید تا بدون خستگی به تماشای تلوزیون بپردازید. در هنگام بازی های کامپیوتری نیز می توانید با استفاده از این هپی چیر، خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت را به صفر برسانید. با استفاده از این محصول می توانید در اتاق مطالعه، غرق در مطالعه شده و بدون خستگی ساعت ها به این کار بپردازید و گذر زمان را حس نکنید. نشستن بر روی این بین بگ در مسافرت نیز بسیار لذت بخش است و با داشتن نشیمنگاهی بسیار راحت و زیبا می توانید از زیبایی های طبیعت لذت بیش تری ببرید. از موارد استفاده این بین بگ می توان به استفاده در زمان کار اشاره کرد. در هنگام کار با لپ تاپ و یا بررسی پرونده های کاری، با استفاده از این بین بگ خستگی شما در اثر نشستن طولانی مدت به صفر رسیده و کار خود را با لذت بیش تری می توانید پیگیری کنید. 


جمع بندی

مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال از سری محصولات خاص و جذاب تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش می باشد. این کارخانه عنوان برترین تولید کننده بین بگ در ایران را دارا است و با افتخار تمامی محصولات خود را در بالاترین درجه کیفی توزیع می کند. به گونه ای که تمامی این محصولات قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند. 


روش خرید

مبل بین بگ راحتی سفید بزرگسال از طریق سایت مبل شنی آرامش به سادگی قابل خریداری می باشد.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...