مبل بین بگ راحتی دونفره تخت شو

کد 53031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,166,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی دونفره تخت شو محصولی زیبا و پرکاربرد برای تمام گروه های سنی بوده که ساختاری طبی و راحت دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته و تکیه گاه و نشمینگاه ان به طور کامل به یکدیرگ متصل هستند. در دو سمت محصول دو عدد کش تعبیه شده تا بتوانید شیب تکیه گاه را شخصا تنظیم کرده و در صورت نیاز از محصول به عنوان تخت خواب دونفره استفاده کنید. برای تولید بدنه این محصول از پارچه ترک نانو استفاده شده که ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. این روکش بدنه ضداب بوده پس قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. مواد داخلی محصول از نوع پلی استایرن بوده که وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر با قابلیت تحمل وزنی بالا را دارد. در بخش کناره محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید ابن مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول دارای 2سال ضمانت معتبر نیز بوده که تضمینی بر کیفیت و طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 210 کیلوگرم

مبل بین بگ راحتی دونفره تخت شو

مبل های بین بگ با طراحی های چند کاربرده از پرفروش ترین این محصولات می باشند. مبل هایی که بتوان در حالت های گوناگون از آن ها استفاده کرد به صورتی که جای چند محصول را در منزل داشته باشند. یکی از پرطرفدارترین این نمونه ها مبل بین بگ راحتی دونفره تخت شو می باشد. محصولی که علاوه بر استفاده به عنوان مبل بین بگ، می توان از آن به عنوان یک تخت خواب شنی بسیار راحت نیز استفاده نمود. خرید این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و شما به جای خرید انواع محصولات شنی، می توانید یک مبل بین بگ راحتی دو نفره تخت شو را خریداری کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات کامل این محصول بپردازیم. 


ویژگی های ظاهری 

این محصول در حالت تخت خواب، یک سطح مستطیل شکل بسیار زیبا می باشد که دارای ابعادی مناسب برای استفاده دو نفره است. شما به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید و بر روی آن به خواب بروید. این تخت شنی بسیار نرم و منعطف بوده و به خوبی حالت می گیرد. در گوشه های این تخت شنی مستطیلی، بندهای محکمی تعبیه شده است که می توان از آن ها برای تغییر حالت تخت شنی به مبل بین بگ استفاده کرد. شما با استفاده از این بند ها می توانید یک بین بگ راحتی دو نفره داشته باشید. به این صورت که این بند ها را به هم متصل کرده تا تخت شنی از وسط تا شود. به همین سادگی تخت شنی شما به یک مبل بین بگ دو نفره بسیار راحت تبدیل خواهد شد. این مبل بین بگ بسیار راحت بوده و دارای ارتفاع نشیمنگاه کوتاه است. به گونه ای که به راحتی می توانید بر روی آن بنشینید بدون اینکه پاهای شما آویزان شده و یا دچار درد در ناحیه زانو شوید. این محصول از تکیه گاهی بسیار عالی و بلند برخوردار است که می توانید به راحتی به آن تکیه دهید. به این صورت می توانید با تکیه دادن سر و گردن خود به این تکیه گاه، به صورت طولانی مدت بر روی این محصول بنشینید و به فعالیت های مورد علاقه خود که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. با نشستن های طولانی مدت بر روی این مبل بین بگ، فشاری به گردن و کتف و هم چنین کمر شما وارد نمی شود. هم چنین به واسطه دارا بودن انعطاف بسیار بالا، مبل بین بگ به فرم بدن شما درآمده و به نشیمنگاهی بسیار راحت و ایده آل تبدیل خواهد شد. 


مواد داخلی مورد استفاده در مبل بین بگ

این محصول از موادی به نام فیبر پر شده است. این نوع از مواد دارای شکل ظاهری همانند شن های بسیار ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین علت این مبل بین بگ از انعطاف بسیار زیادی بهره می برد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. انعطاف این محصول بسیار بالا بوده و با تکان دادن و نشستن فرد جدید، شکل دیگری متناسب با بدن فرد به خود می گیرد. علاوه بر داشتن انعطاف بالا، این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی هستند. به صورتی که مبل بین بگ دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم بوده و به سادگی می توان آن را از روی زمین بلند کرد. این وزن کم به علت استفاده از مواد داخلی مرغوب حاصل شده است. این مواد داخلی از استحکام فوق العاده ای نیز برخوردار می باشند. استحکام بالای این مواد داخلی موجب شده است تا مبل بین بگ در اثر استفاده های طولانی مدت و مکرر، دچار تغییر حالت نشده و از انعطاف و حجم مواد داخلی کاسته نشود. شما می توانید با خاطر آسوده به صورت طولانی و پی در پی از این محصول استفاده نمایید بدون اینکه مبل بین بگ دچار افت کیفیت شود. این محصول از تحمل وزنی برابر با 210 کیلوگرم برخوردار می باشد که به این ترتیب هر فردی قادر است به راحتی از آن استفاده نماید.


حفظ کیفیت مواد داخلی 

برخورد آب و مایعات می تواند به مواد داخلی هپی چیر آسیب بزند. شما باید همواره مراقب باشید تا آب و مایعات دیگر با مواد داخلی مبل بین بگ تماس پیدا نکرده و مایعات بر روی بدنه مبل بین بگ نریزد. زیرا در این صورت، مواد داخلی به هم چسبیده و متراکم می شوند. با این وجود از حجم مواد داخلی کاسته شده و این مواد به صورت سفت درمی آیند و مبل بین بگ دیگر انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


ثبت سفارش

برای خرید مبل بین بگ راحتی دونفره تخت شو با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...