مبل بین بگ راحتی خزه دار

کد 22112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,922,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی خزه دار یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های تولید شده در این گروه از محصولات بوده که طول عمری بالا و وزنی کم دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد با تکیه گاهی سرخود داشته که برای استراحت های طولانی مدت و یا مطالعه و... قابل استفاده است. این محصول را با روکش بدنه از جنس پارچه ترک نانو تولید کرده اند که ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. این پارچه دارای یک روکش بدنه خزه دار بوده که به زیبایی ان می افزاید. روکش بدنه محصول ضداب نیز بوده که قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. یونولیت خرد شده داخل محصول امکان تعویض و یا شارژ مجدد را دارد. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن زیاد را داشته که از ساختاری منعطف برخوردار است. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته تا بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. در هنگام خرید یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت که تضمینی بر طول عمر محصول به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده و یا به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ترک نانو
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

مبل بین بگ راحتی خزه دار

مبل بین بگ راحتی خزه دار دارای زیبایی خاصی می باشد که مورد علاقه اغلب افراد واقع خواهد شد. این محصول بی نظیر با طراحی زیبا و ساده و هم چنین ساختمانی طبی و بسیار راحت، برای استفاده در فضاهای متفاوتی مناسب بوده و شما می توانید از این محصول به خوبی در اغلب فعالیت ها استفاده نمایید. این مبل بین بگ دارای کیفیتی بالا می باشد که طول عمر زیادی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. شما خواهید توانست از این محصول در محیط های گوناگون استفاده کنید. هم چنین از سوی تولید کننده ضمانت دو ساله برای این محصول در نظر گرفته شده است تا خاطر شما از بابت کیفیت بالای این مبل بین بگ آسوده شود. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل بین بگ راحتی خزه دار خواهیم پرداخت. 


مشخصات رویه بین بگ

رویه این محصول از نوعی پارچه مخملی خزه دار تهیه شده است. این نوع پارچه دارای کیفیت بالایی بوده و کاملا مناسب رویه محصول می باشد. این نوع از پارچه مخملی دارای پرزهای بلندی بوده که حس خوبی را منتقل کرده و باعث راحتی بیشتر بین بگ شده است. هم چنین دوخت های این رویه ظرافت زیادی داشته و از قسمت بیرونی محصول مشخص نمی باشد. برای دوخت رویه از نخ هایی مقاوم و بسیار با کیفیت استفاده شده است که دارای استحکام بالایی بوده و به سادگی پاره نمی شود. به همین جهت درزهای رویه تحت فشار زیاد، دچار آسیب نشده و خراب نخواهند شد. رویه محصول نیز استحکام بالایی دارد و تحت فشار زیاد حالت خود را از دست نمی دهد. این رویه را می توانید به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید رویه محصول را توسط ماشین لباسشویی و مواد شوینده مختلف نیز بشویید. 


نگه داری از مبل بین بگ

برای داشتن طول عمر بالا، نحوه استفاده و نگه داری شما از محصول نیز تا حد زیادی تعیین کننده می باشد. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه بین بگ جلوگیری کنید زیرا بدنه به شدت قابلیت اشتعال دارد و ممکن است دچار سوختگی شود. کودکان نباید بر روی مبل بین بگ پرش کنند. هم چنین در زمان جابه جایی محصول لازم است که از کشیدن بین بگ بر روی زمین خودداری نمایید و این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. زیرا در این صورت به بدنه مبل بین بگ آسیب وارد شده و ممکن است با اشیای تیز و یا لبه های دیوار برخورد کرده و خراب شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه مبل بین بگ می توانید رویه جدیدی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید و با رویه قبلی تعویض کنید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط اقدام به تعمیر آن نمایید. 


انعطاف بالای بدنه 

این محصول از مواد داخلی جالبی بهره مند است که دارای وزن بسیار پایین و حجم بالایی می باشند. به طوری که وزن نهایی محصول برابر با 6 کیلوگرم بوده که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و محکمی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن شما بر روی این بین بگ، محصول کاملا فرم بدن شما را به خود می گیرد و به خوبی انحنای ستون فقرات و گردن را پوشش می دهد. هم چنین پس از استفاده شما نیز محصول به فرم اولیه بازگشته و قادر است حالت جدیدی را به خود بگیرد. انعطاف این محصول قابل تنظیم می باشد. بر روی بدنه زیپی تعبیه شده است که امکان دسترسی شما به مواد داخلی را فراهم می کند. شما می توانید مواد داخلی بین بگ را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با کم و یا زیاد کردن مواد داخلی انعطاف محصول را کنترل کنید. با کم کردن مواد داخلی بین بگ نرم تر شده و انعطاف آن بیشتر خواهد شد. با اضافه کردن این مواد داخلی نیز بین بگ سفت تر می شود. 


ثبت سفارش و خرید

شما با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش به عنوان تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات شرکت مبل شنی آرامش می توانید با قیمتی ارزان محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. برای خرید مبل بین بگ راحتی خزه دار با ارزان ترین قیمت نیز با مراجعه به این سایت سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...