مبل بین بگ راحتی تک نفره

کد 31029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,230,000
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی تک نفره یکی دیگر از انواع محصولات قابل استفاده بزرگسالان بوده که طول عمری بالا داشته و از ساختاری زیبا برخوردار است. این محصول یک نشمینگاه بزرگ مستظیل شکل برای استراحت در اختیار شما قرار داده که تکیه گاه استاندارد مثلثی ان تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. این محصول را با روکش بدنه ای از جنس پلی استر تولید می کنند. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. پس می توانید از محصول در کنار استخر و... با اسودگی خاطر استفاده کنید. داخل این محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داده زیرا این مواد وزنی کم با ساختاری منعطف و نرم دارند و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این مواد قابلیت تعویض و سا شارژ مجدد دارند. رنگ بدنه محصول طلایی و کاملا ساده بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ بدنه جدید سفارش دهید. این محصول یک ضمانت نامه 2 ساله داشته که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل بین بگ راحتی تک نفره

محصولاتی با طراحی های خاص همواره در سایت مبل شنی آرامش موجود هستند که برای افرادی با سلیقه های خاص و شیک پسند تهیه شده است و با قیمتی ارزان در دسترس شما قرار دارد. مبل بین بگ راحتی تک نفره دارای طراحی ویژه ای بوده که ساختمانی زیبا و خاص دارد. این محصول دارای مشخصات مناسبی می باشد که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


شکل ظاهری 

این محصول دارای نشیمنگاهی به صورت مکعبی است که ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد. پشتی این محصول نیز به صورت مثلثی تهیه شده است و ارتفاع مناسبی دارد که شما می توانید به راحتی به آن تکیه داده و سر و گردن خود را در وضعیت مناسبی قرار دهید. این محصول طراحی جالبی دارد که در نگاه اول مورد علاقه اغلب افراد واقع می شود و برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است. به دلیل کیفیت بالای این محصول می توانید از آن در فضاهای بیرون از منزل استفاده کنید. زیرا این محصول در فضاهای بیرون از منزل دچار آسیب نشده و به سادگی خراب نمی شود. حتی در مقابل نور آفتاب نیز این محصول دچار تغییر رنگ نشده و آسیب نمی بیند. این محصول دارای رنگ ملایمی می باشد که به خوبی در تمامی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید با انواع دکوراسیون هماهنگ کنید. این محصول را می توانید به راحتی در منزل و در مقابل تلوزیون و یا در کنار شومینه استفاده کنید. این بین بگ را می توانید در تراس منزل قرار دهید و با استفاده از آن فضایی نرم و دنج را ایجاد کنید تا در هوای تازه و نور خورشید خستگی روز را از تن خود دور نمایید. با استفاده از این بین بگ می توانید ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید و یا به کار با لپ تاپ و موبایل مشغول شوید. با استفاده از این محصول می توانید ساعت های طولانی به بازی های کامپیوتری بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. 


روش استفاده 

بین بگ فوق به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن نیازی به تجهیزات خاصی نخواهید داشت. برای استفاده از آن کافی است فضایی مناسب را که عاری از اشیای تیز بوده انتخاب کنید و بین بگ را از بسته بندی خارج کرده و در همان محیط قرار دهید. با نشستن بر روی این بین بگ محصول به فرمی مناسب برای بدن شما درآمده و فضایی ایده آل برای نشستن شما را ایجاد خواهد کرد. این محصول ابعادی مناسب دارد و در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. طول و عرض این بین بگ برابر با 90 سانتی متر است و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. شما می توانید این محصول را در فضاهای محدود و کوچک استفاده کنید و محیطی مناسب را در فضاهای کوچک ایجاد نمایید. این بین بگ برای استفاده در فضاهای آپارتمانی بسیار مناسب است و شما می توانید با استفاده از آن محیطی دنج در منزل کوچک خود فراهم کنید. 


انعطاف و تحمل وزن بالا

این محصول دارای مواد داخلی مناسبی می باشد که شکل ظاهری آن به صورت شن های بسیار ریزی هستند و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین دلیل با نشستن افراد بر روی بین بگ، مواد داخلی کنار رفته و به فضایی مناسب برای نشستن فرد تبدیل خواهد شد. این محصول به خوبی حالت انحنای ستون فقرات فرد را به خود می گیرد و به نشیمنگاهی ایده آل برای فرد تبدیل خواهد شد. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نشده و شکل ظاهری خود را حفظ می کنند. این محصول با وارد شدن فشار زیاد در اثر استفاده افرادی با وزن سنگین، دچار کاهش حجم نشده و هم چنین انعطاف خود را حفظ خواهد کرد. این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 


روش خرید

مبل بین بگ راحتی تک نفره را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. تمامی محصولات موجود در این سایت دارای کیفیتی بالا بوده و تولید کننده برای آسودگی خاطر شما گارانتی دو ساله ارائه کرده است تا با اطمینان کامل از کیفیت محصول اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...