مبل بین بگ راحتی با زیرپایی

کد 32085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ راحتی با زیرپایی یکی دیگر از محصولات جدید برای تمامی سنین با هر وزنی بوده که می تواند اوقات خوشی در زمان های گیم و کار و تماشای تلویزیون برای شما به همراه داشته باشد. رنگ بدنه این مبل بین بگ طوسی انتخاب شده تا بتواند با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ شود. اما در صورت تمایل تمامی مصرف کنندگان می توانند هنگام خرید رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کرده و سفارش بدهند. ارگونومی ساخت بدنه مبل بین بگ نیز گرد بوده و یک تیکه گاه استاندارد و سرخود دارد. محصول از یک زیرپایی شنی مربع شکل نیز برخوردار بوده تا بتوانید برای خواب نیمروزی در داخل منزل و یا محل کار خود این محصول را انتخاب کنید. جنس روکش بدنه بین بگ از پارچه مرغوب مخمل می باشد. این نوع روکش بدنه نرم و منعطف بوده و می تواند در برابر وزن بالا و فشار کاملا مقاوم باقی می ماند. پس افراد با وزن بالا دیگر نگرانی بابت خرید مبل بین بگ ندارند. این روکش بدنه را می توانید با آب و مواد شوینده شستشو دهید. لازم به ذکر بوده ساختار ضدتعریق این روکش بدنه تضمینی بر راحتی شما و فراهم آوردن آسایش شما می باشد. بخش داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی از نوع خرد شده هستند و می تواند در کنار سبک بوده خود ، وزن بسیار بالایی را بر روی بدنه تحمل کنند. تحمل وزن بدنه بین بگ با توجه به نوع مواد داخلی 180 کیلوگرم می باشد. تمامی مبل های شنی تولید شده از طریق کارخانه اصلی مبل شنس دارای یک گارانتی معتبر دوساله هستند. این محصول نیز مانند نمونه های مشابه از این گارانتی معتبر برخوردار می باشد. با مراجعه به دفتر فروش نمایندگی مرکزی مبل شنی می توانید این بین بگ را خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای طول عمر بالا و رنگبندی متنوع
  • دارای گارانتی

مبل بین بگ راحتی با زیرپایی

مبل بین بگ راحتی با زیرپایی بی نظیر ترین محصول برای استفاده اعضای خانواده می باشد و از بدنه ای جادار و راحتی تشکیل شده است. مبل بین بگ دارای ترکیبی از یک بخش نشیمن بزرگ و یک زیر پایی می باشد که در نهایت به راحتی و آسایش افراد منتهی می شود. داشتن این محصول بی نظیر خالی از لطف نیست چرا که اغلب افراد در طول روز به استراحت می پردازند و تمایل دارند که برای استراحت از بخش های منحصر به فرد و طبی استفاده کنند. در نتیجه به سمت خرید وسایل طبی برای منزل کشیده می شوند که نمونه هایی از آن را برای منزل تهیه کنند. این بین بگ می تواند محصولی برای استفاده در منازل مختلف باشد و راحتی مشابه با راحتی استفاده از مبل ها و کاناپه ها را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. با این وجود افرادی که به دنبال خرید وسایل طبی برای منزل می باشند می توانند یک بین بگ راحتی مانند مورد مد نظر را انتخاب نمایند. داشتن طراحی بی نقص و بدون اشکال و ایجاد یک محصول ایمن و راحتی نتیجه خرید این محصول می باشد که امروزه نیز افراد را برای داشتن شرایط دلخواه مشتاق به خرید کرده است. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن استراحت در طول روز دارد می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر مطالب زیر را مرور کنید.


بدنه بزرگ و خاص

یکی از خصوصیاتی که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند جادار بودن وسیله طبی است و امکان استفاده طولانی مدت از آن می باشد. این بین بگ نیز دارای یک بدنه بزرگ می باشد که جادار بوده است و برای استفاده مداوم به کار می رود. بزرگ بودن بدنه سبب می شود تا علاقه مندان قادر به ایجاد راحتی بسیار زیاد شوند و بتوانند در طول مدت زمان استفاده از محصول شرایط دلخواهی را تجربه کنند. با این وجود است که استفاده از محصول رایج شده است و جزو بی نظیر ترین اسباب طبی و راحتی در منزل محسوب می شود. علاقه مندانی که دارای امکان خرید و داشتن بین بگ می باشند بدنه بزرگ و جادار را با یک تکیه گاه مناسب دریافت خواهند کرد. تکیه گاه در ساختار بدنه به کار رفته است و می تواند به جهت استاندارد بودن تکیه دادن در زمان استراحت به کار برود. همچنین می تواند بدن و ستون فقرات را از بروز درد و آسیب در امان نگه دارد. بزرگ بودن بدنه منعطف بودن بیش تر آن را نیز شامل می شود که در زمانی که افراد بر روی محصول قرار می گیرند می تواند شکل بدن افراد را به خود بگیرد و تغییر حالت دهد. سپس بعد از این که محصول مورد استفاده قرار نگرفت به حالت اولیه خود برگردد و شکل خود را حفظ کند.


طراحی زیر پایی

رویه این محصول از مخمل تشکیل شده است که رویه زیر پایی نیز مشابه با آن می باشد. این جنس هم مقاومت مورد نظر در زمینه داشتن راحتی و استفاده طولانی مدت را ایجاد کرده است و هم قادر به ایجاد زیبایی بسیار زیاد در بخش های مختلف محصول شده است. زیبایی که شامل حال این محصول می شود به دلیل رنگبندی آن نیز بوده است. رنگ بدنه اصلی و زیر پایی مشابه با هم طراحی می شود و زیبایی را برای زیر پایی نیز مهیا می سازد. زیر پایی به تنهایی نیز کاربرد دارد و محل راحتی برای قرار گیری یک فرد می باشد. در نتیجه هر کس که این محصول را خریداری می کند قادر خواهد بود از دو بخش اصلی آن به صورت مجزا نیز استفاده نماید.


قابل شستشو بودن

بدنه محصول قابلیت شستشوی آسان دارد چرا که ممکن است در اثر استفاده از محصول مواد مختلف بر روی آن ریخته شود و محصول نیاز به شستشو داشته باشد. بدنه برای این کار سازگار بوده است و می توان با آب گرم و مواد شویینده قوی این کار را انجام داد و از آن لذت کافی برد.


خرید

مبل بین بگ راحتی با زیرپایی یکی دیگر از محصولاتی است که در تولید مبل شنی آرامش به فروش می رسد و برای خرید نیز می بایست به این محل مراجعه شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...