بین بگ دو نفره

کد 51016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,123,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره محصولی کاربردی با طراحی بدنه ای منحصر به فرد بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که تکیه گاه ان به طور کامل متصل به نشیمنگاه می باشد. در دو سمت محصول دو کش هایی تعبیه شده که به محصول ساختاری دو منظوره می بخشد. در صورت نیاز می توانید این کش ها را باز کرده تا محصول به یک تشک خواب دونفره تبدیل شود. برای تولید بدنه این محصول از پارچه ای مرغوب استفاده شده که نرمی و دوام بسیار بالایی دارد. این جنس بدنه ضدتعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده انتخاب شده که انعطاف پذیری بالا و وزنی بسیار کم دارد. در صورت نیاز شما می توانید این مواد را به راحتی تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. بدنه این محصول به رنگ استخوانی بوده اما امکانی در نظر گرفته شده تا شما در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 140  سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ای
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • قابل استفاده به عنوان تشک

مبل بین بگ دو نفره

از محصولات بسیار کاربردی با طراحی خاص می توان به مبل بین بگ دو نفره اشاره کرد. این محصول کاربردهای بسیاری داشته و به همین دلیل با خرید آن، صاحب چندین محصول شنی و راحتی خواهید شد. ساختمانی با کیفیت بالا و فوق العاده راحت، از ویژگی های بارز مبل بین بگ دو نفره است. این محصول بدنه ای خاص دارد و طراحی ویژه آن، موجب شده است تا مورد علاقه اغلب افراد قرار بگیرد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با دید باز نسبت به خرید این محصول اقدام کنید و رضایت کاملی را از خرید خود کسب نمایید. 


ساختمان دو منظوره

در طراحی این مبل بین بگ از گونه ای ساختمان خاص استفاده شده است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت های گوناگون از این محصول استفاده نمایید. این مبل بین بگ فرم کلی به صورت مستطیلی دارد. این محصول در حالت مستطیلی و مسطح، قابلیت استفاده به عنوان یک تخت خواب شنی را خواهد داشت و شما می توانید به عنوان تخت خواب شنی از آن استفاده نمایید. به این ترتیب شما خواهید توانست به راحتی بر روی این محصول دراز کشیده و به خواب بروید. در چهار گوشه این مستطیل بندهایی قرار دارد که می توانید با استفاده از آن ها، محصول را به یک بین بگ دو نفره تبدیل کنید. با استفاده از این بلندها، تخت شنی را از وسط تا کرده و گوشه های آن را به هم متصل کنید. با این کار محصول به یک مبل بین بگ تبدیل می شود که دارای نشیمنگاهی به صورت مستطیلی بوده و تکیه گاهی راحت و بلند دارد. نشیمنگاه این مبل بین بگ دارای ارتفاع کمی از سطح زمین است و به همین دلیل نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت بوده و هم چنین در صورت نشستن طولانی مدت بر روی آن خواهید توانست به مدت طولانی از این مبل بین بگ استفاده نمایید بدون اینکه به زانوها و پاهای شما فشار وارد شود و یا دچار درد در قسمت های کمر و پاها شوید. پشتی تشکیل شده در این بین بگ، ارتفاع مناسبی دارد و به خوبی قسمت های ستون فقرات را در زمان نشستن پوشش می دهد. این محصول در حالت بین بگ، کاملا طبی می باشد و می توان از آن به راحتی و در زمان طولانی استفاده نمود. 


رنگ مناسب 

این مبل بین بگ دارای رنگ روشن و ملایمی است که در گروه رنگ های خنثی قرار می گیرد و به همین جهت می توانید به راحتی آن را با انواع رنگ های دکوراسیون هماهنگ کرده و در هر فضایی از آن استفاده نمایید. 


محصولی نرم و راحت 

این مبل بین بگ به دلیل استفاده از رویه پارچه ای مناسب در تولید، بسیار نرم و لطیف بوده و پارچه رویه این مبل بین بگ، از کیفیت بی نظیری بهره مند است. این رویه ضد حساسیت است و به همین جهت، می توانید به راحتی و به مدت طولانی با خاطر آسوده از آن استفاده نمایید. برای افرادی که پوست های حساسی دارند نیز مناسب است و حتی کودکان نیز به راحتی و بدون ایجاد مشکل خواهند توانست از این محصول بهره ببرند. این مبل بین بگ دارای مواد داخلی یونولیتی می باشد که دارای شکلی همانند گلوله های بسیار ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل محصول فوق بدنه ای منعطف داشته که در زمان استفاده، محصول به خوبی حالت ستون فقرات را به خود می گیرد و به فضایی اختصاصی و ایده آل برای شما تبدیل خواهد شد. مواد داخلی محصول به خوبی جابه جا می شوند و حالتی مناسب شما را ایجاد می کنند. پس از استفاده نیز با نشستن فرد جدیدی بر روی این بین بگ، محصول شکل دیگری به خود خواهد گرفت. به همین جهت این مبل بین بگ بسیار راحت می باشد و قابلیت استفاده به مدت طولانی را دارد. با این محصول قادر خواهید بود تمامی فعالیت های نشسته خود را به راحتی و بدون احساس خستگی انجام دهید و از استفاده ازاین محصول لذت ببرید. 


روش خرید

مبل بین بگ دو نفره محصولی جذاب با ویژگی های خاص است که توسط شرکت مبل شنی آرامش تولید شده است. برای تهیه این محصول به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این مبل بین بگ را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...