مبل بین بگ دو رنگ راحتی

کد 42025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,575,000
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ دو رنگ راحتی یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد و زیبا از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری باکیفیت و طول عمری بالا دارد. این محصول با روکش بدنه ای از جنس مخمل تولید شده که ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این محصول را می توانید در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و سالن پذیرایی و .. استفاده کنید. رنگ بدنه محصول ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید بوده که تضاد زیبایی را به نمایش می گذارد. این ترکیب رنگ را می توانید با توجه به سلیقه خود شخصا انتخاب کنید. مواد داخلی این محصول از نوع یونولیتی با وزن کم و ساختاری منعطف و نرم بوده که می تواند وزن بسیار زیادی را تحمل نماید. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای این محصول می توانید این مواد را مجدد شارژ و یا تعویض کنید. ارگونومی ساخت بدنه محصول از یک تکیه گاه سرخود مستطیلی برخوردار بوده که شیب این تکیه گاه قابل تنظیم است. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 53 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه:  کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل بین بگ دو رنگ راحتی

مبل بین بگ دو رنگ راحتی از سری محصولات خاص و ویژه تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است. این محصول دارای ظاهری متفاوت و بسیار راحت می باشد و کیفیت بالای آن موجب شده است تا این محصول مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده و مورد علاقه گروه بسیاری قرار بگیرد. به همین جهت در گروه بین بگ های پرفروش و پرطرفدار این شرکت قرار دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این محصول را بیان کرده و به نقد و بررسی آن بپردازیم. 


طراحی اسپرت

این محصول دارای ظاهری جالب می باشد. نشیمنگاه و پشتی این بین بگ در زاویه مناسبی از هم قرار دارند و به صورت مربعی طراحی شده اند. نشیمنگاه این محصول با ارتفاع مناسبی که از سطح زمین دارد نشستن و برخاستن را برای شما ساده کرده است. هم چنین نشیمنگاه و پشتی این بین بگ از چهار مربع به رنگ های سفید و قرمز تشکیل شده است که ظاهری اسپرت و جذاب به بین بگ می دهد. 


محصولی با طراحی طبی

این محصول دارای ظاهری کاملا استاندارد می باشد و در طراحی آن تمامی اصول طراحی رعایت شده است به طوری که شاهد محصولی کاملا استاندارد و طبی هستیم. ارتفاع مناسب نشیمنگاه این بین بگ از سطح زمین باعث شده است تا در زمان استفاده کمر و پاهای شما در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار بگیرد و هیچ فشاری به بدن وارد نشود. هم چنین با جلوگیری از آویزان شدن پاها، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و از ایجاد درد در قسمت زانوها جلوگیری خواهد شد. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاعی مناسب است و با زاویه ای استاندارد نسبت به نشیمنگاه واقع شده است. در زمان استفاده، این پشتی، به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات و گردن و سر را پوشش می دهد و به ایجاد فضایی مناسب کمک خواهد کرد. به دلیل پوشش کامل ستون فقرات، در زمان استفاده هیچ فشاری به سر و گردن وارد نشده و بدن در وضعیت ایده ال قرار می گیرد. شما می توانید ساعت های طولانی را بر روی این بین بگ نشسته و به انجام انواع فعالیت ها بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید و یا دچار درد در قسمت های مختلف بدن شوید. این محصول برای انجام انواع فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب است و با استفاده از آن خواهید توانست بدون خستگی به انجام کارهای خود بپردازید. 


مواد داخلی مورد استفاده در بین بگ

در داخل این بین بگ از نوعی مواد یونولیتی استفاده شده است که دارای کیفیت بالایی می باشند. این نوع ازمواد داخلی دارای وزن بسیار کمی می باشند و حجم بالایی دارند. به همین جهت این محصول از وزن کمی بهره مند است که در صورت نیاز به انتقال، به سادگی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و کوچکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. با نشستن بر روی این بین بگ، محصول انعطاف بسیار زیادی نشان می دهد. زیرا مواد داخلی مطابق با حالت بدن شما جابه جا شده و به ایجاد فضایی متناسب با آناتومی بدن کمک خواهد کرد. از دیگر خواص این مواد داخلی داشتن استحکام بسیار بالا است. این مواد داخلی تحت فشار بالا، دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهند. هم چنین با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نیز نخواهند شد. 


حفظ کیفیت مواد داخلی 

این مواد داخلی دارای طول عمر بالایی هستند و در صورت استفاده زیاد و طولانی مدت، دچار آسیب نمی شود. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است تا از برخورد آب و مایعات با این مواد جلوگیری نمایید. زیرا در صورت برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و سفت می شوند. در نتیجه از حجم آن ها کاسته شده و دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی بین بگ را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


روش خرید

برای خرید مبل بین بگ دو رنگ راحتی با قیمتی ارزان به نمایندگی فروش مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...