مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال

کد 32168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,661,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال یکی دیگر از محصولات زیبا و متفاوت تولید شده برای استفاده در اتاق خواب و سالن پذیرایی و محل کار و... بوده که باتوجه به طراحی بدنه استاندارد خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از یک نشمینگاه مربع شکل و یک تکیه گاه سرخود شیبدار برخوردار می باشد. ساختاری طبی و راحتی محصول موجب شما تا افراد برای استراحت و یا تماشای تلویزیون و... این بین بگرا انتخاب کنند. رنگ بدنه محصول خاکستری بوده که قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ های دکوراسیون های داخلی را دارد. البته تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه را توسط اشخاص فراهم اورده است. روکش بدنه مبل بین را از مرغوب ترین پارچه پلی استر تولید کرده اند. زیرا این روکش در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. مواد داخلی یونولیتی محصول را نیز می توانید به راحتی از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول تعویض و یا مجدد شارژ کنید. اگر شما نیز قصد خرید این بین بگ را دارید فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال

یکی از زیباترین نمونه های بین بگ، مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال می باشد. این محصول با طراحی ویژه و سبک خاص، مورد پسند بیشتر افراد واقع شده است. علاوه بر طراحی زیبا و خاص در این محصول، شاهد بالاترین سطح کیفی نیز می باشیم. به همین علت این محصول طول عمر بالایی داشته و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. این مبل بین بگ دارای بدنه ای با کیفیت و مقاوم است و مواد داخلی مورد استفاده در داخل آن نیز از بهترین نوع می باشد. البته برای خریدی متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص محصولات مورد نظر کسب نمایید. به همین جهت در ادامه این مطلب قصد داریم تا مشخصات مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال را بررسی کرده و به بیان ویژگی های آن بپردازیم. 


ساختمان ویژه

این محصول به صورت مکعبی طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی به صورت مربعی می باشد. ارتفاع این نشیمنگاه کاملا استاندارد بوده و بدنه ای یک دست و بدون چین خوردگی دارد. قسمت رویه این محصول نیز به صورت یک تکه می باشد و در بخش پشتی این بین بگ، طراحی جالبی داریم. این پشتی به صورت شیبدار ساخته شده است و به صورت یک تکه از قسمت نشیمنگاه قرار می گیرد. این ویژگی از مشخصات خاص این محصول محسوب می شود که در بین بگ های دیگر دیده نمی شود. 


رنگ رویه مناسب

برای رویه این محصول از نوعی پارچه بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شده است که به رنگ زیبای طوسی می باشد. با توجه به خنثی بودن رنگ این رویه، شما به راحتی می توانید از آن در فضاهای متفاوت استفاده کنید. رنگ این محصول به سادگی با انواع فضاها د کوراسیون ها هماهنگ می شود و شما می توانید در تمامی محیط ها از آن استفاده کنید. این بین بگ را می توانید به راحتی در محیط هایی همانند منزل و محل کار مورد استفاده قرار دهید. 


کیفیت بالای رویه 

رویه این محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم است. به طوری که وارد شدن ضربه باعث پارگی رویه نشده و هم چنین نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این بین بگ و وارد شدن فشار بالا، باعث تغییر حالت رویه نمی شود. این رویه با وارد شدن فشار زیاد، خراب نشده و به اصطلاح شل نخواهد شد. این رویه قابلیت شستشو دارد و به راحتی می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه اصلی قرار دارد، جدا کرده و سپس توسط مواد شوینده مناسب، مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید برای شستشوی این رویه از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید. 


مواد داخلی مورد استفاده 

برای پر کردن این محصول نیز از نوعی مواد یونولیتی استفاده شده است که دارای ظاهری به صورت شن های ریز و گرد هستند که وزن بسیار پایینی دارند. به همین علت این محصول دارای وزن کمی بوده که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که در زمان جابه جایی، به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. هم چنین این محصول دارای انعطاف قابل توجهی است. مواد داخلی مورد استفاده در داخل بین بگ، با وارد شدن فشار و در اثر نشستن افراد، جا به جا شده و حالتی همانند بدن فرد را به خود می گیرد. به این ترتیب تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و می توانید ساعت های طولانی بدون وارد شدن فشاری به بدن، بر روی این محصول نشسته و به فعالیت و یا استراحت بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این مواد داخلی داشتن استحکام بالا است. با وارد شدن فشار به مدت طولانی، این مواد داخلی شکل ظاهری خود را از دست نداده و دچار کاهش کیفیت نمی شوند. در این راستا از حجم مواد داخلی کم نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهند. به این ترتیب این محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد. در صورت نیاز نیز می توانید مواد داخلی بین بگ را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و مواد قبلی را شارژ نمایید. در صورت افت کیفیت نیز می توانید مواد داخلی را تعویض کنید.


راهنمای خرید

مبل بین بگ تکیه گاه دار بزرگسال با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...