بین بگ برزنتی یک نفره

کد 32078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ برزنتی یک نفره یکی دیگر از جدید ترین تولیدات کارخانه مرکزی مبل شنی در ایران بوده که ظاهری منحصر به فرد و طول عمریی بالا داشته و توانسته در کمترین زمان ممکن به محصولی پرفروش تبدیل شود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که تکیه گاهی بلند و استاندارد دارد. طراحی ظاهری محصول مانند صندلی های راحتی یک نفره بوده و تکیه گاه آن تمامی سطح کمر فرد را در زمان استفاده پوشش داده و راحتی بالایی دارد. به همین دلیل می توانید از این مبل بین بگ در فضاهای مختلف برای مصارفی از جمله کار و مطالعه و... استفاده کنید. تولید کننده برای رفاه حال شما یک کاتالوگ کامل از رنگبندی بدنه در اختیار فروشنده اصل قرار داده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه این بین بگ را از بهترین نوع پارچه برزنتی با ساختاری ضدآب و ضدتعریق طراحی و تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه امکان شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و ساختاری نرم و بادوام دارد. برای بخش مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ نیز از مرغوب ترین مواد یونولیت با ساختاری خرد شده استفاده شده است. زیرا این مواد دارای ویژگی نرم و انعطاف پذیری بوده و موجب راحتی شما در زمان استفاده از بین بگ می شوند. میزان مواد یونولیتی را می توانید با توجه به نیاز خود کم یا زیاد کنید. از این بین بگ تمامی افراد با هر سن و وزنی می توانند استفاده کنند. زیرا بدنه مقاوم محصول توانایی تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود دارد. برای خرید بین بگ با بهترین کیفیت و کاملا اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: برزنتی
  • دارای گارانتی دوساله

مبل بین بگ برزنتی یک نفره که به محض عرضه به بازار، مورد توجه بسیاری از افراد با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است. همچنین این بین بگ با قیمت مناسبی که داشته از محصولات پر طرفدار و پرفروش این مجموعه به شمار می رود که خریداران بسیاری را تا به امروز داشته است. این محصول با توجه به طرح و رنگی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در منازل و ادارات و... می باشد که می تواند جلوه ای خاص را برای محیط های خانگی و اداری شما فراهم سازد. این کالا با طراحی جذاب و متناسبی که داشته بسیار مناسب برای هر جایگاه و مکانی بوده و از راحتی بسیاری برخوردار است. 

انعطاف پذیری مواد داخلی 

مواد به کاربرده شده در داخل این بین بگ بسیار با کیفیت و با دوام بوده و به خاطر وزن سبکی که دارد جابجایی آسانی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده و البته لازم به ذکر است این مواد داخلی به خاطر وزن افراد و یا استفاده طولانی مدت دچار افت کیفیت نمی شوند اما اگر این اتفاق افتاد شما می توانید با شارژ مجدد، این کالا را به حالت اولیه برگردانید. مواد داخلی این محصول دارای انعطاف پذیری بالا بوده و با تغییر شکل نشستن شخص، فرم و شکل آن تغییر می کند و همینطور این محصول برای افراد میانسال و کسانی که عمل جراحی ستون فقرات داشته اند، بسیار عالی بوده زیرا که فرم صحیح بدن را حفظ می کند تا هنگام نشستن احساس راحتی داشته و بدن درد نداشته باشند.

کیفیت رویه و قابل شست و شو بودن 

پارچه ای که در تولید این محصول استفاده شده است از جنس پارچه برزنتی با کیفیت و درجه یک بوده که از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد است، از این رو شما می توانید با تهیه این بین بگ یک نفره و راحت خیالتان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید. همانطور که می دانید این نوع پارچه دیر تر کثیف شده و اگر روی آن را آلودگی یا کثیفی گرفت شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک این کالا را کاملا تمیز و پاکسازی کرده و یا رویه آن را جدا کنید و به صورت جداگانه شست و شو دهید.

طراحی استاندارد و مناسب

مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این بین بگ نسبت به دیگر مدل های موجود شده است، طراحی مدرن آن بوده است. در طراحی و ساخت این محصول سعی بر این بوده که یک کالا با کیفیت فوق العاده و با ظاهری شیک تولید شده و به دست مصرف کنندگان برسد. یکی دیگر از نکته های مهمی که در خصوص این کالا حائز اهمیت بوده، این است که کالا از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار بوده و پس از هر بار نشستن و استفاده از این محصول حالت نرم تر و راحت تری به خود میگیرد و طی استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت و یا خستگی و بدن درد نمی شود.

کیفیت دوخت و نحوه سفارش محصول 

این مبل بین بگ برزنتی یک نفره، از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که در صورت فشار وزن و ضربه های احتمالی به هیچ عنوان دچار پارگی و آسیب نخواهد شد و به همین دلیل دارای طول عمر طولانی نیز می باشد و همینطور شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس، این محصول را با ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...