مبل بین بگ آبی

کد 32215

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,815,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ آبی یکی از نمونه محصولات زیبا در این گروه بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه ای منحصر به فرد داشته و در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای ابی رنگ بوده که ارامش را به شما در زمان استراحت هدیه می کند. البته شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ مناسب برای بدنه را انتخاب کنید. بدنه این محصول از نوع پلی استر تولید شده که ضدتعریق بوده و نرمی و استحکام بالایی دارد. شما می توانید در صورت بروز هرگونه الودگی این ساختار را مورد شستشو قرار دهید. برای بخش مواد داخلی محصول از یونولیت که وزنی کم و انعطاف پذیری بالایی داشته و در صورت استفاده به فرم استاندارد بدن در می اید. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید مواد داخلی محصول را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. برای ظراحی بدنه این محصول از ساختار مبل های راحتی کلاسیک با تکیه گاهی بلند استفاده شده که موجب گردیده محصول با استقبالی گسترده مواجه شود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناشب می توانید به فروشگاه آرامش نمایندگی رسمی مبل بین بگ استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 3.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد داخلی: یونولیتی

مبل بین بگ آبی

یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش که دارای طراحی زیبایی بوده و ساختمانی کاملا طبی دارد، مبل بین بگ آبی است. از نکات مهم در طراحی این محصول داشتن پشتی بلند جهت تکیه دادن آسان می باشد. مبل بین بگ آبی از کیفیتی بی نظیر بهره مند است که با استفاده از آن می توان در منزل و فضاهای متنوع بستری نرم و راحت داشت و فضایی ایده آل جهت استراحت فراهم کرد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل بین بگ پرداخته و ویژگی های آن را بررسی می کنیم.


محصولی با ساختمان طبی

در تولید این محصول سعی شده است تا تمامی استاندارد های روز دنیا لحاظ شود تا در نهایت شاهد محصولی با معیار های مناسب برای استفاده باشیم. این محصول دارای نشیمنگاهی جادار و بزرگ است که برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد. این نشیمنگاه در ارتفاعی مناسب از سطح زمین قرار دارد که می توانید بدون وارد شدن فشار به زانوها و کمر به راحتی بر روی این محصول نشسته و برخیزید. با استفاده های مکرر از این محصول، شما دچار درد در قسمت های کمر و زانو نخواهید شد و می توانید به صورت طولانی از این بین بگ استفاده نمایید. با نشستن بر روی نشیمنگاه این محصول، پاهای شما آویزان نشده و از ایجاد درد در پاها جلوگیری می شود. تکیه گاه این محصول نیز با ارتفاع بلندی که دارد در زمان استفاده به خوبی قسمت های ستون فقرات و سر و گردن را دربر می گیرد و شما خواهید توانست به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. پشتی این بین بگ به صورت مستطیلی طراحی شده است که پهن بوده و ضخامت مناسبی دارد. پشتی بلند و منعطف این محصول امکان استفاده به آسانی را برای شما فراهم کرده و شما خواهید توانست با تکیه دادن به این پشتی، خستگی خود را در زمان فعالیت های نشسته به حداقل برسانید. این پشتی انعطاف زیادی دارد که با تکیه دادن شما، به خوبی فرم مناسب برای بدن شما را به خود می گیرد و به شکل ستون فقرات شما درمی آید. به همین علت فضایی مناسب برای تکیه دادن و نشستن شما ایجاد خواهد کرد که می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده کنید و خستگی خود را در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، به حداقل برسانید. با استفاده از این محصول از نشستن خسته نمی شوید و می توانید به راحتی بر روی این بین بگ به خواب بروید. 


مشخصات رویه بین بگ

انتخاب نوع رویه برای استفاده در بین بگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا این رویه در تماس با پوست بدن است و با سایر عوامل خارجی برخورد دارد. به همین علت لازم است تا بین بگ رویه ای داشته باشد که برای پوست ایجاد مشکل نکند و استفاده از آن لذت بخش باشد. از دیگر ویژگی لازم برای رویه نیز می توان به استحکام اشاره کرد. رویه ای که مورد استفاده قرار می دهید لازم است تا استحکام بالایی داشته باشد و در برابر عوامل خارجی مقاوم باشد تا بتواند از بین بگ به خوبی محافظت کند. رویه مورد استفاده در تهیه این بین بگ از نوعی پارچه با جنس پلی استر انتخاب شده است. این پارچه دارای استحکام بالایی در برابر عوامل خارجی می باشد و با وارد شدن فشار زیاد و یا ضربه، دچار آسیب نخواهد شد. با نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، رویه بین بگ تغییر حالت نمی دهد و ظاهر آن خراب نمی شود. هم چنین رویه نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است که برای افرادی که دارای پوست های حساس می باشند و حتی کودکان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. 


تعویض و تعمیر رویه 

رویه محصول دارای طول عمر بالایی است، اما شرایط نگه داری شما از این محصول در طول عمر آن تأثیر زیادی خواهد داشت. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه در اثر استفاده نادرست می توانید رویه را به راحتی توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط مورد تعمیر قرار دهید. هم چنین می توانید در صورت تمایل رویه را تعویض کنید. 


روش خرید

مبل بین بگ آبی با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...